בטח שיש בוגרים והיא שואפת גם להיותברור שהגיוני.
מה נראה לכם, שאין להם בוגרים?
אממה, זה אכן מסע קשה ומאתגר ולא כל מי שיוצא לדרך מצליח להגיע לקו הסיום המצופה. נכון.
אז כדאי לבדוק את הנתונים לפני שמתחילים, ולזה מעולה האשכול הזה...
יש פה כמה, השאלה אם בא להם להזדהות....בטח שיש בוגרים והיא שואפת גם להיות
השאלה איך עושים זאת מבלי להישבר?!
ואולי יש כאן בוגרים?
אני. מאתגר ודורש אבל בוודאי אפשרי.ואולי יש כאן בוגרים?
היי מעניין גם אותי מאדאני. מאתגר ודורש אבל בוודאי אפשרי.
אפשר כמובן לשלב עם עבודה מאסיבית, ולקחת פחות קורסים בסמסטר. את קובעת מה יהיה קצב הלימודים שלך. כשהיו לי תקופות קלות יותר לקחתי שלושה קורסים של 6 נקודות בסמסטר, ובתקופות עמוסות ממש לקחתי קורס אחד. הכל בידיים שלך.מעניין גם אותי מאד
היי מעניין גם אותי מאד
נראה לך אפשר לשלב עם עבודה די מאסיבית
והאם באמת זה כמעט בלתי אפשרי למצוא עבודה ללא תואר שני ? וגם הבנתי שהתואר השני הרבה יותר מאתגר גם בשביל להתקבל אליו וגם התואר עצמו...
כמה שעות שבועיות לוקח כל קורס מעבר לשעות הלימוד עצמם, בערך?אפשר כמובן לשלב עם עבודה מאסיבית, ולקחת פחות קורסים בסמסטר. את קובעת מה יהיה קצב הלימודים שלך. כשהיו לי תקופות קלות יותר לקחתי שלושה קורסים של 6 נקודות בסמסטר, ובתקופות עמוסות ממש לקחתי קורס אחד. הכל בידיים שלך.
לגבי תואר שני, אי אפשר לטפל בלעדיו. מציאת עבודה רק עם תואר ראשון שקולה פחות או יותר למציאת עבודה עם תואר ראשון כמעט בכל תחום אחר. אין לו פור משמעותי.
הקבלה לתואר שני באמת מאד מאד לא פשוטה ואת צריכה לחשוב מראש אם את בנויה לכך מכל ההיבטים.
בהצלחה!!!
אדגיש שסיימתי את התואר לפני כמה שנים, כך שאם חלו שינויים בקורסים אין לי מושג בהם. אני לא השתתפתי בשיעורים וגם כמעט ולא צפיתי בהרצאות המוקלטות. צפיתי רק בחלק מההרצאות המוקלטות של קורסי הסטטיסטיקה. את כל החומר שלמדתי רכשתי אך ורק מספרי הלימוד, כך שזו הייתה למידה שונה מהשתתפות או צפיה בשיעורים.כמה שעות שבועיות לוקח כל קורס מעבר לשעות הלימוד עצמם, בערך?
אם יש לי כל ערב נגיד 3-4 שעות פנויות, כמה קורסים הגיוני לקחת בסמסטר?
אם התחום מאוד מעניין אותי , בסופו של דבר מדובר בלימודים מעניינים, לא?אדגיש שסיימתי את התואר לפני כמה שנים, כך שאם חלו שינויים בקורסים אין לי מושג בהם. אני לא השתתפתי בשיעורים וגם כמעט ולא צפיתי בהרצאות המוקלטות. צפיתי רק בחלק מההרצאות המוקלטות של קורסי הסטטיסטיקה. את כל החומר שלמדתי רכשתי אך ורק מספרי הלימוד, כך שזו הייתה למידה שונה מהשתתפות או צפיה בשיעורים.
עיקר העבודה בקורסים של הפתוחה היא סביב ה'ממן' - מטלה שיש להגיש אחת לכמה שבועות לפי אורך הסמסטר. מטבע הדברים לפני הממן יש עבודה רבה יותר, וכמובן שלפני המבחנים צריך להקדיש שעות רבות יותר ללמידה.
אם את יכולה לשבת וללמוד כל ערב שלוש שעות - אשרייך. לא מכירה הרבה כאלה. זה דורש המון משמעת עצמית וניתוק מתחומי חיים אחרים, בייחוד אם את נשואה ואמא. במצב כזה הייתי לוקחת בכל סמסטר שלושה או ארבעה קורסים.
לימודי תואר ראשון בפסיכולוגיה כוללים הרבה חומרים תיאורטיים, חלקם פחות מגניבים ממה שנשמע. פסיכולוגיה פיזיולוגית, לדוגמה. וגם אם החומר מרתק, לפעמים יש גבול לכושר הריכוז, במיוחד בשעות הערב. אבל אני משערת שאת מכירה את עצמך בסיטואציות לימודיות ויודעת יותר טוב ממני איך את מגיבה אליהןאם התחום מאוד מעניין אותי , בסופו של דבר מדובר בלימודים מעניינים, לא?
כך שאם נהנים נראה לי אפשר להתמיד?
או שזה רק חומר משמים וכו'?
אין בזה כללים ברורים, זה מאוד תלוי איזה קורסים את לוקחת. תבדקי על כל קורס בנפרד עד כמה הוא עמוס ודורש ולפי זה תחליטי כמה לקחת.כמה שעות שבועיות לוקח כל קורס מעבר לשעות הלימוד עצמם, בערך?
אם יש לי כל ערב נגיד 3-4 שעות פנויות, כמה קורסים הגיוני לקחת בסמסטר?
אני רק רוצה להוסיף: שלימודים פרונטליים - לפחות בשנים הראשונות של התואר מקלים מאד,כך שאם נהנים נראה לי אפשר להתמיד?
או שזה רק חומר משמים וכו'?
השאלה שלי איך לצפות מראש על כמה קורסים להחליט, כלומר אני יכולה להחליט לבד על הקצב, אבל איך אני מוודאה שאני לא מוצאת את עצמי באמצע סמסטר עמוסה מדי, או לחילופין פנוייה מידי ואז חבל לי על הזמן.אין בזה כללים ברורים, זה מאוד תלוי איזה קורסים את לוקחת. תבדקי על כל קורס בנפרד עד כמה הוא עמוס ודורש ולפי זה תחליטי כמה לקחת.
קחי בחשבון שגם התקופת מבחנים היא התקופה הכי עמוסה בסמסטר,
ובנוסף יש קורסים שלא דורשים הרבה זמן במהלך הסמסטר עצמו אבל בסוף הקורס יש פרויקט/עבודה (לא יודעת איך זה בפסיכולוגיה, מניסיון בתואר אחר בפתוחה)
עוד נקודה-אם תצטרכי קורסים באנגלית, לאחרונה כבר יש בהם חובת נוכחות. זה אומר 3 שעות זום פעם בשבוע בקורסי אנגלית מתקדמים יותר, ופעמיים בשבוע*3 שעות בקורסים הבסיסיים באנגלית. (מצד שני רוב הממנים באנגלית קלים יחסית ולא דורשים הרבה זמן)
אבל מה שהכי נוח בפתוחה-את מתאימה את הלימודים לקצב החיים שלך, ולא להפך...
בהצלחה!
ידוע לך על מקום עם לימודים פרונטליים בשעות הערב?רפרפתי על האשכול, מוסיפה שלימודים פרונטליים
אני רק רוצה להוסיף: שלימודים פרונטליים - לפחות בשנים הראשונות של התואר מקלים מאד,
וגם חברה של עוד נשים שעוברות את זה ביחד זו תמיכה רצינית.
יש ב ינ''ר בירושלים,
וגם אם מתאים ורלוונטי מבחינת גיל.. בבית ברכה פותחים שנה הבאה.
יש על זה אשכול ארוך כאן בפרוג
ידוע לך על מקום עם לימודים פרונטליים בשעות הערב?
אם את לומדת במרכז לימוד, בד''כ יש להם תכנית מומלצת.השאלה שלי איך לצפות מראש על כמה קורסים להחליט, כלומר אני יכולה להחליט לבד על הקצב, אבל איך אני מוודאה שאני לא מוצאת את עצמי באמצע סמסטר עמוסה מדי, או לחילופין פנוייה מידי ואז חבל לי על הזמן.
איך אפשר לדעת מראש מה הקורס דורש וכמה הוא עמוס?
את מתחילה בקטן עם קורס אחד מקסימום שנים, ואז את לומדתאת המערכת ואותך בתוכה.השאלה שלי איך לצפות מראש על כמה קורסים להחליט, כלומר אני יכולה להחליט לבד על הקצב, אבל איך אני מוודאה שאני לא מוצאת את עצמי באמצע סמסטר עמוסה מדי, או לחילופין פנוייה מידי ואז חבל לי על הזמן.
איך אפשר לדעת מראש מה הקורס דורש וכמה הוא עמוס?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: