משנת יוסף האשכול המרכזי של "משנת יוסף"

טחינה גולמית

משתמש מקצוען
דיברתי על מוצר שהגיע אך שכחתי לאסוף אותו,
הם מזכים רק 50-80%, בטענה שנגרם להם נזק מכך שהמוצר לא נקנה.
אך פעמים רבות ממילא לא היתה כמות מספיקה מאותו מוצר או שמישהו קנה בסיום המכירה, ואם כך הם אמורים לתת זיכוי מלא.
אם רושמים זיכוי בתחנה הם לא בדיוק צריכים לדעת אם לא היה מספיק או שאת שכחת...
במיוחד אם מנהלי התחנה מאשרים את זה (והם בד"כ מחברי שכונתינו ולכן הם לצידינו)

מה שבטוח שמשנת יוסף חייבים ללקוחות הרבה יותר ממה שאנחנו חייבים להם (אם נתחיל להתחשבן איתם)
כמה פעמים לא התלוננו כשהכרוב לא היה אכיל? כשהעגבניות היו רכות? כשהמלפפונים היו נראים פיקס אבל אחרי יומיים במקרר הם העלו עובש?
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
מה שבטוח שמשנת יוסף חייבים ללקוחות הרבה יותר ממה שאנחנו חייבים להם (אם נתחיל להתחשבן איתם)
כמה פעמים לא התלוננו כשהכרוב לא היה אכיל? כשהעגבניות היו רכות? כשהמלפפונים היו נראים פיקס אבל אחרי יומיים במקרר הם העלו עובש
את חושבת שזה קורה יותר מאשר בחנויות פיזיות אחרות? גם שם יש לעיתים הפתעות לרעה ולא נראה לי שיש מי שחוזר לחנות בתלונה (ואם כן הוא יחשב לטרחן השכונתי).
כשאני מזמינה מרמי לוי קרה שקיבלתי חסה בגודל של בצל ירוק או מוצרי חלב עם תוקף קצר (שלא לדבר על חוסרים רבים והחלפות לא הגיוניות). יכול להיות שאם אפנה אליהם אקבל החזר אבל אני לא בטוחה.

יש כאן מצב שהוא לא חנות פיזית ולא הזמנה מרחוק, משהו בין לבין אז קשה להקביל לעולם האמיתי...

תוהה לפעמים אם יוצא שאנחנו דורשים מהם סטנדרטים גבוהים יותר מכל סופר

(רק להבהרה, הבטן שלי מלאה עליהם ואני מזמינה רק בשבוע שיש מוצרים מאוד ספציפיים ששווה לי בשביל זה)
 

ישראל בן צבי

משתמש חדש
דיברתי על מוצר שהגיע אך שכחתי לאסוף אותו,
הם מזכים רק 50-80%, בטענה שנגרם להם נזק מכך שהמוצר לא נקנה.
אך פעמים רבות ממילא לא היתה כמות מספיקה מאותו מוצר או שמישהו קנה בסיום המכירה, ואם כך הם אמורים לתת זיכוי מלא.
ואז נותנים זיכוי מלא.
 

ישראל בן צבי

משתמש חדש
מה שבטוח שמשנת יוסף חייבים ללקוחות הרבה יותר ממה שאנחנו חייבים להם (אם נתחיל להתחשבן איתם)
כמה פעמים לא התלוננו כשהכרוב לא היה אכיל? כשהעגבניות היו רכות? כשהמלפפונים היו נראים פיקס אבל אחרי יומיים במקרר הם העלו עובש?
במקרה של תוקף קצר מידי או קלקול מוקדם אני שולח מייל ואני מזוכה.
 

חני נדלן

משתמש רשום
בפעמים שהגעתי מאוחר (אך עדיין בתוך זמן המכירה!)
היו חסרים כרבע מהמוצרים!
אבל לפעמים ההורים עושים טעות קריטית שהם שולחים ילדים ואז יש חסרים
לדוגמא שכנה סיפרה לי על 2 טעויות שהיו לבת שלה, הזמינה אננס קפוא והבת לקחה ק. שימורים אננס
הזמינה גבינת שמנת שמיר הבת לקחה שמיר רגיל רק אחרי יום שמה לב
לדעתי רוב החסרים זה טעויות שאנשים עושים לעצמם
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכה

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת הַבֹּטְחִים בַּיהוָה כְּהַר צִיּוֹן לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם יֵשֵׁב:ב יְרוּשָׁלִַם הָרִים סָבִיב לָהּ וַיהוָה סָבִיב לְעַמּוֹ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג כִּי לֹא יָנוּחַ שֵׁבֶט הָרֶשַׁע עַל גּוֹרַל הַצַּדִּיקִים לְמַעַן לֹא יִשְׁלְחוּ הַצַּדִּיקִים בְּעַוְלָתָה יְדֵיהֶם:ד הֵיטִיבָה יי לַטּוֹבִים וְלִישָׁרִים בְּלִבּוֹתָם:ה וְהַמַּטִּים עַקַלְקַלּוֹתָם יוֹלִיכֵם יי אֶת פֹּעֲלֵי הָאָוֶן שָׁלוֹם עַל יִשְׂרָאֵל:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

געגוע קיצי • אתגר 138

לוח מודעות

למעלה