דיון (באישור המפרסם) מודעה לאופטיקה בעיר התורה

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קהל היעד, אברכים בני תורה ומשפחותיהם.
המודעה עושה את זה? מזלזלת? קולעת למטרה? מכעיסה?
דונו!
 

קבצים מצורפים

  • 75fa6067-4e2d-424a-bb74-3fd9b44a2ea1.jpg
    75fa6067-4e2d-424a-bb74-3fd9b44a2ea1.jpg
    KB 124.9 · צפיות: 33

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
המבקר: המסר קולע ומוצלח!

עדיין לא הבנתי את השילוב של הקופי והארט.
נכון, שניהם בנושא משקפיים ואתרוגים, אבל לא אותו מסר בכלל.
אני טועה?
 

איציק כרמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י גרף הול;2264283:
המבקר: המסר קולע ומוצלח!

עדיין לא הבנתי את השילוב של הקופי והארט.
נכון, שניהם בנושא משקפיים ואתרוגים, אבל לא אותו מסר בכלל.
אני טועה?

כאילו האתרוג נעלב... שלא לוקחים אותו
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
'בני משפחותיהם' לא יודעים מזה בלעטל...

משקפי שמש לא כ"כ אומרות ל'אברכים' אופטיקה. מזכיר קצת אווירת קיץ בסוכות(?).

אפשר לשים לאתרוג עיניים סגורות - צוחקות, בתוך מסגרת אופנתית.

בגדול המודעה יפה, מעניינת ומושכת, חדשנית!. פונה ועונה???
 

רחל רייך

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
אפטיקה עילית - פותחים שנה

אם כבר עסקנו בלקוח הזה,
אז מה דעתכם על המודעה הזו?
 

קבצים מצורפים

  • מודעה_ראש השנה1.jpg
    KB 363.9 · צפיות: 29

פינת המבקר

משתמש רשום
יותר מוצלחת,
זה לא סיבה לפסול את הראשון אם כי יש מקום לשיפורים ואי אלו דיוקים
בתכתובות ובמסר...
ובינינו כשמשקפיים עולים היום 49.9 אז מה זה משנה ...:)
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
יש משהו בראשון שמאד תופס את העין.
אני חושבת שהוא עושה יותר את העבודה,
למרות שאולי יש פה אי דיוקים.
אבל המסר מאד ברור,
וכשהוא מפורסם בידיעון השכונתי, הוא ודאי מעורר לזכור את המסר שהוא רצה להביע.

השני עם מסר חד יותר, אבל פחות תופס את העין.
כלקוחה הייתי בוחרת את הראשון, לדעתי הוא אמור להביא יותר תוצאות.
 

גוגלית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
במבט ראשון היה נראה לי , שהאתרוג כ"כ
מהודר - שאפשר להסתנוור.
(אין בלעטל, משקפי שמש, אתרוג צהוב).

לאופטיקה,
א. משקפי שמש לא מתאימים לקופי- 'תחליף
משקפיים'. המסר באזור הראיה, ולא בהגנה משמש.
ב. אברכים (שאני מכירה) כמעט אינם מעיינים במקומונים.
יוצא שקהל היעד מתפספס,ויתוודע לזה רק מכלי-שני,
הנשים.
ופניה אליהן דרך בלעטל ואתרוג, לא ממש מתאימה.
ג. האוירה הכללית בויזואל- משעשעת, ומשדרת את
ה'שמחים יותר בחג'.
 

סבתא של נעה

משתמש סופר מקצוען
בעיני הלקוחיות (כדאי לשמוע גם כאלו אני מניחה)
המודעה הראשונה מוצלחת מאד
תופסת את העין וגם נותנת קריצה ידידותית

מסירת מודעה:
מעודי לא עסקתי בבחירת או ברכישת אתרוגים
ברוך ה' יש מי שיעשה זאת
ובכל זאת אני, ובטוחתני שעוד רבות כמוני
יודעות גם יודעות מהו בלעטל
ונהנו מהמודעה כפי שהיא
 

מפתח המוח

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
לגבי המודעה השניה.

אהבתי את הסיגנון.

כמה הערות.

המשקפיים משנת תשמ"ה מאוד עדכניות, כך שחנות שלא מבינה את זה, היא לא עדכנית.

יש ציבור ענק עם משקפיים בלי מסגרת, להגיד להם שזה היה בשנת תשס"ב זה פוגע.

וכן כל מי שיש לו משקפיים בסגנון תשע"ו עלול לא לאהוב את המודעה והחנות. לא כיף לשמוע שהמשקפיים שלך לא עדכניות... גם אם רוצים לגרום לי להתחדש.
 

גיטי 123

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י מפתח המוח;2265927:
לגבי המודעה השניה.

אהבתי את הסיגנון.

כמה הערות.

המשקפיים משנת תשמ"ה מאוד עדכניות, כך שחנות שלא מבינה את זה, היא לא עדכנית.

יש ציבור ענק עם משקפיים בלי מסגרת, להגיד להם שזה היה בשנת תשס"ב זה פוגע.

וכן כל מי שיש לו משקפיים בסגנון תשע"ו עלול לא לאהוב את המודעה והחנות. לא כיף לשמוע שהמשקפיים שלך לא עדכניות... גם אם רוצים לגרום לי להתחדש.

בעיקרון אני מסכימה עם הדברים,
אבל המשקפיים מתשמ"ה לא זכיתי לראות על אף אף מעודכן.
אמנם יש משקפיים מהמודה של פעם שחזרו. אבל אלה מתשמ"ה מהמודעה- לדעתי לא.
 

פרספכתיבה

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
יוצרי ai
נכתב ע"י אביב סתיו;2265192:
האתרוג בתור דמות כל כך חביב, חברי ומזמין. אי אפשר שלא להתחבר אליו.

השאלה אם המטרה כאן היא להתחבר לדמות או לאופטיקה.

אם זה היה דמותג שמלווה את האופטיקה באופן קבוע- הייתי הולכת על זה גם כאן.
אבל באופן חד פעמי לעצב דמות כזו שאינה משדרת את ערכי המותג וגם לא ממש מדוייקת לקופי זה כבר שיקול אחר.

מה שבטוח-את הפרסומת הזו אנשים יזכרו בגלל ההפתעה-המשפט המבריק והמתאים לתקופה והנסיון לפענח את הקשר בין האתרוג שחזר מחוף הים ליהודי שמתקשה לזהות את הבלעטל באתרוג שלו...;)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה