האם מועמדות האריס משפרת את סיכוי הניצחון של טראמפ?

  • לטראמפ יותר קל לנצח את האריס

    הצבעות: 188 16.6%
  • אין שינוי, אותה גברת בשינוי אדרת

    הצבעות: 292 25.8%
  • האריס מהווה איום אמיתי על טראמפ

    הצבעות: 730 64.6%

  • סה"כ מצביעים
    1,130

מאירלה

משתמש מקצוען
עמית סגל ב'ידיעות': בכינוס זום השבוע של 40 תורמים בכירים למפלגה הדמוקרטית, הופעל לחץ כבד על האריס להפסיק להרחיק עצמה מישראל ומהעומד בראשה. האם המסר נקלט? שלשום, אחרי החיסול, הביעה האריס תמיכה מלאה בזכותה של ישראל להגיב. בחירה בג'וש שפירו היהודי פרו ישראלי, מושל פנסילבניה, לסגן נשיא תהיה שיפור נוסף.

שווי הונו של טראמפ ירד ב 900 מיליון דולר מאז כניסתה של האריס למירוץ. רוב הירידה היא בשווי המניות של הרשת החברתית של טראמפ (CNN)
 

efrarush

משתמש מקצוען
טראמפ והאריס מסכימים על עימות טלוויזיוני אבל מתקוטטים על המקום בו ייערך. בעוד טראמפ מתעקש שהעימות ישודר ברשת FOX NEWS, בקמפיין האריס מוכנים לעשות זאת רק ברשת ABC. כנראה שנאלץ להמתין למאורע.
בן יניב
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
וושינגטון פוסט:
חקירה פדרלית בדקה האם הנשיא טראמפ קיבל מתנה של 10 מיליון דולר מנשיא מצרים א-סיסי, ימים ספורים לפני השבעתו כנשיא ארה"ב.
 

227

משתמש מקצוען
ארה"ב: האסטרטג הדמוקרטי שניהל את קמפיין אובמה דיוויד אקסלרוד מזהיר את הדמוקרטים מפני "ההתרוממות רוח בלתי רציונלית" של המפלגה אחרי פרישתו של הנשיא ביידן. "יש הרבה התלהבות לא הגיונית בצד הדמוקרטי כרגע, כי היה ייאוש במשך תקופה מסוימת לגבי איך נובמבר עומד להיראות, ועכשיו אנשים מרגישים שיש סיכוי". בנתוני אמת עדיין טראמפ מחזיק ביתרון על פני האריס.
 

efrarush

משתמש מקצוען
דיווח: מחר האריס תכריז על המועמד שלה לסגן נשיא
מתלבטת בין שניים: טים וולז, מושל מינסוטה, וג'וש שפירו, מושל פנסילבניה
היתרונות בשפירו: מושל פופולארי במדינת מפתח. מסוגל להביא את אותם כפריים, שעליהם מתנהל הקרב הגדול במדיניות המפתח צפוניות.
החסרונות בשפירו: הפרוגרסיבים לא רוצים את שפירו, היהודי, שתמך תמיכה נלהבת בישראל וגם פעל נגד המפגינים הפרו פלסטינים בקמפוסים. מה עוד - שלמרות הפופולאריות האיש בקושי מושל שנתיים. אגב, את נתניהו כינה "אחד המנהיגים הגרועים בכל הזמנים".
היתרונות בוולז: הראה יכולת למשוך מצביעים ימנים, יודע לדבר לאנשים, פופולארי, ויש לו רזומה עשיר במיוחד
החסרונות בוולז: מינסוטה היא לא מדינה תחרותית, וולז נחשב פרוגרסיבי - וזה יכול לשחק לרעתם.

עמיחי שטיין
 

efrarush

משתמש מקצוען
רשת CNN: המועמד שנבחר הוא מושל מינסוטה, טים וולז

ההערכות היו שתבחר במושל פנסילבניה שפירו...

שפירו יחסית אוהד ישראל. טים וולז מאוד פרוגרס
בן יניב: מדובר בניצחון של הפלג השמאלי במחנה הדמוקרטי שעשה הכל כדי שהאריס לא תבחר בשפירו, הפרו-ישראלי
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמיחי שטיין: אם מסתכלים על נתוני בחירות 2022, כשוולז התמודד מחדש לתפקיד מושל מינסוטה: הוא הצליח להזיז מעט מאוד מחוזות רפובליקנים שיתמכו בו. כלומר, היכולת שלו לשכנע את הקהלים הכפריים במדינות הצפוניות מינימלית.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
טל שניידר:

הפרופיל של ולץ מתאים לבוחרים מן המערב התיכון, בנושא הישראלי: הורה על הורדת הדגלים לחצי תורן במדינת מינסוטה אחרי 7/10, אבל הכיל בהבנה את המפגינים נגד ישראל במהלך הפריימריז הדמוקרטים במינסוטה. בהמשך תמך בהפסקת אש בעזה ואמר שלצד ההגנה על ישראל, צריך להגן על אזרחים עזתיים שנקלעו לתוך האש.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה