לעניות דעתי חסרים כמה כללים מאוד חושבים במודעה.
1. הכותרת חייבת להיות מענה לצורך ובד"כ עדיף כשאלה.
2. שם העסק ממש לא צריך להיות בכותרת ובטח לא הדבר הראשון שבן אדם רואה, אלא אם כן מדובר בעסק ממותג חזק, שהשם שלו משדר איכות או שירות או שהוא שולט בנתח גדול בשוק. במקרה כזה, העובדה שהלוגו יופיע בכותרת, תעורר סקרנות לתוכן המודעה (איזה מבצע יש עכשיו או מה המוצר החדש שהוא מפרסם).
למשל
אפל
קוקה קולה
חברה סלולרית
או
קופת העיר (יוצא דופן כי הוא לא ממש נותן שירות או מוצר סטנדרטי אבל כן יהיה חשוב בכותרת בגלל רמת המיתוג שלו)
את שם העסק ניתן להוסיף כמענה לצורך לדוגמה-
נמאס לך לקנות רכב יד שניה שלא מפסיק להתקלקל?
רוצה סוף סוף לרכוש רכב חדש במחיר מצחיק?
רק אצלנו בבוסקילה ציי רכב תוכל להשיג 100% מימון לרכב החדש שלך (הערה: שימו לב שזה כבר הרכב החדש שלך...)345 תשלומים ב-345 חודשים והרכב שלך!!!
ללא צורך בערבים!!!
לגבי הסידור של השבלונה הפרסומית זה בסדר . לגבי התוכן הטקסטואלי בתחילת המשפטים, הייתי עובד עליו קצת יותר.
לגבי הטבה לאברכים או כל הטבה אחרת, זה מצוין וחייב אכן להיות קבוע בכל מודעה שתצא, כחלק מתהליך
מיתוג לעסק. לגבי ההטבה השנייה, אסור לקרוא לזה הטבה אלא מבצע או הנחה. המונח הטבה במקרה זה לא יתאים.
ודבר אחרון.
קריאייטיב מושקע עם מסרים נסתרים, הרבה פחות חשוב ממודעה פשוטה (דהיינו -מציגה בעיה ומציגה פיתרון מצוין לבעיה) ומוכר הרבה פחות ממודעה פשוטה.
קראייטיב מוצלח במודעה פשוטה, יגיע בעיצוב הגרפי, בתמונה המשלימה ובטקסט הצמוד אליה.
אני יודע שזה הולך לעצבן המון אנשים בעיקר גרפיקאים שעמלים רבות להוציא משהו מעניין, אך לצערי מניסיוני הדל, מי שמבזבז זמן על קריאייטיב ולא על מסרים פשוטים במודעת מכירה, פוגע בעיקר בלקוח שלו.
כשתכינו פרסומות לקוקה קולה, תנו לקריאייטיב להתפרץ, כשאתם מפרסמים חנות בגדים תשקיעו בבניית מודעה שתגרום ללקוח להגיב מהר קריאייטיב משלים ולא קריאייטיב שולט!
בהצלחה (-:
אדיר