סליחה, מהשטח.
תהליך:
האיור מתאר אגדה ידועה עם לקח מצויין לחיים: לא משנה איך הבלון נראה, משנה מה יש בתוכו.
ואם תמלא אותו ברוח אשר בך, ילד- הוא יעוף גבוה גבוה עד לעננים
לא פחות גבוה מבלונים יפים ונוצצים וצבעוניים יותר.
השיתוף מוקדש לכל מי שלפעמים מרגיש שהנתונים שלו הם פחות מאחרים וחושב שזה יכול להפריע לו לממש את עצמו.
וכעת לעבודה:
הציור מיועד ללוות קבוצה המאזינה לסיפור בעל פה.
ולכן הוא צריך להתחלק ל6 חלקים, בהתאם לתוכן.
הקבוצה (צעירה) יושבת במעגל. בכל שלב בסיפור המעשה המורה מניחה את החלק הנכון במרכז על הרצפה.
כך שנוצר פאזל ההולך ומקבל צורה עם התקדמות הסיפור עד לסוף הטוב.
האתגר כאן כזה:
על כל חלק לבטא את השלב המסופר מצד אחד ולהשתלב עם שאר החלקים לתמונה אחת מצד שני.
כלומר, לבנות קומפוזציה שלמה שיכולה להתחלק ל-6 ותהיה אפשרית במידה סבירה כחלק בפני עצמה.
נשארה החלוקה הטכנית:
לעבוד על ציור שלם ואז לפרק אותו בצורה מדוייקת לחלקים של A4.
תהליך:
האיור מתאר אגדה ידועה עם לקח מצויין לחיים: לא משנה איך הבלון נראה, משנה מה יש בתוכו.
ואם תמלא אותו ברוח אשר בך, ילד- הוא יעוף גבוה גבוה עד לעננים
לא פחות גבוה מבלונים יפים ונוצצים וצבעוניים יותר.
השיתוף מוקדש לכל מי שלפעמים מרגיש שהנתונים שלו הם פחות מאחרים וחושב שזה יכול להפריע לו לממש את עצמו.
וכעת לעבודה:
הציור מיועד ללוות קבוצה המאזינה לסיפור בעל פה.
ולכן הוא צריך להתחלק ל6 חלקים, בהתאם לתוכן.
הקבוצה (צעירה) יושבת במעגל. בכל שלב בסיפור המעשה המורה מניחה את החלק הנכון במרכז על הרצפה.
כך שנוצר פאזל ההולך ומקבל צורה עם התקדמות הסיפור עד לסוף הטוב.
האתגר כאן כזה:
על כל חלק לבטא את השלב המסופר מצד אחד ולהשתלב עם שאר החלקים לתמונה אחת מצד שני.
כלומר, לבנות קומפוזציה שלמה שיכולה להתחלק ל-6 ותהיה אפשרית במידה סבירה כחלק בפני עצמה.
נשארה החלוקה הטכנית:
לעבוד על ציור שלם ואז לפרק אותו בצורה מדוייקת לחלקים של A4.