יו"ר דירקטוריון אנג'ל הפגין מול מרן רה"י. האם תפסיקו בגלל זה לרכוש ממוצרי החברה?

  • לא קונה אנג'ל עד להתנצלות!

  • לא משתתף בחרם הצרכני


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
עוד מהרשת, כתבה מ-2021 - בעלי רשת "זול ובגדול" השקיעו באנג'ל -

1684953704882.png

 

h.m Automation

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
באמת יש הרבה חסידים שבחרם, אבל יש הרבה חסידים שהם אומרים הלטאים לא היו מחרימים אם היו עושים כך לאדמור שלהם [אני לא נכנס אם זה אותו דבר]
כמו כן הובא לעיל המכתב מהגר"ב שרייבר [בעדות אישית אחד מגאוני הדור ממש] וכך יש עוד גדו"י שלא נרתמו לחרם
המקרר בפעולה, לפחות תנסה לא להיות כ"כ שקוף
 

השקעות R הון

מנהל פורום השקעות
מנהל
מנוי פרימיום
חשיפה דרמטית: הסיבה האמיתית לזה היא בגלל שהבעלים של זול ובגדול מחזיק ב-4.29% ממניות אנג'ל

הוכחות:
צפה בקובץ המצורף 1383612

צפה בקובץ המצורף 1383613

@מנוי פרימיום זה גילוי שלך?
זאת עבודה עיתונאית משובחת.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

Sara Rivka

משתמש מקצוען
תוצאות החרם על מאפיית אנג׳ל - אהרון חיימוב זכיין מבני ברק שעזב את מאפיית אנג׳ל ב׳גלי ישראל׳: ״אם היינו עדיין עם אנג׳ל - בערב חג היית רואה אצלי עוד חנות של אנג׳ל ריקה. ברוך השם היתה לי חנות מלאה בערב חג, אנשים באים לעודד ולתמוך. שלא יספרו לנו סיפורים, החרם החרדי לא נכשל״.
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
(מתוך הPDF שהעלו כאן בשם "רץ ברשת - אנג'ל) לטובת המתעצלים להוריד:

מה באמת קורה במפלגת אנג'ל?
החידה המוזרה ביותר שמעסיקה את הציבור החרדי - האם החרם על אנג'ל הצליח או שמא לא? המציאות בשטח, שרוב החרדים לא קונים אנג'ל- מדובר ברכש חסר של עשרות מיליוני שקלים בחודש. המציאות הנוספת היא, שאנג'ל משדרים עסקים כרגיל ונראה שלא מתרגשים מהחרם.
איך זה הולך ביחד? מה סוד העניין? נעשה לכם קצת סדר... עם פרוץ המחאה, חברת אנג'ל, גילתה שהם לא הבעלים האמיתיים על העסק שלהם...
אלא מי שמנהל אותם זה מי שמנהל את הממשלה ואת המדינה- קבוצת האליטה האשכנזית - מארגני המחאות.
מה להם ולאנג'ל? מאד פשוט... הקבוצה הכחנית הזו - שכופפה ראש ממשלה מכהן כשלצידו 64 חברי כנסת- למדה לנהל מדינה מבחוץ... הם משתמשים בצבא, משטרה, בתי משפט ועוד... בכל המעוזים הללו ובעוד, הם הציבו לעצמם רוב ומשם הם שולטים באמת במדינה... עד ש... יום אחד, גירוד קטן באוזן הבהיר להם, שזבוב אחד יכול לנצח מחאה משומנת במאות מליונים... חרם צרכנים של חרדים... כשהחל החרם על אנגל, הם תפסו שזה האיום הגדול ביותר על הכח שלהם... כי היום זה אנגל, מחר זה פוקס ובכך הריבון במדינה שהוא גם הריבון בקופה הרושמת של העסקים, עלול לשלוט על המדינה "שלהם".
ומה יקרה אם מחר יחליטו 64 מנדטים, שעסק שמפרסם בערוץ ,13 יוחרם על ידי ההמון? תוהו ובוהו...
החשש הזה מעיק עליהם מאד ולשם כך הם החליטו שהמחאה על אנג'ל, זה בעצם הכדור הראשון במה שיכול להפוך למלחמת עולם ואת זה הם יעצרו בכל מחיר... וכשיש לך כסף זר ובשפע, מה הבעיה?? תוכנית המלחמה שלהם בחרם: .1 קמפיין חיזוק אנג'ל על ידי רכישת מוצרי אנגל במעוזי השמאל. .
2 רכישת מאסה של מניות על מנת לייצר תחושה שאנגל בסדר...
.3 קמפיין "השקט"- לא מתרגשים, לא סופרים, הכל מעולה ואפילו "דרושים עובדים נוספים לאנגל..." .
4 יחצנים חרדים שיעררו על הלגיטימיות של המחאה ושיהדדו את חוסר ההצלחה של המחאה כי "המניות לא צנחו" וכדומה.
מה הפיתרון של הציבור החרדי וממה חוששת משפחת אנגל השמאלנית? .
1 רכישת מחאה של השמאלנים לא יכולה להחזיק לטווח ארוך... מי שישבר ראשון זה אלו שאוהבים סושי ולא רוגעלך. .2 שמירה על המנייה, זה סיפור יקר וככל שהתזרים ימשיך לרדת יצטרכו להזרים יותר כסף למניות ואם החרדים ימשיכו, המנייה בסוף תיפול ואז כל המיליונים שנשפכו לאחרונה, יפלו גם הם... והמכה תהיה חזקה מאד. מדובר על הפסד צפוי של כמה עשרות מיליונים לכמה אנשים פרטיים... .
3 בסוף בסוף, אנגל זו מאפייה שמורחת ביצה על הלחמנייה ושופכת על זה שומשום... הם צריכים כל לקוח וכל הסיכוי שלהם להתקיים, זה מעוד ישיבה, מעוד משפחה שעושה שבע ברכות ומאד אמא שקונה את הלחם הפרוס לאחר שהיא לוחצת עליו לבדוק שהוא טרי...
לפי גורם פנימי: הזמן שעבר ובכך שהמחאה עדיין בשיאה, גורם תחושה רעה מאד בקרב משפחת אנגל והם מתוסכלים מאד. מדוע הם לא מתקפלים? זאת שאלת המיליון דולר... הרי כל כך פשוט היה לסיים את זה... מתברר כאמור, שמי ששולט זו הכנופיה החזקה במדינה שחיבקה את אנגל חיבוק דב )בהתחלה אנגל שונאת החרדים - החזירה חיבוק, כעת הם כבר לא יכולים לשחרר...( וכעת, בתוך זרועות השמאל, אנגל יודעים שמה שהם לא יעשו הם יצאו רע. אנחנו הציבור החרדי צריכים להחליט איך אנחנו נצא מזה... לפי כלכלנים בכירים- אנגל עומדת לפני ריסוק. ייקח להערכתם שבועים עד חודש וזה יקרה בענק! אבל הם... .לא יבקשו סליחה מר' גרשון אידלשטיין - אלא ימותו על קידוש האג'נדה השמאלנית והגזענית.
מי ששותף לדבר הזה, זה הרשתות ובעלי החנויות שממשיכות להציב על המדפים מוצרים של מפלגת אנג'ל. אותם בעלי עסקים צריכים לשמוע כל יום מ 500 לקוחות, "אנא הסירו את המוצרים שלהם, זה פוגע לנו ברגשות.
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען

קריסה טוטאלית: הסניף של אנג'ל ייסגר בסוף החודש

בסוף החודש צפוי להיסגר סניף של המאפייה הירושלמית בשכונת רמת שלמה החרדית. גורמים בחברה טענו כי הסניף היה אמור להיסגר עוד לפני האירועים האחרונים​

28cb8d1b26d8203e7b91.jpg
לחם של אנג'ל | צילום: Arie Leib Abrams/Flash90
למרות הניסיונות של מאפיית אנג'ל לצייר מציאות אלטרנטיבית בה כביכול החברה אינה נפגעת מהחרם הצרכני עליה מצד הציבור החרדי, הערב (ראשון) מדווח ב-mynet ירושלים כי הסניף בשכונה החרדית רמת שלמה ייסגר בסוף החודש. גורם בחברה טען כי הסניף המדובר היה אמור להיסגר בכל מקרה.
הסניף פועל כיום במרכז מסחרי קטן ברחוב חזון איש 44 בשכונה הצפונית. עד כה לא נמסרה הודעה רשמית, אך במקום כבר עדכנו את הלקוחות המעטים שעוד פוקדים את המקום כי בהנהלת חברה החליטו לסגור את הסניף.
עוד דווח ב-mynet ירושלים כי במידה ולא יימצא פתרון לסיום החרם, בקרוב תאלץ אנג'ל לסגור עוד חנויות הנמצאות באזורים חרדיים מובהקים כגון שכונת בית וגן.
בשבוע שעבר דיווחנו כי שני סניפים בבני ברק של המאפייה עוברים שינויים דרמטיים בעקבות החרם החרדי: סניפי הזכיינות ברחוב חזון איש בעיר וסניף אנג'ל ברחוב בארי ממתגים את עצמם תחת שם חדש. בנוסף, גם הזכיין של אנג'ל באשדוד הסיר את הקשר שלו לאנג'ל ומיתג את עצמו מחדש.
כזכור, חבר הכנסת לשעבר עמר בר לב שמונה רק לאחרונה ליו"ר דירקטוריון מאפיית אנג'ל, השתתף בשבוע שעבר בהפגנת "השוויון בנטל" מול ביתו של ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין בבני ברק. הצעד גרר זעם רב בקרב רבים וברשת צברה תאוצה יוזמה להחרים את המאפייה וכרוזים בעיר בני ברק קראו לתושבים שלא לרכוש את מוצריה.
"שלא יספרו לנו סיפורים, החרם החרדי לא נכשל"
אהרון חיימוב, הזכיין של אנג'ל מרחוב בארי בבני ברק שעזב בשבוע שעבר את מאפיית אנג'ל ושינה את שמו ל'בייקרי בארי' שוחח הבוקר (ראשון) עם אבי רצון ברדיו גלי ישראל ואמר כי בזכות השינוי שעשה החנות שלו הייתה מלאה בערב חג השבועות.
"אם היינו עדיין עם אנג'ל - בערב חג היית רואה אצלי עוד חנות של אנג'ל ריקה. ברוך השם הייתה לי חנות מלאה בערב חג, אנשים באים לעודד ולתמוך. שלא יספרו לנו סיפורים, החרם החרדי לא נכשל".
"ערב החג היה מצוין בזכות החלפת השם. אנשים הגיעו ותמכו. החנות הייתה מלאה. היה מיוחד", הוא סיפר.
לדבריו, "הרבה אנשים מגיעים לגבות, אנשים מגיעים לתמוך, כי בכל זאת זה להחליף מותג בשם פרטי ואנשים באים ומחזקים וכל אלה שעזבו בגלל החרם חזרו".
"הכי חשוב זה להחזיק עוד כמה אברכים אם זה ימשיך ככה להיות גבוה", הוא מתייחס להצלחה לאחר החלפת השם. "כל המוצרים כרגע זה לא אנג'ל ואנשים באו וראו שהמוצרים איכותיים וברמה מעולה".
לבסוף הוא אומר: "הכי חשוב שלא יגידו ב-ynet וכל המקום האלה שטוענים שהחרם החרדי נכשל. החרם החרדי לא נכשל ועודנו קיים עד שלא יתנצלו".
עמוד ההוראה וחבר המועצת הגר"י זילברשטיין התייחס לראשונה לחרם החרדי על מוצרי מאפיית אנג'ל, ואמר כי אמנם לא הייתה הוראה מגדולי ישראל להחרים, אך הציבור הרגיש שאי אפשר לשתוק על כבוד התורה, ולכך המחאה היא במקום.
בנוסף, בתיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה הגאון רבי גבריאל יוסף לוי ראש ישיבת 'באר התורה' (גיל) מתייחס לחרם: "שאלתי מישהו מה החדשות אמרו לי אנג'ל. שאלתי מה קרה הרי הפגינו גם לפני כן? אבל לא! הפגינו נגד הגדול בישראל… אני בעד זה שיעשו כזה דבר שילמדו קצת לקח…. צריך יותר לא לקנות".
בחדרי חרדים
 

אלי פישר

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

קריסה טוטאלית: הסניף של אנג'ל ייסגר בסוף החודש

בסוף החודש צפוי להיסגר סניף של המאפייה הירושלמית בשכונת רמת שלמה החרדית. גורמים בחברה טענו כי הסניף היה אמור להיסגר עוד לפני האירועים האחרונים​

לא יודע אם זה בשורה טובה שזכיינים חרדים פשטים רגל...
וחבל שמלכתחילה לא הציבור לא הבדיל בין החברה 'אנג'ל' ,לבין הזכיינים החרדים.
 

h.m Automation

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
לא יודע אם זה בשורה טובה שזכיינים חרדים פשטים רגל...
וחבל שמלכתחילה לא הציבור לא הבדיל בין החברה 'אנג'ל' ,לבין הזכיינים החרדים.
הזכיין לא פשוט רגל. אני מכיר אותו
 

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
וחבל שמלכתחילה לא הציבור לא הבדיל בין החברה 'אנג'ל' ,לבין הזכיינים החרדים.
אם המותג נדפק, הוא נדפק.

מאותה הסיבה שהזכיין בחר ב"אנג'ל", למרות שלא היה מאבק ציבורי בעד אנג'ל, מאותה הסיבה בדיוק אי אפשר כעת להיות עם אנג'ל, כי למותג הזה יש ערך שלילי.
 

כוכב103

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב ואדריכלות פנים
עימוד ספרים
לא יודע אם זה בשורה טובה שזכיינים חרדים פשטים רגל...
וחבל שמלכתחילה לא הציבור לא הבדיל בין החברה 'אנג'ל' ,לבין הזכיינים החרדים.
לא פשט רגל
החליף חברת אספקה
ועשה מיתוג מחדש
 

מים אחרונים

משתמש פעיל
כן.
ככה אני חושב!
גם אם אנג'ל יקרסו אי פעם בזכות החרם...

אנחנו כמעט וקורסים מהפקעות המחירים של חנויות אחרות ובלי להיכנס לשמות...​

כל מי שגר בבני ברק או במקומות אחרים רואה בעיניים כיצד מעלים מחירים בלי שום סיבה...
דרך אגב (התירוץ קורונה: לא אמור לעבוד! וגם שום תירוץ אחר).

אממה?​

אנחנו נמשיך לקנות...​

עד סוף הדורות...​

אף אחד לא יעצור אותם ואנחנו אילו שנספוג את המחירים וכל עוד נשלם! הם ינסו אותנו עוד ועוד!!!!​

וכשמישהו יתעורר...​

יהיה מאוחר מידי...​

כי כבר כמה יחזירו אותם אחורה????​


צריך לעצור את זה!!!​

וכמו החרם על אנג'ל ניצור גם אנחנו חרם חרדי פנימי (ואני בטוח הוא לא יגמר בחרדי בלבד)!​


לא קונים במקומות שמפקיעים מחירים!!!. (ולא משנה השמות...)​

ככה פשוט!​


מצטרפים?

בהצלחה לכולנו!

 
נערך לאחרונה ב:

תמרוז

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אין קשר בין החרם להעלאת מחירים.....
לחם במחיר פיקוח יישאר כמו שהיה..
גנבת לי את המילים.
בנוסף, אנשים לא קונים איפה שיקר סתם. ואם הם קנו עד עכשיו ביוקר, כניראה שיש להם סיבות והם גם ימשיכו לקנות באותו המקום.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה