יו"ר דירקטוריון אנג'ל הפגין מול מרן רה"י. האם תפסיקו בגלל זה לרכוש ממוצרי החברה?

  • לא קונה אנג'ל עד להתנצלות!

  • לא משתתף בחרם הצרכני


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
מצב
הנושא נעול.

Weber-design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
ביום שישי האחרון עברתי בחנות שפע ברכת השם ברחוב יואל ירושלים לפני סגירת החנות ונשארה שם משטח שלם של חלות אנג'ל!! המוכר אמר לי בכאב, שזה מעולם לא קרה וגם ברוב השבועות, החלות נגמרות כבר סביב השעה 12-1 בצהריים של יום שישי.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ראש העיר ביתר מאיר רובינשטיין ויו"ר פורום רשויות חרדיות מתייחס הבוקר במאמר בעיתון 'המבשר' על החרם החרדי על מאפיית אנג'ל.

רובינשטיין פתח וכתב: "שבועיים עברו מאז החרפה שהגיעו להתגרות ולפגוע בנו, אצלינו בבית, ועדיין לא חשבו להתנצל או להסיק מסקנות. הם בונים על זה שנשכח. אסור לנו לשכוח! המעבר לסדר היום במקרה דנן, הופך אותנו לשותפים לדבר עבירה".

"הרי ההפגנה ברח' ראב"ד, לצד מיקומה המחפיר מתחת לביתו של מרן רה"י שליט"א, לא כוונה לקבוצה ספציפית או לסקטור מסויים, אלא נגד כל החרדים לדבר ה' על כל סוגיו ועדותיו. בשנים האחרונות הפכנו לאסקופה הנדרסת, שדרנים זבי חוטם מטיחים בנו את כל שנאותיהם וקשייהם. פוליטיקאים מושחתים גורפים עלינו מנדטים. עיתוני הבוקר שופכים עלינו דם ואש ותמרות עשן. תוכניות המדיה יורים עלינו חיצים ובליסטראות מידי ערב, בפיות רושפות שנאה. ואין פוצה פה ומצפצף".

לדבריו, "מנצלים את העדינות שלנו, את הנועם והחן, שמכל מאות ואלפי ארגוני החסד והרפואה, הנתינה והסיוע, החרדיים, אין לנו אפי' גוף אחד לרפואה שיגזול את החנית וישיב מלחמה שערה, יגיש תביעות דיבה, ויילחם בשדה הקרב העדכני והעכשווי. ועל כך (במידה מסויימת) תפארתינו, חונכנו להיות מהנעלבין ואינן עולבין, ונפשי כעפר לכל תהיה, תולעת ולא איש, חרפת אדם ובזוי עם, ואנכי עפר ואפר".

ראש העיר הוסיף וכתב, "אלא שזה הכל נכון, ראוי ויפה, באופן פרטי, כל אחד בחיי היום יום שלו, (ואולי אפי' של קהילתו). אך כשאנו עומדים מול פגיעה מכוונת ומתמשכת נגד כלל הציבור החרדי, נגד ה' ומשיחו, מול כל אשר זיק של דת מעורב בו, ומנסים בכל דרך להסיט את האש לכיוון מחנינו, ואף נעמדים ראשי המשק, המתפרנסים ומתעשרים מהציבור שלנו, ומטיחים בנו עלבונות ואף מגיעים להפגין בריש גלי ללא בושה וללא מורא נגד כל הקדוש והיקר לנו - חובה עלינו להפסיק לנהוג כשלימזל".

לסיום, קורא רובינשטיין: "מחובתינו המוסרית, הערכית, הציבורית, והחינוכית, להדיר את רגלינו ממאפיות אנג׳ל כליל! שום דבר, לא לחם ולא מאפה, לא כריך ולא קפה. למען כבוד שמים. למען כבוד רבותינו. עבור חינוך ילדינו. עבור חינוך מחרפינו. הבא להחרימך, השכם להחרימו. די להושיט את הלחי השניה".
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
בלתק
כבר כתבו את זה כמה פעמים אבל כדאי להזכיר -
אחת הטענות שחוזרות על עצמם בימים האחרונים זה שהמפגינים לא באו להפגין מול ר' גרשון
אז בא נשאל את המפגינים בעצמם מה הם התכוונו:
IMG_20230514_091812.jpgIMG_20230514_091752.jpg
כשמצהירים שבאים בדווקא להפגין מול בית של גדול בתורה, לא יודע איך אפשר להישאר אדיש
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
כדי שחרם יצליח הוא חייב לעלות שלבים כדי שיראו שלא רק שהמצב סטטי, אלא יש התגברות ותוספת של אנשים נוספים המצטרפים,
די ברור שלמרות ששמענו על מוסדות שהפסיקו לצרוך את מוצרי החברה,
אבל עדיין קיימים עוד עשרות ומאות מוסדות שהמשיכו לצרוך, הן מפני שלא התחברו לענין, והן מפני עצלות, וכו' וכו'
וזה ברור שקיימים אינספור מוסדות ובראשם ליטאיים שהם הראשונים שהיו צריכים להצטרף,
וכן ספרדיים וחסידיים שעדיין קונים מהם כמויות עצומות,
ועליהם צריכים להפעיל הסברה, ולתת להם את ההרגשה שזה זכותם וחובתם להיות שותפים.
 

שועל ספרות.

רודיום לשעבר. מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי

אפרסמון2

משתמש סופר מקצוען
אין ספק שצריך לעמוד על העסקים באזורים החרדיים שיפסיקו להביא אנג'ל, וכמובן על מוסדות החינוך מכל הסוגים.

כל מאבק ציבורי מורכב מבערך 30% שהם מעורים בחדשות, עם רצון לפעול ולתרום לחברה, מה שנקרא "אקטיביסטים", ועוד 70% שהם בעד העניין, אבל לא כ"כ מעורים ומעודכנים, או לא כ"כ אכפת להם, אבל בגדול הם בעד. כלומר אם המכולת תביא רק אנג'ל הם לא יעברו למכולת אחרת, אבל ישמחו בהחלט שבמכולת שלהם יהיה אנג'ל. וגם אם יהיה את שני הסוגים, הם לא בדיוק ישימו לב.

בשביל שהחרם יצליח, צריכים שה30% ידאגו שהלחם יהיה כמה שפחות נגיש.

(ואם לא הבנתם, אז התכוונתי אליכם, משתתפי האשכול. אם כתבתם כאן, אתם מה - 30% הללו...:) )
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה