זה מה היהזה בכלל לא אחריות של הנהג, עליו לתת לכל אחד לעלות ולתקף לפי מה שהנוסע יאמר.
קנס (אם יהיה, אמור להיות ש)יקבל רק הנוסע ולא הנהג.
ככל מה ששמעתי - זו תקלה שצריך לבוא לעמדות השירות כדי לתקן אותה ובנתיים [שבועיים] לא צריך לתקף את הרב קו והפקח חייב לקבל את הטענה שיש חופשי חודשי בתוקף הקנס לא עליקרה למישהו -
בסופרבוס יש לי חוזה חופשי שנתי לעיר (זה אמור להמשיך עד סוף התוקף שלו)
המכשירים לא קולטים את זה ומורידים לי 5.5 לנסיעה. כאילו כלום... ברב-קו וגם במכשיר שאני מבקש 'פירוט חוזים' הוא מראה עדיין את החוזה הזה פעיל...
מה עושים??
ושאלה שאולי לא שאלו כאן: אם אני נוסעת מעיר אחת לעיר אחרת ששתיהן באזור 1, ואני משלמת חופשי של אזור אחד ב-99 ש"ח, אבל האוטובוס עובר באמצע הדרך בעיר הנמאת באזור 2, מותר לי לרדת? או אולי רק דרך החלון???, למשל, לצורך הענין אוטובוס מנחליאל לנחשון שעובר במודיעין עילית.
כתבו לא פעם, אם לא פה אז באשכולות המקבילים.הנה מה שכתוב בשיתופים בקבוצה של רשימת התפוצה של חדש במייל chadashשטרודלbamail24.com,
כך נוסעים ממודיעין עילית לירושלים ב 5.5 ש"ח בלבד!
1. עולים לאוטובוס אומרים לנהג בית חורון ומתקפים ב 5.5 ל 90 דקות הבאות.
2. כאשר מגיעים לבית חורון אומרים לנהג שאנחנו רוצים נסיעה נוספת ומתקפים שוב.
מה עומד מאחורי הרעיון?
5.5 ש"ח נותנים לכם לנסוע כמה שאתם רוצים ב 90 דקות, בתנאי שבכל נסיעה יש עד 15 ק"מ אווירי…
זה לא צריך להיות 15 ק"מ מנקודת התיקוף הראשונה. ולכן ממודיעין עילית לבית חורון זה בתוך 15 ק"מ, וכן מבית חורון לירושלים לאורך כל תחנות רמות שמגר תחנה מרכזית.
אגב, משרד התחבורה בעצמו ממליץ לתושבי אילת שרוצים חופשי ארצי של 225 ש"ח, לקחת אוטובוס לבאר שבע ומשם לתקף שוב באוטובוס נוסף של 225 ק"מ לכל רחבי הארץ.
אפשר גם חופשי יומי 12.5 ואז לנסוע הלוך חזור כמה פעמים שאתה רוצה.
לילדים זה חצי מחיר.
העיקרון תקף לכל מקום שיש לנהג תחנת הורדה והעלאה.
אם הנהג מתעקש אתה יורד ומיד עולה שוב לאותו אוטובוס, ואין לו זכות למנוע ממך את זה.
ואחרי כל ההתכתבות למעלה וגם זה,
עדיין אין כאן בשרשור זה תשובה ברורה האם מי שהוא עשה את זה וזה הצליח??,
אולי אם אחד מהכותבים כאן התנסה בעצמו, או שמע אדם שעשה בעצמו יביא לפה,
ומעניין לדעת על כל הנסיעות בין עירוניות, מעיר לעיר, היכן כדאי לתקף שוב כדלקמן, או לרדת ולעלות שוב,
אולי נמליץ למשרד התחבורה שיוציא דפים מסודרים , לייעץ לנוסע המתמיד, היכן כדאי לרדת ולעלות, כדי לסייע לנו, שהרי זה מטרתם, דרך שווה, לא?:,
בהצלחה לכולם בהתנסות, ולא לשכוח לשתף!!!
לא. אין לילדים חצי מחיר על חופשי יומי.אפשר גם חופשי יומי 12.5 ואז לנסוע הלוך חזור כמה פעמים שאתה רוצה.
לילדים זה חצי מחיר.
אולי נמליץ למשרד התחבורה שיוציא דפים מסודרים , לייעץ לנוסע המתמיד, היכן כדאי לרדת ולעלות, כדי לסייע לנו, שהרי זה מטרתם, דרך שווה, לא?
א.אולי תן קישורים לשרשורים נוספים, לא ראיתי,כתבו לא פעם, אם לא פה אז באשכולות המקבילים.
לא. אין לילדים חצי מחיר על חופשי יומי.
צפה בקובץ המצורף 1182888
צריך להוסיף פה: עם הכי הרבה החלפות.
רעיון חמוד, כמובן קשה לביצוע,רעיון למחאה מקורית נגד רפורמת דרך-שווה
אני מציע לעשות מחאה על הרפורמה, בכך שמי שעשה חופשי ארצי, יעלו על אוטובוסים בינעירונים בקבוצה מאורגנת - בישובי השמאל ומוקדי הכוח של מירב מיכאלי, וכאשר לא יהיה מקום באוטובוס אפשר יהיה לרדת בתחנה הבאה וחוזר חלילה…
כמה ימי מחאה כאלו בבין הזמנים והעסק קורס לחלוטין!
חשוב מאד לעשות זאת בזמני הלחץ של הנסיעות לעבודה - וחזרה ממנה.
כדאי גם להחזיק שלטי מחאה עם ההכרזה: "הפריפריה לא תממן את תל אביב!".
אם זה מאות שקלים אז ברור ששווה לעשות חופשי, אין צורך באפליקציה בשביל זה.עניין זה יכול להגיע למאות שקלים בחודש! אפילו למשתמש בודד, ק"ו למשפחה, בפרט כעת לאחר ביצוע רפורמת דרך (לא) שווה.
בהמשך לכל הרעש בענין,לגבי ההבדל בין הרב-קו ליישומון (הוזכר כאן ולסיכום):
יש הבדל משמעותי מאד בין תשלום עבור הנסיעה ברב-קו לבין תשלום דרך היישומון (בסמארטפון)-
בתשלום ברב קו:
1. על המשתמש להטעין מראש את הכרטיס (כלומר, להלוות כסף למשרד התחבורה)
2. על המשתמש לקבל החלטה מראש איזה חוזה נסיעה יהיה המשתלם ביותר עבורו. והיה אם השתנו תוכניותיו באמצע היום- החוזה שברשותו לה יהיה בהכרח המשתלם ביותר.
בתשלום ביישומון:
1. הכסף יורד מכרטיס האשראי בסוף החודש.
2. בכל נסיעה, סורק המשתמש את קוד הQR שקיים בכל אוטובוס, באמצעות היישומון. בסוף כל יום וגם בסוף החודש, מחושב עבורו באופן רטרואקטיבי מה החוזים המשתלמים ביותר בכל יום וסה"כ באופן חודשי- וזהו הסכום שיורד מחשבונו. הא ותו לא.
רק אציין, ענין זה אינו המצאה ישראלית... וההגבלה להטבה רק דרך שימוש ביישומון היא אפליה לכל דבר ללא צורך.
בלונדון, לצורך דוגמא, הדבר הזה פעיל כבר שנים בכרטיס האויסטר שלהם (המקביל לרב-קו)!
כלומר, מבחינה טכנולוגית, יש אפשרות לעשות זאת גם בכרטיס ואין מגבלה המחייבת שימוש ביישומון.
עניין זה יכול להגיע למאות שקלים בחודש! אפילו למשתמש בודד, ק"ו למשפחה, בפרט כעת לאחר ביצוע רפורמת דרך (לא) שווה.
זה מה שענו לו.היום נסעתי בקו 450 (ירושלים- נתניה)
הנהג, עמד מחוץ לתא שלו (עד שהתייאש והתישב במושב הראשון שליפני הדלת)
הוא היה עם 2 דפי A4 מודפסים עם טבלה מסודרת של התחנות שלו והקילומטראג' וכמובן תעריף הנסיעה
הבנא התחרפן לגמרי!!!!!!!!!!!!!
כל נוסע שעלה תמדרגה הראשונה, הנהג נעמד מעליו עם השאלה: ערך צבור, או חופשי?
אם חופשי- תקף והיכנס
אם ערך צבור- לאן אתה נוסע? איפה אתה יורד?
חכה צריך להסתכל מה כתוב פו ואיפו זה בטבלא,
הא, 16 שקל!
קם במיוחד לבחור את האפשרות במכשיר, ועבר לנוסע הבא
זה היה סיוט!!!!!
עד שיצא האוטובוס.........
ת'אמת, שדיי התפעלתי מהסבלנות של הנהג
אבל בנוסע האחרון הוא נישבר והתחיל לצרוח----
הזייה!
וזה מתוך הפוסט הפותח את האשכול (מתוך המייל שאגו"י הפיצה).זה בכלל לא אחריות של הנהג, עליו לתת לכל אחד לעלות ולתקף לפי מה שהנוסע יאמר.
קנס (אם יהיה, אמור להיות ש)יקבל רק הנוסע ולא הנהג.
א'קיצער בלגן!גורמים במשרד התחבורה עימם שוחחנו ותהינו בפניהם על הסירבול שיוצרת הרפורמה מתעקשים כי אכן על הנוסעים מוטל לבצע חישוב מדויק בהתאם לתחנת העלייה והירידה ולשלם בהתאם, הם אפילו לא הצליחו להבין מה הבעיה בכך, והסבירו שמי שיסתבך עם הבדיקה הנהג יכול לסייע לו, כנראה הפקידים במשרד התחבורה שכחו מזמן איך נראה אוטובוס מבפנים.
הנה אחדאולי תן קישורים לשרשורים נוספים, לא ראיתי,
האופציה הזו של בחירת אופצית תשלום קיימת כרגע ליד הנהג בלבד, וגם הוא מתקף לפי מצברוחו.כשאתה עולה על אוטבוס יש לך אופציה לשלם כמה שתבחר כמו שהיה עד היום שבחלק מהקוים היו כמה מחירים (תלוי במרחק) והיית יכול לשלם כמה שאתה רוצה עד שיבוא פקח ויתפוס אותך
י אם יעלו עם שלטים, המשטרה תעיף את כולם...
בהצלחה
תודה, הספיק הקישור שכתבת,הנה אחד
. תסתכל בתת פורום תחבורה רכבים, יש מלא אשכולות שנפתחו על הרפורמה.דרוש מידע - תיקוף פעמיים באותו אוטובוס - הרפורמה החדשה
לגבי הקומבינות שעושים באוטובוסים, הייתי ממליצה לשאול רב, אני יודעת שאומרים שזה כסף של המדינה אבל אני יודעת שיש לאנשים מניות בחברה וזה ככל הנראה נוגע גם בכיס שלהם (אמרה לי את זה חברה שאמרה שלאבא שלה יש מניות באגד) אז יכול להיות שזה בעייתי, הייתי ממליצה לכם לבדוק לעומק. אאל"ט אדרבה חברות...www.prog.co.il
לגבי חופשי יומי זה ודאי לא כך. ואמרו שם שעבר גם תיקוף נוסף באותו אוטובוס.תודה, הספיק הקישור שכתבת,
ושם מופיע שאפשר ב90 דקות רק בתוך 15 ק"מ,
כך שכל הרעיון של 2 אוטובוסים לכאורה לא נכון,
אולי רק אם נוסע פחות מ30 ק"מ, יוכל לשלם 5.5 פעמיים שזה 11, במקום 12,
אולי זה גם מה שהוא...
הנה מה שהופיע שם
מאיפה בב"ב לאיפה באלעד.יש מי שיודע כמה עולה נסיעה מב"ב לאלעד??
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: