שלום לכולם
משתפת בפרוייקט שעבדתי עליו לאחרונה.
איור 2 סצנות מתוך אגדת הילדים 'הדייג ודג הזהב'
איור אחד- בקווים בלבד. ללא אופסיטי....
איור שני- בכתמים בלבד.
סצנה מספר 1
התחלתי עם סקיצה,
לא כל כך ידעתי איזה איור אני רוצה בקווים ואיזה בכתמים. אז אמרתי נזרום...
אחרי שסיימתי עם האיור\סקיצה הזה שרובו כתמים,
החלטתי לשנות כיוון וללכת על קווים.
אז התחלתי אותו מ ה ה ת ח ל ה. והפעם מאוייר בקו.
עבדתי לפי טונאליות בצורה כזאת - מקומות שאמורים להיות כהים יותר, הקווים צפופים יותר,
וכך, ככל שהמרווח בין הקווים גדל, המקום נהיה בהיר יותר. מואר יותר.
הרגשתי שחסר משהו...
וואו איך שזה מקפיץץ!
סצנה מספר 2
איור שכולו כתמים.
התחלתי עם סקיצה ראשונה.
רציתי לתאר את העצב של האישה שמחכה לבעלה, אחרי שאיבדה הכל...
קלטתי שהאיור לא על גרייסקייל אז איפסתי אותו.
חוץ מזה, היו חסרים לי עוד הרבהה פריטים...
אז הוספתי.
יופי, ככה זה מושלם!
תודה שהייתם איתי עד כאן.
אשמח לדעת אם אהבתם
משתפת בפרוייקט שעבדתי עליו לאחרונה.
איור 2 סצנות מתוך אגדת הילדים 'הדייג ודג הזהב'
איור אחד- בקווים בלבד. ללא אופסיטי....
איור שני- בכתמים בלבד.
סצנה מספר 1
התחלתי עם סקיצה,
לא כל כך ידעתי איזה איור אני רוצה בקווים ואיזה בכתמים. אז אמרתי נזרום...
אחרי שסיימתי עם האיור\סקיצה הזה שרובו כתמים,
החלטתי לשנות כיוון וללכת על קווים.
אז התחלתי אותו מ ה ה ת ח ל ה. והפעם מאוייר בקו.
עבדתי לפי טונאליות בצורה כזאת - מקומות שאמורים להיות כהים יותר, הקווים צפופים יותר,
וכך, ככל שהמרווח בין הקווים גדל, המקום נהיה בהיר יותר. מואר יותר.
הרגשתי שחסר משהו...
וואו איך שזה מקפיץץ!
סצנה מספר 2
איור שכולו כתמים.
התחלתי עם סקיצה ראשונה.
רציתי לתאר את העצב של האישה שמחכה לבעלה, אחרי שאיבדה הכל...
קלטתי שהאיור לא על גרייסקייל אז איפסתי אותו.
חוץ מזה, היו חסרים לי עוד הרבהה פריטים...
אז הוספתי.
יופי, ככה זה מושלם!
תודה שהייתם איתי עד כאן.
אשמח לדעת אם אהבתם