מידע שימושי דנ קל מחויה לסיוט

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
הסיפור הוא כך אני וחברה שלי עלינו לרכבת וטעינו כחדשות וחשבנו שמתקפים מבפנים כמו שבבני ברק בהלוך זה במעבר התיקוף כך חשבנו שבפתח תקווה זה יהיה שוב כך כשנגיע מפתח תקווה חזור לבני ברק נתקף במעבר שוב מה שהיתברר
כטעות קריטית של קנס גבוה מעל מאה !! הוברר לנו שהיינו צריכות לתקף לפני העליה כשהגענו לתחנה פנינו מיוזמתינו לפקח להסביר שלא תקפנו
קבלנו מבול צעקות חכו כאן תביאו תעודת זהות לשתינו לא היה אז מיייד איימו תשיגו כי אני קוראת לניידת יש לכם קנס מייד פנתה לרמקול ובקשה ניידת לפו

הכל בקול ליד אנשים השפלה נוראההה !!
וסהכ זאת הפעם השניה לנסיעתי כך שעדיין לא הכרתי איך עובדת המערכת
מיום זה ןאילך בחרתי לעולם לא לעלות על הרכבת הקלה החדשה איך שהם היתייחסו אין מילים כמה שהסברנו קיר עמד מולינו!!
הפניה הועברה לח'כ מקלב בתקווה שיתוקן המצב העגום הזה !!
אשמח לשיתוף מי שנתקל גם בעוגמת נפש דומה תודהה
 

לוי אלי

משתמש מקצוען
הסיפור הוא כך אני וחברה שלי עלינו לרכבת וטעינו כחדשות וחשבנו שמתקפים מבפנים כמו שבבני ברק בהלוך זה במעבר התיקוף כך חשבנו שבפתח תקווה זה יהיה שוב כך כשנגיע מפתח תקווה חזור לבני ברק נתקף במעבר שוב מה שהיתברר
כטעות קריטית של קנס גבוה מעל מאה !! הוברר לנו שהיינו צריכות לתקף לפני העליה כשהגענו לתחנה פנינו מיוזמתינו לפקח להסביר שלא תקפנו
קבלנו מבול צעקות חכו כאן תביאו תעודת זהות לשתינו לא היה אז מיייד איימו תשיגו כי אני קוראת לניידת יש לכם קנס מייד פנתה לרמקול ובקשה ניידת לפו

הכל בקול ליד אנשים השפלה נוראההה !!
וסהכ זאת הפעם השניה לנסיעתי כך שעדיין לא הכרתי איך עובדת המערכת
מיום זה ןאילך בחרתי לעולם לא לעלות על הרכבת הקלה החדשה איך שהם היתייחסו אין מילים כמה שהסברנו קיר עמד מולינו!!
הפניה הועברה לח'כ מקלב בתקווה שיתוקן המצב העגום הזה !!
אשמח לשיתוף מי שנתקל גם בעוגמת נפש דומה תודהה
השבוע ב"יתד השבוע" נ. קצין ב"קו החם" התייחסה לבעיה!
אולי תתקשרו איתה... היא אוספת מקרים כאלה..
 

לב מרגיש

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אשמח לשמוע מכאלו שחוו גם מקרים כאלו
זה חיב לעלות לסדר היום הציבורי זה חייב להיפסק!
 
נערך לאחרונה ב:

חרישאי

משתמש מקצוען
באופן כללי מערכת מזעזעת בעליל, לא ברור למה צריך שערים בתחנות התת קרקעיות אם בעיליות גם ככה עולים בלי שער, הכל שם דפוק, השערים, המכונות הטענה, הפקחים, הסיבוביות בתוך התחנות, הניקיון בשירותים, רק הרכבת עצמה והרציפים יחסית בסדר.
גם לא הבנתי את הקטע בתחנות בפתח תקווה שאתה יושב ומרגיש בכלוב, מה רע במדרחוב הירושלמי הנעים והנגיש,
בקיצור בצדינה הזאת מסרבלים את כל מה שאפשר ומנסים להרגיש אירופה
 

ווילי וונקה

משתמש מקצוען
דווקא לי היתה חוויה טובה מאד
בפעם הראשונה איבדתי ידיים ורגליים
מנהל התחנה היה שם והסביר במאור פנים מה צריך לעשות ואיך לתקף
ותמיד אני רואה אותו בתחנה על משמרתו, מנסה לעזור
(תחנת ארלוזורוב)
 

שמח פה

משתמש רשום
מנוי פרימיום
דווקא לי היתה חוויה טובה מאד
בפעם הראשונה איבדתי ידיים ורגליים
מנהל התחנה היה שם והסביר במאור פנים מה צריך לעשות ואיך לתקף
ותמיד אני רואה אותו בתחנה על משמרתו, מנסה לעזור
(תחנת ארלוזורוב)
חשוב מאד! לא פחות מלמצוא חסרונות!
חשוב גם להביא את הדוגמאות האלה (שלא סותרות את הצורך בשינוי לפעמים אך נותנת פרספקטיבה ברורה ואובייקטיבית יותר!)
 

ברבור1

משתמש מקצוען
הנדסת תוכנה
אם כבר עושים כתבה, אשמח מאד שיעלו את הנושא של השאטלים , מתחנת הרכבת ואליה
דבר שדובר עליו רבות , טרם התחילה הפעילות של הרכבת הקלה,
ולאחר מכן שקט...
מדוע יגרע חלקם של תושבי הערים שגרים סביב הרכבת אך במרחק ניכר ממנה??
גם אם יש(וזה במקרים הטובים) אוטובוס שמגיע עד לרכבת הוא קודם עושה סיבוב ענק בכל העיר..... דבר שמעמיד בסימן שאלה ענק את יתרון המהירות בנסיעה ברכבת....
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה