בעיית המיקוד, לאו דווקא מפריעה בקריאה, כי כדי להבין סיפור, לא צריך לקרוא במדוייק, ההיפך, אלו שאוהבים לבלוע ספרים, ברוב הפעמים, לא קוראים את כל המילים, וזה לא מפריע לרצף,
כשצריך לדייק בקריאת התורה, הקריאה בכלל, ובמבחנים לקרא מדוייק את השאלה ולא לבלבל אותה עם שאלה אחרת - אז זה מפריע לתפקוד..
אני מטפלת עם 2 בנים בעינית, קשה לי להצביע על תוצאות (גם כשנה וחצי) כי הילדים שלי כבר גדולים, ומסתדרים בחיידר בכללי, אז אחד מהם שעליו אמרו לי שלא מבינים בכלל איך הוא שרד,, יכול לשבת שעות ולקרוא ספרים והשני, לא אוהב לקרא, אבל מסתדר מצויין בהבנת הלימוד ואפילו מאוד אוהב להיות חזן בתפילה בכיתה, לפעמים הוא עושה שגיאות פה ושם אבל זה לא מפריע לו.
החישוב שלי היה, כי ידעתי שאני לא יעמוד בתרגילים עם 2 בנים שחוזרים ממש מאוחר, תרגילים של 5 פעמים בשבוע כל יום שעה, ואם לא עקביים, זה לא עוזר, (זה לפי האבחון של לדרמן)
הם אומרים שזה עזר להם ומקל על הקריאה, אבל אני לא יכולה להגיד יותר מזה.
כשצריך לדייק בקריאת התורה, הקריאה בכלל, ובמבחנים לקרא מדוייק את השאלה ולא לבלבל אותה עם שאלה אחרת - אז זה מפריע לתפקוד..
אני מטפלת עם 2 בנים בעינית, קשה לי להצביע על תוצאות (גם כשנה וחצי) כי הילדים שלי כבר גדולים, ומסתדרים בחיידר בכללי, אז אחד מהם שעליו אמרו לי שלא מבינים בכלל איך הוא שרד,, יכול לשבת שעות ולקרוא ספרים והשני, לא אוהב לקרא, אבל מסתדר מצויין בהבנת הלימוד ואפילו מאוד אוהב להיות חזן בתפילה בכיתה, לפעמים הוא עושה שגיאות פה ושם אבל זה לא מפריע לו.
החישוב שלי היה, כי ידעתי שאני לא יעמוד בתרגילים עם 2 בנים שחוזרים ממש מאוחר, תרגילים של 5 פעמים בשבוע כל יום שעה, ואם לא עקביים, זה לא עוזר, (זה לפי האבחון של לדרמן)
הם אומרים שזה עזר להם ומקל על הקריאה, אבל אני לא יכולה להגיד יותר מזה.