תח"צ 'דרך אגד' זכתה באשכול עוטף ירושלים כולל הקווים לבני ברק

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פורסם הדוח של משרד התחבורה לחצי השני של 2023 בזמן שאלקטרה הפעילה את האשכול:
מבין כל החברות אלקטרה אפיקים היא החברה הכי גרועה במדד השירות,
ומתוך כל האשכולות ג"כ - אשכול עוטף ירושלים + כביש 4 ירושלים-בני ברק בתחתית השרות
בקיצור, מכאן יש לדרך אגד רק לאן לעלות
אם כי זה אופייני שהשירות יורד מאד לפני החלפת מפעיל
 

מתמחה לתחבורה

משתמש רשום
סליחה שמעלה שוב [נתונים שיועברו למבקר המדינהאומרים שזה עוזר]מישהו שלח לי אחרי שישב על זה המון : קו 412 מירושלים לבני ברק בימים א ה ממוצע נוסעים לשבוע 236 לחלק לעשרים נסיעות בשבוע [א ה] יוצא ממוצע נוסעים לנסיעה 11.8 נוסעים [עלות למדינה 44.55!!!] קו 411 מירושלים לבני ברק בימים א ה ממוצע נוסעים שעולים עד לתחנת גשר המיתרים [ששם יש כבר 416] 1493נוסעים ב150נסיעות יוצא ממוצע נוסעים לנסיעה 9.95[עלות 35.42] קו 421 מירושלים לבני ברק בימים א ה ממוצע נוסעים שעולים ברמת שלמה בלבד [לא כולל צומת רמות והלאה ששם יש 422] ממוצע נוסעים לשבוע 157 לחלק ל10 נסיעות בשבוע [א ה] ממוצע נוסעים לנסיעה 15.7!!! [עלות 24.80!!!] למה גנבתם לנו את הקו???????? [הנתונים מדויקים מריידשיפ : רבעון 1. כ"ז טבת עד י' באדר. (ובשנה מעוברת עד י' באדר ב').]
אגב הזמנים הממוצעים מרמת שלמה של קו 86 לצומת רמות משעות הצהריים בין עשרים דקות ל25 ומנווה יעקב 81 זה בין עשרים דקות ל30 לפי זמנים ממוצעים באתר ששל איפה בוס
[וכן קו 490 לתל אביב בימים א ה עולים בשכונות ירושלים 1914 נוסעים בשבוע לחלק ל155 נסיעות בימים א ה יוצא ממוצע נוסעים לנסיעה 12.34 עלות למדינה לנוסע [35.58] [וקו 423 157 נוסעים לחלק ל26 נסיעות יוצא 4.42........נוסעים לאוטובוס] [לא מצליח לעלות אקסלים]
 

הטעם המושלם

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אגב הזמנים הממוצעים מרמת שלמה של קו 86 לצומת רמות משעות הצהריים בין עשרים דקות ל25 ומנווה יעקב 81 זה בין עשרים דקות ל30 לפי זמנים ממוצעים באתר ששל איפה בוס
והקווים האלו עמוסים כרונית, כלומר יש ביקוש גבוה
 

מומושש

משתמש פעיל
עדכון:
השלמת הפעלת המכרז - קווי מבשרת וגבעת זאב - תתבצע בינואר.
הקווים יופעלו באמצעות אוטובוסים חדשים 0 קמ המונעים בגז טבעי תוצרת חברת הייגר הסינית
 

מומושש

משתמש פעיל
הקווים יופעלו באמצעות אוטובוסים חדשים 0 קמ המונעים בגז טבעי תוצרת חברת הייגר הסינית
איזה פער רציני בין הרכים הבינערוניים שלהם ששם הם קנו מרצדס טובים
להייגר הסינית
החברה רכשה 19 אוטובוסים מתוצרת הייגר עבור ההפעלה. יתכן שבהמשך יהיו רכישות מחברות נוספות.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
למה לא חשמליים?
באמת לא ברור,
צריך בשביל זה להכשיר אנשים מיוחדים לתדלוק הגז זה משהו די מסובך..

החברה רכשה 19 אוטובוסים מתוצרת הייגר עבור ההפעלה. יתכן שבהמשך יהיו רכישות מחברות נוספות.
יש מקור מומסך ומוחלט?

כי שמעתי כמה מקורות,
יש שטענו לי שכבר קנו כמות גדולה כזו,
ויש שטענו שכבר הזמינו כמות נוספת מחברה אירופאית מובילה.

בינתיים הפער בין רמת בינעירוני האיכותי לכלים הנוראים האלו שנרכשו {נצפים כבר בהרצה למתענינים..} לא מובן!
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
אני לא מבין בזה,

אבל שמעתי מקצין בטיחות בכיר במטרופולין שהביאו ג"כ בעבר דגם דומה, שזה פשוט סיוט,
צריך להכשיר אנשים במיוחד לזה, כי זה מסובך וצריך ידע אכשרה ותקן וכו'
ואם הם לא נמצאים זה בלגן שלם.
{מכיון ואני לא מבין כלל אלא מצטט מקווה שזה {לא} קשקוש..}
 

מומושש

משתמש פעיל
יש מקור מומסך ומוחלט?
בAPI של משרד התחבורה זה כבר מופיע
אגב, נתונים מספריים:
מתוך כ15,000 אוטוסים שפועלים בתחבורה הציבורית בישראל -2000 מונעים בחשמל ו-1000 בגז.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
בAPI של משרד התחבורה זה כבר מופיע
אגב, נתונים מספריים:
מתוך כ15,000 אוטוסים שפועלים בתחבורה הציבורית בישראל -2000 מונעים בחשמל ו-1000 בגז.
מעולה.

השאילה הייתה האם אתה יודע לגבי מה יבוא מכאן והלאה!?
 

מומושש

משתמש פעיל
בינתיים הפער בין רמת בינעירוני האיכותי לכלים הנוראים האלו שנרכשו {נצפים כבר בהרצה למתענינים..} לא מובן!
חברת הייגר היא אמנם סינית, אבל היא חברה יחסית בסדר (אולי השיאומי של האוטובוסים...)
החברה נמצאת בשימוש נרחב בישראל
 

מומושש

משתמש פעיל
השאילה הייתה האם אתה יודע לגבי מה יבוא מכאן והלאה!?
אני לא יכול לומר באחריות מלאה, אבל גורם בעיריית גבעת זאב אמר לי כי משרד התחבורה הודיע להם שכל האוטובוסים יופעלו על ידי גז.(לגבי החברה - אין לי מושג)
 

מומושש

משתמש פעיל
עדכון:
השלמת הפעלת המכרז - קווי מבשרת וגבעת זאב - תתבצע בינואר.
הקווים יופעלו באמצעות אוטובוסים חדשים 0 קמ המונעים בגז טבעי תוצרת חברת הייגר הסינית
אגב, זה רלוונטי גם לתושבי בני ברק שהאוטובוסים האלו צפויים לתגבר בשעות העומס(כל הזמן...)
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
באמת לא ברור,
צריך בשביל זה להכשיר אנשים מיוחדים לתדלוק הגז זה משהו די מסובך..


יש מקור מומסך ומוחלט?

כי שמעתי כמה מקורות,
יש שטענו לי שכבר קנו כמות גדולה כזו,
ויש שטענו שכבר הזמינו כמות נוספת מחברה אירופאית מובילה.

בינתיים הפער בין רמת בינעירוני האיכותי לכלים הנוראים האלו שנרכשו {נצפים כבר בהרצה למתענינים..} לא מובן!
@יצחק למפרט, תוכל להחכים אותנו מה הסיבה שבחרו להשתמש באוטובוסים מוגזים?
יש למנועים של האוטובוסים שנבחרו את אותו הכח כמ לDAF של אגד תעבורה?
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אההה אולי זה האוטובסים העירוניים שנוסעים ב443 לאט לאט .

ואם כן אז זה על גז ולא על חשמל... והסיבה כדי שלא יתקעו באמצע הדרך כמו באשכול מקביל על אוטובוס באקסטרה שנתקע.
 

ראובן שפירא

משתמש פעיל
אההה אולי זה האוטובסים העירוניים שנוסעים ב443 לאט לאט .

ואם כן אז זה על גז ולא על חשמל... והסיבה כדי שלא יתקעו באמצע הדרך כמו באשכול מקביל על אוטובוס באקסטרה שנתקע.
בעיקרון גם גז וגם חשמל יכולים להניע אוטובוסים בנסיעה בין עירונית רצינית. גם לאגד וגם לאפיקים יש גז וחשמל שנוסעים מצויין גם בנסיעות בין עירוניות [המנוע פחות חלק, ו'משתעל' יותר, אבל מגיעים בסוף].

הבעיה מתחילה בזה שבאוטובוסים עירוניים שמים מנוע חלש יותר. בביתר עילית ה'נאגלה' של האוטובוסים מונעי גז שקנו לפני 3 שנים בערך לא מצליחה לסחוב אפילו את העליות בתוך העיר [מעזריטש ובבא סאלי-המודעי-רבי עקיבא], ק"ו שלא את הדרך לירושלים...

אבל הגז החדשים שקנו בביתר לפני שנה מינוס [מתוצרת גולדן דרגון] כן מצליחים בנתיים לסחוב את העליות לירושלים.

ה'דאף' שהיה לאגד תעבורה ועבר לאפיקים לא הצליח לסחוב את העליות לכיוון רמות, לפחות לא הטרנטעס הישנים. את הגז של הייגר בגירסה העירונית לא זכור לי שניסיתי בבין עירוני, אבל הגירסה הבין עירונית שלהם שמעתי עליה שהיא בסדר גמור, אני חושב שהאוטובוסים של דן בדרום הם הייגר על גז, אולי האשדודים יאשרו או יכחישו.
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  41  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה