אהבתי מאד את האשכול!
באופן אישי אני חושבת שככל שהמקצוע יותר מקורי יש בו יותר סיכויים, האפקט של הפרסום הוא הרבה יותר חזק (שמעת? הגיעה אלי מתקינת אינטרקום! בפעם הבאה שהשומע/ת יצטרכו אינטרקום הם יזכרו בה)
ואנשים שיתלהבו מהעניין ירצו דווקא את זו ששברה שיגרה כי הם יחשבו שאם היא האינסטלטורית היחידה במשק כנראה שהיא שווה יותר מכל האינסטלטורים..
אגב, גם במצבת טכנאי בזק עבדה פעם טכנאית.. כזו שעולה על סולם בחוץ לסדר את חוט הטלפון על העמוד ומתקנת את השקע בבית
ובכלל, בעולם שלנו מקוריות מתקבלת בברכה. למה לא לנצל את זה..
יש פה שני דברים נפרדים-
יש למצוא נישה ייחודית (כמו מהנדס/אדריכל מקוואות בבתים פרטיים) שלפעמים היא פשוט עדין לא מוצתה, ולפעמים היא מקורית ובאה לעורר צורך חדש בקהל (למשל, יועצי שינה. זו המצאה של השנים האחרונות ומישהו החליט שזה תחום שצריך בו עזרה, אז למה לא לפתח כמה רעיונות, להציע אותם ולהרוויח יפה?)
ויש להיות יוצא דופן מגדרית בתוך תחום לא מקורי. כמו דולה גבר (קיים, קיים) או טסטרית אשה. לפעמים, יש בזה יתרון. כמו נהגת מונית, שנשים דתיות תשמחנה לשירותיה וכדו', או מורת נהיגה (עדין אין מספיק, אם מישהי כאן מעוניינת). לפעמים יש בזה חסרון (צנזרתי דוגמא) ולפעמים זה אולי מפתיע וזכיר, אבל לא באמת מה שיעזור לך להתברג במקצוע.
צריך גם לקחת בחשבון שהמון אנשים שבויים בסטריאוטיפים ויחשבו שאינסטלטורית לא יכולה להיות טובה כמו גבר.
נערך לאחרונה ב: