עזרה דרוש שם קליט למכירת עדשות (ויש גם תמורה)

מצב
הנושא נעול.

אסתר שין

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
בסט לוק best look
ולסלוגן: מתאימים לך את הלוק בדיוק!
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לדעתי, כדי שמצד אחד לא לאבד את הלקוחות שכבר מכירים את השם הקודם
אבל מצד שני לתת תחושה של חידוש
הכי מומלץ פשוט להוסיף עוד מילה לשם המקורי

דוגמאות:

'עדשות + רחוב - רואים אתכם תמיד!'

עדשות + רחוב - עד הבית!'

עדשות + רחוב - נסו ותראו'
 

קושקוש

מיתוג עומק ועיצוב אמנותי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L

אספרסו דיגיטל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
D I G I T A L
לדעתי, כדי שמצד אחד לא לאבד את הלקוחות שכבר מכירים את השם הקודם
אבל מצד שני לתת תחושה של חידוש
הכי מומלץ פשוט להוסיף עוד מילה לשם המקורי

דוגמאות:

'עדשות + רחוב - רואים אתכם תמיד!'

עדשות + רחוב - עד הבית!'

עדשות + רחוב - נסו ותראו'
השאלה האם לא זול מידי עם השם של הרחוב? ואם אני אעביר את העסק למקום אחר?
 

בשעות הפנאי

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
השאלה האם לא זול מידי עם השם של הרחוב? ואם אני אעביר את העסק למקום אחר?
אני חושב שהשאלה המרכזית שאת צריכה לשאול את עצמך
(חוץ מהשאלה האם את מתכוונת לעבור בשנים הקרובות)
זה בהנחה שתחליפי שם, כמה באמת תפסידי אנשים?
כי הרבה פעמים שעושים מיתוג מחודש כותבים 'החנות פלונית אלמונית הותיקה במיתוג מחודש'
ןולאט לאט להכניס את זה לאנשים בראש.
ואז לא באמת מפסידים לקוחות ותיקים
החשש הזה להפסיד לקוחות הוא באמת מובן, אבל כמה זה באמת אמור לקרות?
יש לך אינדיקציה לזה?

מי הלקוחות שלך?
סבתות ששוכחות אחרי שניה איפה קנו?
 

פיקאסה

פיץ' אוטומציה ובוטים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
ברגעדשה
סלוגן- אצלנו קונים ואז רואים
קנית -ראית
 

גלי אבן

משתמש פעיל
השאלה האם לא זול מידי עם השם של הרחוב? ואם אני אעביר את העסק למקום אחר?
גם 'בזאר שטראוס' כבר לא רק בשטראוס . והעסק עובד בשם הזה בכל מקום שהוא.
בכל אופן אולי לשם הרענון הייתי מחליפה שם ובמודעות הראשונות כותבת בסוגריים את השם הקודם.. או משו כזה.
 

אספרסו דיגיטל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הפקות ואירועים
D I G I T A L
אני חושב שהשאלה המרכזית שאת צריכה לשאול את עצמך
(חוץ מהשאלה האם את מתכוונת לעבור בשנים הקרובות)
זה בהנחה שתחליפי שם, כמה באמת תפסידי אנשים?
כי הרבה פעמים שעושים מיתוג מחודש כותבים 'החנות פלונית אלמונית הותיקה במיתוג מחודש'
ןולאט לאט להכניס את זה לאנשים בראש.
ואז לא באמת מפסידים לקוחות ותיקים
החשש הזה להפסיד לקוחות הוא באמת מובן, אבל כמה זה באמת אמור לקרות?
יש לך אינדיקציה לזה?

מי הלקוחות שלך?
סבתות ששוכחות אחרי שניה איפה קנו?
יש מצב גדול שזה יעבור לכתובת אחרת ...
ופעם אחת זה כבר עבר כתובת (באותו רחוב! ) וחלק מהלקוחות נשרו...
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה