עזרה הזיכרון הגרוע של וורד ואיך להפסיק להשתגע ממנו

שאלה

משתמש צעיר
בקובץ וורד שיש בו טבלה שמקורה באקסל, כל פעם שפותחים את הקובץ קופצת הודעה: "מסמך זה מכיל קישורים שעשויים להפנות לקבצים אחרים. האם ברצונך לעדכן מסמך זה בנתונים מהקבצים המקושרים?"
איך אפשר להפסיק עם זה אחת ולתמיד, לעדכן אותם שלעולם לא ארצה לעדכן את המסמך בנתונים מהקבצים מהקושרים, ולהתחיל לפתוח את הקובץ בלי להזדקק בכל פעם מחדש לסגור את ההודעה המרגיזה הזאת?
(לחיצה על 'לא' לא מועילה. יש להם זיכרון של עכבר, ובכל פעם שפותחים את הקובץ ההודעה קופצת שוב למרות שכבר גיליתי את דעתי עשרות פעמים ש'לא)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה