שלום
יש לי אקסל לחישוב שעות עבודה.
הוספתי בו עמודה של קטגוריות במטרה שאוכל בסוף חודש לעשות סינון ולראות כמה זמן עבודה וכסף היה על כל סוג עבודה.
אני מחפש להוסיף גיליון שבו יופיע דו"ח אוטומטי שמסכם כמה זמן עבודה וכמה כסף היה לכל קטגוריה.
אשמח לקבל עזרה בנושא.
מצורף הקובץ.
(מכיוון שהקובץ בסיומת xlsm זה לא נותן להעלות אותו לפה.
אז שיניתי לסיומת אחרת. לאחר ההורדה יתכן שיהיה צורך להחזיר לסיומת המקורית)
יש לי אקסל לחישוב שעות עבודה.
הוספתי בו עמודה של קטגוריות במטרה שאוכל בסוף חודש לעשות סינון ולראות כמה זמן עבודה וכסף היה על כל סוג עבודה.
אני מחפש להוסיף גיליון שבו יופיע דו"ח אוטומטי שמסכם כמה זמן עבודה וכמה כסף היה לכל קטגוריה.
אשמח לקבל עזרה בנושא.
מצורף הקובץ.
(מכיוון שהקובץ בסיומת xlsm זה לא נותן להעלות אותו לפה.
אז שיניתי לסיומת אחרת. לאחר ההורדה יתכן שיהיה צורך להחזיר לסיומת המקורית)