האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 198 15.8%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 311 24.9%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 829 66.3%

  • סה"כ מצביעים
    1,251

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
סקר חדש בוול סטריט ג'ורנל:
אריזונה - האריס 48% טראמפ 46%
ג'ורג'יה - האריס 48% טראמפ 46%
מישיגן - האריס 49% טראמפ 47%
צפון קרוליינה - תיקו 47%
ויסקונסין - תיקו 48%
נבאדה - טראמפ 49% האריס 43%
פנסילבניה - טראמפ 47% האריס 46%
 

227

משתמש מקצוען

׳ניו יורק טיימס׳: שלושה שבועות לבחירות - טראמפ זועם על העובדה שהאריס גייסה הרבה יותר כסף ממנו ועל כך שהוא נדרש להמשיך להופיע באירועי גיוס כספים. כמה מקורות אמרו שטראמפ חש חוסר הערכה מהתורמים ומאוכזב שהוא לא יכול להתרכז בעצרות בלבד.​

 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
בן יניב: נתונים מתוך סקר NBC - האריס מובילה על טראמפ בקרב מצביעים שחורים (84%-11%), מצביעים צעירים בגילאי 18 עד 34 (57%-37%) ומצביעים לבנים עם תארים אקדמיים (55%-41%). טראמפ, בינתיים, מוביל בקרב מצביעים מאזורים כפריים (75%-23%), מצביעים לבנים (56%-42%) ולבנים ללא תארים אקדמיים (65%-33%).
 

טורונטיאני

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
יוצרי ai
דיווח באקסיוס: מתיחות הולכת וגדלה בין צוות הבית הלבן של ביידן וצוות הקמפיין של האריס. בבית הלבן עדיין מאוכזבים מהדרך שבה הוא הוזז מהמרוץ לנשיאות, ואילו במטה האריס מביעים אכזבה מכך שביידן לא מתאים את המסרים ולוח הזמנים שלו כך שלא יפגעו בקמפיין הבחירות שלה לנשיאות.
 

מסקרה

משתמש מקצוען
קליפורניה: אדם חמוש ניסה להיכנס למתחם ה-VIP בעצרת של טראמפ באמצעות אישור מזוייף.
אבו עלי אקספרס
השריף של ריברסייד, קליפורניה: עצרנו ביום שבת, מחוץ לעצרת של טראמפ אדם חמוש ברובה, אקדח טעון ומחסניות. ככל הנראה מנענו ניסיון התנקשות שלישי בטראמפ.
 

אליז

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שערורייה בארה״ב עוד מכה להאריס?
פוקס ניוז, ניו יורק טיימס,פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים בארה״ב לחוצים על תוכנית ״60 דקות״ בהחדשות של CBS לפרסם את לפרסם את תמליל הראיון המלא של קמאלה האריס לאחר שהתגלה שהערוץ ״שינה בעריכה״ את התשובות שלה לינזי גרהם ״הראיון 60 הדקות של סגנית הנשיא קמאלה האריס צריך להתפרסם במלואו. התמליל ידבר בעד עצמו ואין סיבה לא לנקות את האוויר", עיתונאים לשעבר של CBS קוראים לחקירה עצמאית של הראיון של קמאלה האריס ל-"60 דקות" לאחר שהרשת שידרה שתי גרסאות שונות של תגובתו של סגן הנשיא לאותה שאלה. CBS סרבה להגיב לכתבה שפורסמה
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
צילום מסך 2024-10-14 145357.png
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה