אם רושמים זיכוי בתחנה הם לא בדיוק צריכים לדעת אם לא היה מספיק או שאת שכחת...דיברתי על מוצר שהגיע אך שכחתי לאסוף אותו,
הם מזכים רק 50-80%, בטענה שנגרם להם נזק מכך שהמוצר לא נקנה.
אך פעמים רבות ממילא לא היתה כמות מספיקה מאותו מוצר או שמישהו קנה בסיום המכירה, ואם כך הם אמורים לתת זיכוי מלא.
במיוחד אם מנהלי התחנה מאשרים את זה (והם בד"כ מחברי שכונתינו ולכן הם לצידינו)
מה שבטוח שמשנת יוסף חייבים ללקוחות הרבה יותר ממה שאנחנו חייבים להם (אם נתחיל להתחשבן איתם)
כמה פעמים לא התלוננו כשהכרוב לא היה אכיל? כשהעגבניות היו רכות? כשהמלפפונים היו נראים פיקס אבל אחרי יומיים במקרר הם העלו עובש?