הפניתי את אחת מלקוחותי ליעוץ עסקי,
והיא חזרה אלי עם תבנית פרסום (מצו"ב) עליה עומד אותו יועץ בכל תוקף,
אני לא חוויתי על כך דעה כלל, משום שלדעתי אם הולכים עם יועץ יש ללכת איתו לכל אורך הדרך ללא זיגזוגים - שהם ודאי מתכון לכשלון.
אולם לעצמי תהייתי,
האם אכן כל הנ"ל אמור להיכנס למודעה אחת?
האם אכן הנחת אברכים היא מחולל אמון? (??)
כמובן שההצהרה הייחודית משתנה לפי העסק,
האם ככה זה צריך להופיע?
ואם אכן יש משהו בתבנית הזו, לפחות לסוג עסקים מסוים, מדוע הוא פחות מוכר?
מה דעתכם אתם?
והיא חזרה אלי עם תבנית פרסום (מצו"ב) עליה עומד אותו יועץ בכל תוקף,
אני לא חוויתי על כך דעה כלל, משום שלדעתי אם הולכים עם יועץ יש ללכת איתו לכל אורך הדרך ללא זיגזוגים - שהם ודאי מתכון לכשלון.
אולם לעצמי תהייתי,
האם אכן כל הנ"ל אמור להיכנס למודעה אחת?
האם אכן הנחת אברכים היא מחולל אמון? (??)
כמובן שההצהרה הייחודית משתנה לפי העסק,
האם ככה זה צריך להופיע?
ואם אכן יש משהו בתבנית הזו, לפחות לסוג עסקים מסוים, מדוע הוא פחות מוכר?
מה דעתכם אתם?