בוא נפרק.
מה אנחנו רוצים שהלקוח יעשה?
יתקשר וירשם לקבלת הצינטוקים.
המוקש? אף אחד לא רוצה להירשם לצינטוקים.
התועלת? מידע עדכני! מהיר! ממוחשב! איפה האוטובוס!
האתגר הוא לכתוב קטע שיווקי וייח"צני. נניח לכתבה בסוף העיתון.
הכותרת צריכה להיות מושכת, וכמו ש
@הדוויג ביצע, גם לתת לבנאדם להבין שיהיה פה פרסומת אבל מעודנת.
הנה הנסיון שלי.
@אשר לב תהיה נחמד אבל גם קשוח, כן?
מה דעתך.
---------------
האם אתם מאמינים שקיים צנטוק שחוסך עצבים וזמן?
אם אתם סובלים מטראומת הצנטוקים, אם אתם חשים מצונטקים כרוניים, אם אתם שוקלים פעמיים לפני כל נגיעה במכשיר הסלולר, שמא ושמא יקפוץ עליכם רוגזו והוא יצנטק עליכם סתם כי ככה - קבלו הודעה מפתיעה.
יש צנטוק אחד שאתם הולכים לחכות לו, לייחל לו, ו... לשמוח מאוד שהוא קיים...
וטרם נסבר את אוזנכם במידע המסעיר, מקבץ שאלות קצרצר.
גם לכם קרה שחיכיתם ליום בו תשמעו על המצאה חדישה שנשמעת כה טבעית, פשוטה, אחת כזו
שאף אחד לא חשב עליה עד היום?
גם לכם קרה שירדתם מביתכם במהירות וללא נשימה אל לתחנת האוטובוס, רק כדי
להמתין בשמש הקופחת / בגשם ללא הועיל? לחינם?
גם לכם קרה שלפתתם את ראשכם ותהיתם:
למה למה אין דרך לקבל התראה מראש מתי האוטובוס מגיע לתחנה?
אם עניתם ב'כן' גדול ונלהב לשלושת השאלות הנ"ל, היו מזומנים וערוכים לשמיעת החדשות:
תם עידן! הימים האלו מאחורינו. אין יותר קווי טלגרף, מסעות על גבי גמלים, והתייבשות איטית ומורטת עצבי בתחנת האוטובוס.
ולחדשות בהרחבה:
החל מאמש בשעה 12 בלילה, הושקה מערכת צינטוק אוטומטית, מקורית וחכמה, המבשרת לכם בצנטוק יחיד בדקה הנכונה על הגעת קו האוטובוס הרצוי לכם, לתחנה שלכם!
אתם מתקשרים, נרשמים, ומתחילים לקבל התראות חכמות בצורה של צנטוקים.
ותראו תראו איזה יופי:
אם נניח נרשמתם לעדכון לגבי קו מספר 365, הצנטוק שתקבלו יגיע ממספר... 365!
גאוני, קל, פשוט. איך לא חשבו על זה קודם לכן.