לא מדויק.
אם אני משלם על מוצר כלשהו - אני אמור להשתמש בו ומקבל התשלום מחויב לספק לי את השירות.
וכמו שכל בעל עסק מתחיל יודע, שכל עסק צריך לפנות לקהל יעד! לא להיות מפוזרים, אלא לדעת מי הולך לבוא לעסק, אילו קהלים וכדומה.
וכן חדרי מחשבים שמיועדים לציבור שלא משתמש במחשבים באופן קבוע - להגביל להם את תוקף החבילות זה פשוט הפוך ממה שקהל היעד צריך, כי אם הם היו משתמשים במחשבים באופן קבוע ותדיר הרבה יותר, אז היה משתלם להם יותר כלכלית לרכוש מחשב לעצמם.
כשבן אדם רוכש חבילת דקות בחדר מחשבים כזה או אחר, ושהשימוש העיקרי שלו במייל זה זה לקבל הודעות פעם בתקופה (כמו מחיר למשתכן, עלי אקספרס וכדו', הצעות עבודה, הודעות מהקהילה וכו' וכו'), אז בעצם החבילה שלו יכולה 'להימרח' על פני תקופה די ארוכה, ואפילו ארוכה מאוד. ולפיכך, חדרי המחשבים שמיועדים לאנשים כאלה (אנשים שצריכים מחשבים בתדירות גבוהה בד"כ קונים מחשב לעצמם) צריכים לדעת שזה המחיר - קהל היעד שלהם משתמש בחבילות למשך תקופות ארוכות ולפיכך יש לקחת זאת בחשבון.