תח"צ האוטובוסים שלא עוצרים:( (מה שאולי (לא) ידעתם)

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
ראיתי יותר מדי פעמים נהגים של חברת אקסטרה שלא עוצרים בתחנות...
אם אני לא טועה, בשביל להגיש תלונה צריך תיעוד של המקרה, אז למי שלא מסתובב עם מצלמה בכיס אין דרך להוכיח שזה אכן קרה.
לאוטובוס יש מערכת שמתעדת בדיוק האם עצר והאם פתח דלתות.
הדבר היחיד שניתן להתווכח עליו אם היה נוסע שהמתין בתחנה, כי הנהג יכול לטעון שהתחנה הייתה ריקה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
איך אתם מסבירים את העובדה שאין מחסור בחברות הקבלן החיצוניות?
יש שם תנאים הרבה יותר טובים, ובד"כ הנסיעה יותר נוחה.
לא לעצור כל 300 מטר בתחנה ולפתוח תא מטען 30 פעמים בנסיעה אחת...
ואז שום נהג לא יסכים לקחת את הנסיעות של 6 בבוקר...
עדיין הרוב מעדיפים ויעדיפו את הנסיעות הריקות והמהירות...
 

קלידן צעיר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
לנסיעה בין עירונית זה ממש לא משמעותי.
באוטובוס 50 מקומות, 40 אג' לנוסע זה 20 ש"ח.
אולי זאת הבעיה וצריך שבנסיעה בין עירונית כל תיקוף משמעותי לנהג [עד מספר המקומות, כדי שהנהג לא ידחוס...].
20 ש"ח כפול מינימום 5 נסיעות ביום כפול 25 ימי עבודה בחודש שווה תוספת של 2500 ש"ח ל8000 של הנהג
 

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
לאוטובוס יש מערכת שמתעדת בדיוק האם עצר והאם פתח דלתות.
הדבר היחיד שניתן להתווכח עליו אם היה נוסע שהמתין בתחנה, כי הנהג יכול לטעון שהתחנה הייתה ריקה.
היינו אתמול בגן ורשא. הגיע קו 411, ואפילו לא התקרב לנתיב. דהר על הכביש והמשיך הלאה (ולמה זה משמעותי? כי נאלצנו להמתין לקו 401, והיו עבודות בכביש ונתקענו משמעותית. הרבה יותר מה-10 דקות שהמתנו לו...)
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
ה באמת עם הפניה היא צריכה להיות מול משרד התחבורה,
שם מטפלים בפניות יותר מהר,
ותמיד אפשר להעביר את התכתובת לנציב תלונות הציבור ולמבקר המדינה.
כמו"כ רצוי ומומלץ לשלוח כמה פניות על כל תלונה שיש לכם, כל פעם עם מס' זהות אחר של בני המשפחה,
הן בדרך כלל גם הם חיכו...

נהגים וחברות מטופלים כמו שצריך ע"י משרד התחבורה,
ואף הניקוד של החברה והמוניטין נפגם כמות התל
תקרא כאן את האשכולות ותראה שתלונות למשרד התחבורה זב הדבר האחרון שכדאי לעשות ובוודאי שלא לחברה עצמה
חבל על המכתבים האוטומטיים של שרונה קראסגי
 

זה שמי לעלם

משתמש מקצוען
הבעיה היא בשיטה של משרד התחבורה.
אם הנהג והחברה היה מתוגמלים לפי מספר הנוסעים באוטובוס [כמובן שרק לפי מספר המקומות] אז הנהגים היו עוצרים.
שיטת הסבסוד צריכה להיות לפי נוסע ולא לפי נסיעה.
למה נהגי מוניות לא בורחים ?
ובכלל אנשים מעדיפים לשלם בתחבורה ציבורית פי שניים, אבל עם שירות ואמינות.
המדינה צריכה להעלות את מחיר הנסיעה בתחבורה הציבורית [למרות שזה לא נשמע טוב] ובכסף לשפר את האמינות.
במציאות היום התחבורה הציבורית היא לא אמינה וכל אדם שמחכה בתחנה הוא במתח ולא יודע האם בסוף הוא יצליח לנסוע או לא.
אדם שמחכה בתחנה צריך לדעת שב99% מהמקרים הוא יקבל אוטובוס עם מקום.
מה שיקרה לפי הרעיון הנ"ל:
א. הנהגים יעלו עוד ועוד נוסעים עד אחרי יכולת הקיבולת של האוטובוס, לא יעלו ילדים קטנים שעליהם לא משלמים.
ב. המחירים רק יעלו והמציאות לא תשתפר. לא משנה מה יעשו ואיזה רכבות ואיה ומתי. התרבות הישראלית תנווט את הכסף לבעלי הכיסים השמנים ואילו האזרח הקטן לא יראה מזה כלום.
הבט סביבך וראה, מתי הורדת מיסים מהממשלה כלפי היצרנים \ יבואנים \ חקלאים וכו' הורידה מחירים? מה לא התייקר?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
יש שם תנאים הרבה יותר טובים, ובד"כ הנסיעה יותר נוחה.
לא לעצור כל 300 מטר בתחנה ולפתוח תא מטען 30 פעמים בנסיעה אחת...

אני באופן אישי שוחחתי עם נהג שעבר מחברת תח"צ לחברת קבלן, למרות שהוא מבצע בפועל את אותם קווים.
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
מעניין. אני התלוננתי למשרד התחבורה על אי ביצוע נסיעה בתאריך 1/8 וקיבלתי ב 13/8 תגובה לקונית שזה יועבר לתגובת מפעיל הקו, ומאז לא שמעתי מהם...
משרד התחבורה לא נותן פיצויים, הוא רק מטפל בנושא מול החברה המפעילה
יש מי שכתב כאן שהחברה מקבלת קנס על כל תלונה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
היינו אתמול בגן ורשא. הגיע קו 411, ואפילו לא התקרב לנתיב. דהר על הכביש והמשיך הלאה (ולמה זה משמעותי? כי נאלצנו להמתין לקו 401, והיו עבודות בכביש ונתקענו משמעותית. הרבה יותר מה-10 דקות שהמתנו לו...)
במקרה כזה כדאי מאוד להגיש תלונה בגלל שמשרד התחבורה יכול להוכיח את העבירה
 

חיים 8

משתמש מקצוען
אני יודעת שאני לא מחדשת פה כלום
אבל אני (תושבת ביתר) שונאת את קווים, לא סובלת אותם.
ואם היו מתיחסים לתלונות שלי או מנסים להישמע כאילו אכפת להם אולי לא הייתי מדברת ככה

(ודווקא הרבה אנשים אומרים לי, אבל מה עדיף? כל החברות ככה, זה שטויות. אני נוסעת בכל מקום וברוב המקומות השרות נפלא)
דווקא אצלנו במודיעין עילית מביאים כדוגמא את ביתר כשירות טוב של קווים,
ככל הנראה זה נכון, אין אף חברה עם שירות טוב, אבל זו לא סיבה להרים ידיים אלא לטפל במצב.
 

מים אחרונים

משתמש מקצוען
כבר שנים אני חושב שצריך לעשות חברת אוטובוסים פרטית לציבור שלנו...
לאזורי בני ברק ירושלים בית שמש, בלי בנדודים וכו' בלי וויכוחים וכו'...
שכמובן תקושר לחברת התחבורה... כי את המחירים אתה חייב להוזיל.
אולי גם המיזם הזה יקום כאן יום אחד... (בחיפה יש כבר משהו כזה)
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
זה ההסבר של חברת קווים לגבי המחסור בנהגים בק"ס
וחוץ מזה אפשר להביא גם חילונים וגם ערבים - כל עוד זה לא צ י ב ו ר י אז זה כמו קבלן,
אתה מזמין רק פועלים יהודיים לבנייה בבית שלך?
השאלה הזו צריכה להיות מופנית ל @מים אחרונים -
בלי בנדודים וכו' בלי וויכוחים וכו'...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  101  פעמים

אתגר AI

קוביסט • אתגר 144

לוח מודעות

למעלה