פוליטי החל תהליך ההדחה של עופר כסיף מכנסת ישראל

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
דוברות הכנסת (מליאה) – יחד ננצח

נדחתה הצעת ועדת הכנסת בדבר הפסקת כהונתו של חבר הכנסת עופר כסיף

מליאת הכנסת דחתה את הצעת ועדת הכנסת בדבר הפסקת חברותו בכנסת של חבר הכנסת עופר כסיף על פי סעיף 42א(ג) לחוק יסוד: הכנסת. 85 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 11 שהתנגדו. על פי הוראות חוק יסוד: הכנסת, לאישור הצעת ועדת הכנסת דרוש רוב של 90 חברי כנסת, ועל כן ההצעה לא התקבלה.

קרדיט צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

גל כהן, דובר מליאת הכנסת
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר בתגובה: "עופר כסיף חייב תודה ענקית ליאיר לפיד ויש עתיד על כך שניצל היום בעור שיניו מהדחה, אחרי שתמך במאבק המזויין נגד מדינת ישראל. אני מצטער על חיילי וחיילות צה"ל, שלשיטתו של כסיף הם פושעי מלחמה, ומבחינתו צריכים לעמוד לדין בינ״ל. אמשיך לפעול כדי להוציא מהכנסת את מי שפועל כנגד קיומה של מדינת ישראל״.
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן , הגיב לתוצאות ההצבעה להדחתו של עופר כסיף:

״מצער מאוד, שדווקא בהצבעה על הדחתו של תומך הטרור עופר כסיף מהכנסת, החליטו יו״ר האופוזיציה יאיר לפיד, שר הביטחון לשעבר ח״כ בני גנץ והרמטכ״ל לשעבר, ח״כ גדי אייזנקוט לעמוד לצידו של כסיף ולא לצד חיילי צה״ל.

במקרה של הדחת עופר כסיף,
לא מדובר על פגיעה בחופש הביטוי אלא מדובר בהפסקת חופש השיסוי.

במקום שחברי הכנסת יגנו על חיילי צה"ל, הם מפקירים אותם.״

״שקט הוא רפש
הפקר דם ונפש״
 

שלום זכר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
תגובת בצלמו לאי הדחת כסיף.
אנחנו יחד עם רוב אזרחי ישראל מצירים ששיקולים פוליטיים קטנוניים של יאחר לפיד ובני גנץ הובילו להשארתו בכנסת של תומך הטרור עופר כסיף.
עופר כסיף פועל בפומבי כנגד המדינה קורא להחרמתה ופועל באלימות כנגד כוחות הביטחון.
אדם כזה מקומו בכלא ולא בכנסת ישראל.
פנינו כבר הערב לועדת האתיקה בדרישה להרחיקו מהכנסת למשך תקופת הזמן המקסימלית (חצי שנה) והטלת קנס כספי כבד לאור מעשיו החמורים.
נציין כי נגד כסיף יש אלפי תלונות שהוקפאו מיד עם התחלת הליך ההדחה והגיע הזמן לדון ולהענישו.
בנוסף אנחנו דורשים מהיועמ"ש לזרז את ההליך המשפטי נגדו ולדרוש עונש מאסר בפועל על האלימות נגד השוטרים.

מיכאל שמש:

בדבר אחד ישראל בישראל ביתנו צודקים: לפיד היה הגורם שהכשיל את המהלך הפרלמנטרי להדחת כסיף
 

JGJGHFG

משתמש צעיר
ועכשיו ברצינות (עצובה!!): יש איזושהי סיבה אמיתית או הסבר כלשהו עם קורטוב של היגיון (מעוות)
להצביע נגד ההדחה הזאת?
מה מסבירים לפיד וגנץ למצביעים? לחיילים שתחת פיקודו (של גנץ)??
הם מסבירים שכיוון שלא עשה שום פעולה אלא רק חתם איפהשהוא שזה נכנס בגדר התבטאות ולא מעשה
ולמרות שהם נגד ולדעתם זה מעשה מחפיר שאינו ראוי אבל זה בגדר "חופש הביטוי"
[זו לא רק דעתם אלא דעת היועמשי"ת וכיוון שהיא לא תומכת הם נתנו חופש הצבעה]
 

ספידי

משתמש מקצוען
ח״כ שרן השכל: ״מאוכזבת מהעדרותם של ארבעה מחברי סיעתי שסיכלו את הדחתו של ח״כ כסיף, ח״כ שפועל נגד המדינה בזמן מלחמה ומבקש להעמידה לדין בפני בית הדין הבינ״ל על שימוש בזכותה להגנה עצמית״.
 

ספידי

משתמש מקצוען
יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר, יוזם הליך ההדחה נגד עופר כסיף: “עופר כסיף חייב תודה ענקית ליאיר לפיד ויש עתיד על כך שניצל היום בעור שיניו מהדחה, אחרי שתמך במאבק המזויין נגד מדינת ישראל. אני מצטער על חיילי וחיילות צה”ל, שלשיטתו של כסיף הם פושעי מלחמה, ומבחינתו צריכים לעמוד לדין בינ”ל. אמשיך לפעול כדי להוציא מהכנסת את מי שפועל כנגד קיומה של מדינת ישראל”.

יו”ר מפלגת נעם סגן השר ח”כ אבי מעוז בתגובה לאי הדחתו של עופר כסיף: “זכותנו וחובתנו להגן על המדינה מפני מי שמבקש לפגוע בה, ותומך בטרור המופעל כנגדה. ראש האופוזיציה יאיר לפיד והשר בני גנץ צריכים להתבייש שנתנו ידיהם להמשך כהונתו של כסיף”.

ח”כ צבי סוכות תוקף את לפיד וגנץ בתגובה להצבעה על הדחת כסיף: “לפיד וגנץ ברחו הערב מההצבעה להדחת עופר כסיף. עופר כסיף השווה את חיילי צה”ל לגרמניה הנאצית, ועכשיו הוא חוגג במליאה עם אויבי ישראל באדיבות לפיד וגנץ”.

ח”כ צביקה פוגל הגיב: “הערב נחשפו פרצופיהם של בני גנץ ויאיר לפיד. תדע כל אם עברייה כי הפקירה את גורל ילדיה בידי עופר כסיף וחבריו”.

השר לביטחון לאומי כתב בחשבון ה-X שלו: “לפיד וגנץ. שמאל. חלש”.
 

ספידי

משתמש מקצוען
ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב למתקפות על היעדרותו וכתב: “מצער שאביגדור ליברמן וישראל ביתנו מעדיפים לעשות סיבוב על חיילי צה”ל במקום באמת להדיח את עופר כסיף בדרך הנכונה – להסיר את חסינותו ולהעמיד אותו לדין”.

סיעת חד”ש-תע”ל בתגובה לניסיון ההדחה הכושל של ח”כ כסיף: “ניסיון ההדחה של חה״כ עופר כסיף נכשל, אך העובדה ש-85 חברי כנסת הצביעו בעדו מראה כי שרידי הדמוקרטיה שעוד נותרו בישראל נשחקו לחלוטין בחסות המלחמה המשיחית של נתניהו והכהניסטים שסביבו. הרדיפה הפוליטית של מתנגדי המלחמה, ושל ח”כ כסיף ביניהם, היא המימוש האולטימטיבי של ההפיכה המשטרית. הפעם הניסיון נכשל, אבל עד שתיפול הממשלה – הסכנה עוד כאן! את כסיף לא הצליחו להשתיק, והמאבק בכיבוש לא יפסיק”!
 

משה 05276

משתמש מקצוען
יש בכנסת 120 מנדטים הצבעות יש רק 96
מתוכם 10 ערבים שהצביעו נגד (מי זה ה 1 הנוסף)
85 בעד
איפה ומי הם בשמות העוד 24 אצבעות
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה