רבקי, אנסה לתרום מנסיוני.
נתחיל מזה שתמיד טוב לעשות סיעור מוחות,
אבל בד"כ כשבוחרים שם לעסק, כדאי לוודא שזה תואם את האסטרטגיה של העסק, כדי ליצור אמינות ובידול אמיתי.
שבי ותחשבי מה יש לך לתת לאנשים יותר ממתחרייך, ותכניסי את זה במילה אחת שמעלה אסוציאציה ישירה לפלוס שאת נותנת.
(לא יצרתי את השם שלהם אבל אולי הרעיון שלהם הוא- אושר עד- תשארו עם חיוך על הפנים גם אחרי הקניה)
(יתכן וכדאי גם לתת אזכור של השם הקודם של העסק. במיוחד אם נבחר באהבה ע"י קהל הלקוחות...)
מקווה שעזרתי ונתתי כיוון.
נתחיל מזה שתמיד טוב לעשות סיעור מוחות,
אבל בד"כ כשבוחרים שם לעסק, כדאי לוודא שזה תואם את האסטרטגיה של העסק, כדי ליצור אמינות ובידול אמיתי.
שבי ותחשבי מה יש לך לתת לאנשים יותר ממתחרייך, ותכניסי את זה במילה אחת שמעלה אסוציאציה ישירה לפלוס שאת נותנת.
(לא יצרתי את השם שלהם אבל אולי הרעיון שלהם הוא- אושר עד- תשארו עם חיוך על הפנים גם אחרי הקניה)
(יתכן וכדאי גם לתת אזכור של השם הקודם של העסק. במיוחד אם נבחר באהבה ע"י קהל הלקוחות...)
מקווה שעזרתי ונתתי כיוון.