האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 208 16.2%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 315 24.6%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 849 66.3%

  • סה"כ מצביעים
    1,281

א קאצקער

משתמש פעיל
פרסום וקופי
מטעמה של האריס נמסר בתגובה ל-Ynet כי ״הדברים שנאמרו אינם משקפים את עמדת ממשל ביידן-האריס או את עמדתה של סגנית הנשיא. כשאנשי האבטחה ליוו אותו החוצה היא השמיעה הצהרה כללית על הצורך לסיים את המלחמה, ולאחר שהוא עזב היא הביעה אמפתיה לרגשות האמיתיים שהנושא מעורר אצל אנשים רבים. עם זאת, היא לא הסכימה עם הגדרת המלחמה כרצח עם, ולא הביעה עמדה כזו בעבר מאחר שזו אינה עמדתה".

עוד מסרו בקמפיין של האריס: "אם סגנית הנשיא באמת הייתה מסכימה עם עמדתם לא הייתה סיבה להוציא את המפגין החוצה".
 

מישהו12

מהמשתמשים המובילים!
הנדסת תוכנה
היא השמיעה הצהרה כללית על הצורך לסיים את המלחמה, ולאחר שהוא עזב היא הביעה אמפתיה לרגשות האמיתיים שהנושא מעורר אצל אנשים רבים. עם זאת, היא לא הסכימה עם הגדרת המלחמה כרצח עם, ולא הביעה עמדה כזו בעבר מאחר שזו אינה עמדתה".
כן.
הוא צועק ג'נוסייד והיא אומרת it's real. זה "הצהרה כללית" ו"אמפתיה"?
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
אריאל כהנא:
ד"ר מייקל אורן, לשעבר שגריר ישראל בוושינגטון: תקדים מסוכן ביותר. חשתי זעזוע עמוק כאשר צפיתי בסרטון שבו סגנית הנשיא קמלה האריס מאשרת האשמה חמורה בה ישראל מבצעת רצח עם בעזה. זו הפעם הראשונה שבה הבית הלבן נקשר להכפשה שמאיימת על הלגיטימיות והביטחון של מדינת ישראל. אני דורש מהממשל האמריקאי להוציא הכחשה מיידית ומוחלטת, ולבהיר בצורה חד משמעית שאין מקום להאשמות חסרות בסיס כאלה, אשר פוגעות לא רק בישראל, אלא גם במערכת היחסים בין המדינות.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
זיו רובינשטיין:
מיליון דולר מתנה מדי יום: אלון מאסק בעצרת בחירות בפנסילבניה: אעניק מדי יום מיליון דולר לאזרח שיחתום על עצומה להצבעה עבור טראמפ. "אנחנו באמת רוצים לגרום לכמה שיותר אנשים לחתום על העצומה הזו , אז יש לי הפתעה בשבילכם", הכריז מאסק. "נעניק מיליון דולר באופן אקראי לאנשים שחתמו על העצומה. כל יום, עד הבחירות".
הפרס הראשון של מיליון דולר הוענק בעצרת לאזרח בשם גון דרהר.
בעברית קוראים לזה שוחד בחירות.
מדובר ביוזמה פרטית של אילון מאסק, כל אדם שמביא מצביע מהמדינות המתנדנדות שיחתום על העצומה למען החזקת נשק ושאר עקרונות שמרניים מקבל 47$, היעד של מאסק להגיע למליון חותמים.

המטרה שבדבר הינה להביא מאגר עצום של מליוני מצביעים מפולחים שמטה טראמפ יידע לפנות אליהם באופן ממוקד. אין בזה משום שוחד בחירות מכיוון שאין בקשה או דרישה להצביע למועמד מסויים. חוץ מהעניין שחוקי שוחד הבחירות בארה"ב לא דומים לאלו שבארץ (ע"ע הסרטון של טראמפ מחלק דולרים בסופרמרקטים)
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
קובי ברדה:

לא משנה למה התכוונה האריס, היא עשתה טעות משמעותית, שמקורה בלחץ של מישגן. האופן שבו החליטה לראשונה מאז נכנסה להתמודדות שלה לנשיאות, לאשר בצורה כזו או אחרת (את הנתון ילדים או חמור יותר שישראל מבצעת רצח עם) היא לטעמי אפקט הפאניקה הגובר ממישגן.

יחד עם זאת, לא עושים טעות ומשחררים "אוף סקריפט" טענה כל כך חשובה, לקהל כ"כ משמעותי, בלי לשקלל את החסרונות והיתרונות שלה, כאמירת אגב לילד שצועק מאחורי הקהל. אתמול, הייתי בראיון אצל זוג ישראלים מקסים, שכמו כל העיר מדיסון, הם דמוקרטים. בעוד שעמית הצביע בלב כבד לדמוקרטים, אוסנת תיארה לי את המסע הקשה שעוברת מ-7.10 ובמיוחד, בהקשר של ההצבעה, היא חוששת שהאריס "מחביאה את מה שהיא באמת רוצה לעשות".כמה אנשים כמו אוסנת יש, שקיבלו כעת תשובה בנושא מהותי בקבלת ההחלטות שלהם?כמה יש שם, שזה יהיה מה שישלח אותם בניגוד לאמונתם ורצונם, להצביע לטראמפ שאותו הם מתעבים?
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ההצבעה המוקדמת בנבאדה:

היום הראשון הסתיים, המחוזות הכפריים הצביעו בהיסטריה (רפובליקנים מובהקים), אחוז ההצבעה במחוזות הרפובליקניים בנבאדה עומד על +19% בהשוואה ל2020. בנוסף מפילוח המצביעים עולה כי אחוז הרפובליקנים הרשומים שהצביעו בנבאדה עומד על 52% לעומת 28% לדמוקרטים. (הפער גדול בגלל שהדמוקרטים מצביעים מוקדם יותר בדואר ופחות פיזית בקלפי והרפובליקנים יותר מגיעים לקלפי בשטח)

כל זאת למרות שאובאמה הסתובב שם לאורך היום ודחק במאמיניו לצאת לקלפיות.


על פניו זו אינדיקציה טובה להתלהבות במחנה הרפובליקני - אחרי נתונים דומים בוירג'יניה, נורת' קרולינה וג'ורג'יה. עם זאת אלו נתונים שתלויים במשתנים רבים, כגון היום בשבוע (אחוז הדמוקרטים עולה בסופישבוע- גם בגלל שהקלפיות בכפרים סגורות או פתוחות רק לשעות מצומצמות בשבת -ראשון), מזג אויר וכדו'.

בנוסף חשוב לציין כי המחוזות הכפריים בנבאדה הינם עם אוכלוסיה נמוכה יחסית (לא מדובר על מחוזות קונגרס אלא מחוזות קטנים ברמה של מדינה), עדיין זו אינדיקציה לגבי אחוז ההצבעה הרפובליקני ששובר שיאים.
 
נערך לאחרונה ב:

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
ההצבעה המוקדמת בצפון קרולינה:

לאחר כמה ימי הובלה מצד הרפובליקנים (שיא היסטורי), הדמוקרטים עקפו את הרפובליקנים במספר המצביעים הרשומים שהצביעו (296-300K). הסיבה לכך הינה משום שבשבת ראשון הדמוקרטים מצביעים יותר, חלק מהקלפיות הכפריות סגורות, והאוכלוסיה הדמוקרטית (נוצרים שחורים, לבנים משכילים) מצביעים יותר בסופשבוע.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
קאמלה מסתבכת עם הבייס.

אחד מהקהלים החשובים ביותר של הדמוקרטים, הם הנוצרים הקתוליים. שבשונה מהאוונגלים מצביעים כרטיס כחול. לפני יומיים נוצרי כלשהו צעק בעצרת של האריס קריאה בשבח הדת הנוצרית, וקמאלה הגיבה בזלזלול 'אתה לא בעצרת הנכונה', כמו"כ היא נמנעה מלבוא לארוחת ערב מסורתית של הקהילה בניו יורק (האחרון שלא הגיע היה מונדייל שהפסיד לריידן את כל ארה"ב חוץ ממינסוטה ווושינגטון די.סי).

א"א לדעת כעת כמה הפגיעה באלקטורט שלה חמור, אך השילוב של ההסתבכות עם היהודים והקתוליים יכול לעלות לה בנשיאות.
 
נערך לאחרונה ב:

אחד החכמים

משתמש מקצוען
פולימרקט
Poly.jpg
 
האיש העשיר בעולם, המיליארדר אילון מאסק, יצא אמש בהכרזה כי יעניק מדי יום – עד מועד הבחירות בארה”ב ב-5 בנובמבר – מיליון דולר לאדם אחד שייבחר באופן אקראי מבין כלל החותמים על העצומה "America PAC". העצומה של מאסק נועדה לגייס בוחרים במדינות מתנדנדות ולשכנע אותם להצביע לדונלד טראמפ.

מאסק פרסם את ההכרזה בעצרת בעיר הריסבורג שבמדינת פנסילבניה – מהמדינות שככל הנראה יכריעו את המרוץ – והעניק את ההמחאה הראשונה לחבר בקהל. “אחד האתגרים שעומדים בפנינו זה לגרום לאנשים לדעת על העצומה הזו”, אמר מאסק. המהלך הזה ייצר את הפרסום שמבקש מאסק לעשות לעצומה שייסד.

על פי מסמכים פדרליים, מאסק הזרים 75 מיליון דולר ל-America PAC בשלושת החודשים עד ספטמבר. לקראת ההכרזה החדשה על מיליוני הדולרים שיחולקו, מומחים בדיני בחירות היו חלוקים בשאלה האם הצעת תגמול עבור חתימה על העצומה, הפתוחה רק לבוחרים רשומים, חרגה מהחוק בכך שהיא מספקת תמריץ להירשם.20241019_231503 (1).jpg
“זהו פשע פדרלי לשלם לאנשים מתוך כוונה להניע אותם להצביע או להירשם, עבירה שדינה מאסר. האיסור חל לא רק הוצאות כספיות, אלא גם כל דבר בעל ערך כספי כמו משקאות חריפים, סיכויי הגרלה והטבות רווחה”, נכתב במדריך לפשעי בחירות של משרד המשפטים האמריקאי.
 

קבצים מצורפים

  • 20241019_231532 (1).jpg
    20241019_231532 (1).jpg
    KB 48.2 · צפיות: 1
  • IMG_1712.jpeg
    IMG_1712.jpeg
    KB 77.1 · צפיות: 1
נערך לאחרונה ב:

קבצים מצורפים

  • GaWvhVRWIAAANhA.jpg
    GaWvhVRWIAAANhA.jpg
    KB 70.2 · צפיות: 1
  • 20241020_143916~2 (1).jpg
    20241020_143916~2 (1).jpg
    KB 62.5 · צפיות: 1
  • IMG_8013.jpeg
    IMG_8013.jpeg
    KB 222.2 · צפיות: 1
  • IMG_8012.jpeg
    IMG_8012.jpeg
    KB 331.8 · צפיות: 1
  • IMG_8011.jpeg
    IMG_8011.jpeg
    KB 234.1 · צפיות: 1
  • IMG-20241020-WA0174.jpg
    IMG-20241020-WA0174.jpg
    KB 67.2 · צפיות: 1

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה