וממשלה אחרת הייתה עושה אותו דברההתפטרות של זועבי היום והתפרקות הממשלה
של קפיידא של ר' שמעון
לא מקנאה בהמשך של כל מי שהיה מעורב בהרס ההילולא
כמו בקורנה שהחרדים היו בתוך הממשלה ו.......
וממשלה אחרת הייתה עושה אותו דברההתפטרות של זועבי היום והתפרקות הממשלה
של קפיידא של ר' שמעון
לא מקנאה בהמשך של כל מי שהיה מעורב בהרס ההילולא
כי יש מושג שנקרא קידוש השםלמה אנחנו צריכים להסתכל איך אנחנו בעיני הציבור הכללי??
בכל מקרה מסתכלים עלינו עקום לא משנה מה נעשה...
לחשוב לפני כל מעשה אם זה ימצא חן בעיני הציונים או לא, לא נקרא קידוש ה'.כי יש מושג שנקרא קידוש השם
נרחיב בפרטים וכדלהלן: היה אסון שקרסה המרפסת וכמה רבנים הוציאו אז מכתב שלמען קדושת הציון אין לנשים להגיע כלל. וכל הרבנים שחתמו שם לא השלימו שנתם. והרבנים אח"כ הסבירו שרשב"י לכל. כפשוטו. רשב"י לא רוצה שיהיה הגבלה לעולים לציונו.אכן, ר' שמעון רוצה את כולם אצלו וכועס מאד על מי שמגביל.
היה לפני שנים אסון אחר במירון, וטענו אז שזה קרה כי החליטו שנשים לא יגיעו באותו שנה.
ואין בין המושג הזה ששמו קידוש ה' לבין להראות טוב בעיני הציבור החילוניכי יש מושג שנקרא קידוש השם
את לא צודקת.מבינה את הכאב שלכם.
לא באתי לומר לומר שאתם אלו מעושי הפרובקציות וגם לא באתי לומר שאנשי המשטרה כולם שנמצאים בהר צדיקים ורודפי צדקות.
יש הרבה בעיות בהתנהלות מ2 הצדדים.
המושג עבר מוטציה בעקבות הקורונהכי יש מושג שנקרא קידוש השם
בשביל לנהל את כולם לא צריך משטרה שלא מבינה בצרכינו ובאה עם שנאה בעיניים.@למדן וידען מבינה את הכאב שלכם.
לא באתי לומר לומר שאתם אלו מעושי הפרובקציות וגם לא באתי לומר שאנשי המשטרה כולם שנמצאים בהר צדיקים ורודפי צדקות.
יש הרבה בעיות בהתנהלות מ2 הצדדים.
כן משניהם - לא מתעלמת. וגם כדאי שאתם ואחרים לא יתעלמו.
אי אפשר לתת לחרדים לנהל את האירוע. נקודה.
וזאת למה?
כי אנחנו לא זרם אחד אנחנו בלאגן גדול ויפה (ובלי ציניות כלל) של דעות, מנהגים והרבה הרבה מעמדות.
אז מה עושים?
נותנים למשטרה לנהל את האירוע - כמה היא באמת מבינה איך לעשות את זה?
לא הרבה כנראה.
יש המון טעויות, הרבה מחדלים וכן הרבה שטיפת מוח תקשורתית שמתבטאת באיך הם מתנהלים מולינו.
אבל זה מעגל קסמים.
וכל הדיבורים האלו רק מזינים אותו ושופכים עוד קצת בנזין למדורה הזאת.
בתוך עמי אנוכי יושבת ובהחלט מודעת לכל מה שאתם אומרים, אנחנו לא מנותקים, חיים בפלנטה אחרת או שונים.
אבל כשאני כותבת תגובה בפרוג אני לא כותבת אותה לשוטרים שלא נמצאים כאן.
אני כותבת אותה לאנשים שכנראה נוסעים איתי באותם אוטובוסים ומאמינים בדברים שגם אני מאמינה.
התגובות האלו לא נכתבות בניתוק.
הם דיעה שונה משלכם, נכון.
אבל אנחנו לא אויבים.
וגם אני ואחרים טוענים משהו אחר ואתם טוענים מנגד בסופו של דבר כולנו פה כי אכפת לנו ממירון ומאנשים טובים אחרים שבהחלט סבלו בדרך לשם.
אה לא?!לא מזכיר.
שלח לאשכול של החיפושים אחריו, ותתייג את אמו @גיטה קליינרמן
בטח יותר רגוע.בעזרת הנשים ?
ה' ישמור איזה עיוות.המושג עבר מוטציה בעקבות הקורונה
ניסיון למצוא חן בעיני חילונים בכל מחיר (ההדגשה על בכל מחיר) היא חנופה ואין קשר לקידוש/חילול השם
עיוות היסטורי!היה לפני שנים אסון אחר במירון, וטענו אז שזה קרה כי החליטו שנשים לא יגיעו באותו שנה.
אז מה ?ה' ישמור איזה עיוות.
קידוש השם פירושו לקדש שמ ויתברך.
חילול השם הוא הפכו של דבר.
כשחרדי עושה משהו לא רואי וחילוני אומר עליו, יוהוו מחרדי לא הייתי מצפה -
זה חילול השם!
תאמת, כבר לא בטוחהאת רצינית?
נכתב ע"י לורנס:
אכן, ר' שמעון רוצה את כולם אצלו וכועס מאד על מי שמגביל.
היה לפני שנים אסון אחר במירון, וטענו אז שזה קרה כי החליטו שנשים לא יגיעו באותו שנה
ולאיים על החרדים שיבטלו את אירוע הזיכרון - שבכל מקרה לא לרוחם - בגלל שבכך הציבור החרדי מצטייר לא טוב בתקשורת החילונית, זה בדיוק חנופה ונשיאת חן בעיניהם!!ה' ישמור איזה עיוות.
קידוש השם פירושו לקדש שמ ויתברך.
חילול השם הוא הפכו של דבר.
כשחרדי עושה משהו לא רואי וחילוני אומר עליו, יוהוו מחרדי לא הייתי מצפה -
זה חילול השם!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: