רכבים האם הייתם מזמינים משטרה למישהו שחונה לכם בחניית נכים +מספר?

טחינה גולמית

משתמש מקצוען
אולי זה התשובה?
בכל מקרה הניסיון למנף כאלה עוולות כדי לפגוע בבעלי הזכות הזאת, זה פשוט להמשיך את העוול.
בסוף הזכויות האלו ניתנות על ידי הציבור, וניתן להתייחס אליהם כמו ביטוח, לאף אחד אין ביטוח שהוא לא יגיע למצב שהוא נכה או עם בן משפחה נכה, הדבר היחיד שאתה יכול לעשות זה שהעולם יהיה יותר טוב במצבים כאלה. ואז גם אתה אם תיקלע למצב כזה הציבור יעזור לך במה שאפשר אם זה פטור מתור ואם זה בהקצאת חניה.
ברור

ואגב, כשהעזתי לשאול\להעיר בעדינות לאחד מבני המשפחה אם זה מותר, אז הם שאלו אותי אם אני רוצה שהם יסדרו לי גם...

ואז ההמשך הישיר זה שאנשים פורצים חניות מתחת לבניין במקום שיש כחול לבן, צובעים בעצמם אדום לבן והרי לך חניה פרטית על חשבון דיירי הרחוב!!
יש כמה וכמה חניות כאלה בבני ברק, ואז אני פשוט חונה בהם בחופשיות תוך שאני משאירה פתק ששמור עימי בתא הכפפות:
"פקח יקר, חניה הזו הינה כחול לבן ושונתה במרמה ע"י דיירי הבניין, הופעלה חניה כחוק." (וכולי תקווה שמלבד הפקח יראה את הפתק גם אותו עבריין חצוף...)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ד'

כה דָּבְקָה לֶעָפָר נַפְשִׁי חַיֵּנִי כִּדְבָרֶךָ:כו דְּרָכַי סִפַּרְתִּי וַתַּעֲנֵנִי לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:כז דֶּרֶךְ פִּקּוּדֶיךָ הֲבִינֵנִי וְאָשִׂיחָה בְּנִפְלְאוֹתֶיךָ:כח דָּלְפָה נַפְשִׁי מִתּוּגָה קַיְּמֵנִי כִּדְבָרֶךָ:כט דֶּרֶךְ שֶׁקֶר הָסֵר מִמֶּנִּי וְתוֹרָתְךָ חָנֵּנִי:ל דֶּרֶךְ אֱמוּנָה בָחָרְתִּי מִשְׁפָּטֶיךָ שִׁוִּיתִי:לא דָּבַקְתִּי בְעֵדְוֹתֶיךָ יי אַל תְּבִישֵׁנִי:לב דֶּרֶךְ מִצְוֹתֶיךָ אָרוּץ כִּי תַרְחִיב לִבִּי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה