דרוש מידע דחוף!! האם זה באמת סיכון לקחת מזוודה לחו"ל?

nori

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
פריימארק, לא עקבתם? חצי מהמטיילים נוסעים כדי לקנות שם...
אבל חצי מהמטיילים האלה לא כותבים על המזודה מבחוץ... וגם אם כן לא לכל גנב יש מה לעשות עם מכנס מידה 8 ושמלת שבת לילדה בת 3... קיצור נראה לי איום קצת רחוק.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
כאחד שמלווה עשרות טיסות בשבוע אנסה לתועלת הציבור לעשות קצת סדר בתחום.

לפני הכל כדאי לדעת שכל מה שהיה נכון עד לפני חודשיים כבר לא רלוונטי להיום, היום הכל נמצא תחת טירוף מוחלט ורגע לפני (או אחרי...) קריסת מערכות.

דבר ראשון צריך להבין שהתמונות על העומסים הרציניים שרואים עכשיו בשדה התעופה כאן ובעוד שדות תעופה גדולות בעולם (בעיקר לונדון מנצ'סטר פרנקפורט אמסטרדם וניו יורק), נובעות ממחסור עצום של כח אדם, ולכן ככל שהטיסה שלך מצריכה יותר כח אדם יש לה יותר סיבות שמשהו לא ילך כשורה.
ולכן אינו דומה אדם שטס טיסה ישירה בלי מזוודה לאדם באותה טיסה עם מזוודה, ועל אחת כמה וכמה לאדם שטס טיסה לא ישירה עם מזוודה.

וכדי לשבר את האוזן טיפה, אנסה לפרט:
בכל טיסה יש 2 צוותים, יש את הצוות של החברת טיסה שהם אחראים לבדוק שאתה רשאי לטוס (כרטיס טיסה, דרכון, מסמכים), ולקחת ממך את המטען, וכמו"כ לקבל אותך על סיפון המטוס, ולדאוג שהכל ילך כשורה במהלך הטיסה עד להגעה ליעד.
ויש גם את הצוות של שדה התעופה, שהם אחראים על הביטחון, על הביקורת גבולות, ועל שינוע המטען מדלפק הצ'ק אין לבטן המטוס.
ומכיוון שיש מחסור חמור בצוותים של שדות התעופה, לכן מומלץ מאוד כמה שפחות להזדקק לשירותיהם, וזאת מכיוון שיש סיכון מאוד גדול שלא יהיה להם מספיק אנשים כדי לטפל בצרכים של הנוסע.

ולכן כשאתם נוסעים לדוגמה בטיסה ישירה בלי מזוודה אלא רק עם כבודת יד, אתם הרבה פחות מזדקקים לשירותים של צוות שדה התעופה, וכל מה שנדרש מהם זה ביטחון (שאת זה אין סיכוי שיפספסו) וביקורת גבולות (שזה כמעט אוטומטי לחלוטין), אבל אם אתם גם מפקידים מזוודה בצ'ק אין לבטן המטוס, אתם כבר צריכים לסמוך על הצוות של שדה התעופה שישנע את המזוודה שלכם מדלפקי הצ'ק אין עד לבטן המטוס, ומכיוון שיש מחסור חמור באנשי הצוות, לכן הרבה מזוודות לא מספיקות להגיע בזמן לבטן המטוס, והטיסה יוצאת בלעדיהם.

חמור עוד יותר זה טיסה לא ישירה עם מזוודה, מכיוון ששם הצוות בשדה התעופה צריך לבצע שתי פעולות, הראשונה להוריד את המזוודה שלכם מהטיסה הראשונה, והשניה להעלות אותה לטיסה השניה, ושוב מכיוון שיש מחסור חמור באנשי הצוות, לכן יש סיכוי גדול שעד שהם יעבירו את המזוודה שלכם לטיסה השניה, המטוס השני כבר ימריא והמזוודה שלכם תישאר בשדה התעופה.

כל זה גורם כמובן לעיכוב בטיסות היוצאות, שנכון לעת כתיבת השורות הוא עומד על ממוצע בין שעה לשעה וחצי איחור לטיסה, מה ששוב גורם שלא יהיה מספיק זמן בשדה התעופה ששם מבצעים את העצירה, להעביר את המזוודה ממטוס אחד לשני, חוץ ממה שזה גורם לפספוס הטיסה השניה, ולעגמת נפש על איחורים ופספוסים אחרים במדינת היעד.

ואם נשאל את עצמנו איפה חברת התעופה בכל הסיפור, התשובה היא שהם כמובן מאשימים (ובצדק חלקי) את שדות התעופה, מכיוון שהם טוענים שחלק מהתשלום שהם משלמים לשדה התעופה (מה שנקרא מיסי נמל) זה על השירות הזאת של שינוע המזוודות לאורך כל המסלול של הנוסע, ואם כן לדבריהם כל הסיפור של המזוודות זה באחריות שדות התעופה וזה כמעט לא קשור אליהם, ותמיד כמו בכל דבר אנחנו הלקוחות נופלים באמצע, כשכל אחד מאשים את השני ואנחנו מקבלים שירות לקוי.

רק מה, בעבר רוב הטיסות יצאו פלוס מינוס בזמן, (וגם אם הטיסה הראשונה איחרה להגיע או) ואפילו אם המטוס המריא לפני שהמזוודה עלתה על המטוס, אז חברת התעופה היתה אחראית להטיס אותה בטיסה הבאה הקרובה ביותר ולשלוח את זה לבית הנוסע, אך מכיוון שהיום עקב העומס יש עשרות אלפי(!) מזוודות שלא עולות במטוס, אין באפשרות חברות התעופה לטפל בכל המזוודות, ושוב אנחנו הלקוחות נופלים קרבן, ויכולים לאבד לגמרי את המזוודה שלנו.

מה קורה בישראל? כמו בכל העולם רק קצת יותר גרוע, וזאת מכיוון שהישראלים יודעים יותר טוב מכולם להאשים אחרים ולהתחמק מאחריות, מה שקורה שאלפי מזוודות לא מגיעות ליעד.

אבל מה שהכי חמור ואת זה הרבה אנשים לא יודעים, שלמעשה רוב המזוודות בסופו של יום (אולי באיחור יום) כן מגיעות ליעד, וכמעט כולם שוכבות בשדה התעופה כאן ללא דורש, ואין כמעט שום דרך לאתר את המזוודה אלא אם כן נוסעים לשם ומחפשים, כמובן שמיד אחרי הנחיתה צוות הקרקע ממלאים טופס של איבוד מזוודה והם נותנים טלפון לברר, אבל מה לעשות שבגלל העומס אין מענה אנושי, אלא הודעה מוקלטת שיש לחפש באתר מסויים, והאתר הזה פשוט לא עובד!

גם אני הקטן הייתי לפני פחות משבוע בשדה התעופה כדי לחפש מזוודה לקרוב משפחה שכבר נחת שבוע לפני ועדיין לא קיבל את המזוודה, אחרי חיפושים של קרוב לשעה מצאתי את המזוודה (לבד, אין שום עזרה מהצוות...), ומה התברר, שהמזוודה כבר נחתה בישראל באותו יום של הטיסה (כמה שעות אחרי) ועד לאותו רגע אף אחד אפילו לא טרח לרשום שזה הגיע (עובדה, שהחברה האחראית לא ידעה אם זה הגיע או לא), וכמובן להתקשר אלינו כדי לעדכן, ואם לא הייתי אוסף את המזוודה בעצמי סביר להניח שעד עכשיו לא היינו מקבלים אותו!

ולמסקנת הדברים כמה עצות מועילות (נכון לעכשיו עד אחרי החגים בתשרי):
1. מי שיכול להסתדר בלי מזוודה זה עדיף מעל הכל.
2. גם מי שחייב לשלוח מזוודה שיקפיד להגיע לפחות 4-5 שעות לפני הטיסה, כי אז יש סיכויים גבוהים שיהיה מספיק זמן לצוות לשנע את המזוודה לבטן המטוס.
3. כשבוחרים טיסה עם עצירה (כגון לארה"ב או למזרח הרחוק), יש לבחור עצירה עם מינימום 4 שעות עצירה, כך שגם אם יהיה עיכוב לטיסה הראשונה (וגם אם לא), עדיין יהיה מספיק זמן לצוות של שדה התעופה בתחנת המעבר להעביר את המזוודות ממטוס אחד לשני.
4. למי שיכול, מאוד כדאי להוציא ביטוח על המזוודה (יש את של פספורטכארד), כך שגם במקרה שהמזוודה לא מגיעה בזמן, היא תחסוך לכם לפחות הרבה כסף ועוגמת נפש, כשאף אחד אחר לא יעזור לכם.

וכל הסיפורים שאתם מכירים עם פיצוי מחברות התעופה על איחור במזוודה הם נחלת העבר, ומנסיון אישי אין מה להסתמך עליהם עכשיו בנושא הזה, כי לא תראו מזה שקל.

וכמובן לזכור שהכל הכל מתחיל ונגמר בסייעתא דשמיא, ומה שצריך לעשות לפני הכל זה להתפלל לבורא עולם שהכל ילך כשורה ושלא נצא מופסדים מכל הסיפור, כי כל זה תלוי ברצונו הבלעדי, וכל מה שכתבתי הוא רק לעניין ההשתדלות.

מקווה שהועלתי.
כתבת יפה ונכון רק קת ארוך בשבילי :)

כמה הערות שאני יודע ואדם רגיל לא רואה אותם בעיין,
הסיבות לאיחרים ולעיכובים זה לא רק המזוודות (שהיום בכלל התברר שהסבלים בנתבג נמצאם כרגע בשבתה איטלקית)
בתקופת הקורונה פוטרו כל הנמלים בעולם המון בעלי מקצוע,
ולא מדובר בסבלים או בטייסים
מדובר :
במושכי מטוסים
פקחי טיסה
בודקי מסלולים
מתדלקי מטוסים ועוד ועוד
כוח אדם כזה א"א להעסיק ללא הכשרה של כמה חודשים (לפחות)

אני יודע על כמה טיסות שתעכבו השבוע בגלל מחסור במתדלקים למרות שכל המטען היה על המטוס והוא היה מוכן להמראה

בחברות הלואו קוסט הבעיה גדולה יותר כי הם בעצמם מנסים לחסוך בהוצאות מה שגורם לעיכובים מעבר לחברות הסדירות (כמו נחיתה מרוחקת ונסיעה באוטובוסים במקום להתחבר לשרוול)
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
כאחד שמלווה עשרות טיסות בשבוע אנסה לתועלת הציבור לעשות קצת סדר בתחום.

לפני הכל כדאי לדעת שכל מה שהיה נכון עד לפני חודשיים כבר לא רלוונטי להיום, היום הכל נמצא תחת טירוף מוחלט ורגע לפני (או אחרי...) קריסת מערכות.

דבר ראשון צריך להבין שהתמונות על העומסים הרציניים שרואים עכשיו בשדה התעופה כאן ובעוד שדות תעופה גדולות בעולם (בעיקר לונדון מנצ'סטר פרנקפורט אמסטרדם וניו יורק), נובעות ממחסור עצום של כח אדם, ולכן ככל שהטיסה שלך מצריכה יותר כח אדם יש לה יותר סיבות שמשהו לא ילך כשורה.
ולכן אינו דומה אדם שטס טיסה ישירה בלי מזוודה לאדם באותה טיסה עם מזוודה, ועל אחת כמה וכמה לאדם שטס טיסה לא ישירה עם מזוודה.

וכדי לשבר את האוזן טיפה, אנסה לפרט:
בכל טיסה יש 2 צוותים, יש את הצוות של החברת טיסה שהם אחראים לבדוק שאתה רשאי לטוס (כרטיס טיסה, דרכון, מסמכים), ולקחת ממך את המטען, וכמו"כ לקבל אותך על סיפון המטוס, ולדאוג שהכל ילך כשורה במהלך הטיסה עד להגעה ליעד.
ויש גם את הצוות של שדה התעופה, שהם אחראים על הביטחון, על הביקורת גבולות, ועל שינוע המטען מדלפק הצ'ק אין לבטן המטוס.
ומכיוון שיש מחסור חמור בצוותים של שדות התעופה, לכן מומלץ מאוד כמה שפחות להזדקק לשירותיהם, וזאת מכיוון שיש סיכון מאוד גדול שלא יהיה להם מספיק אנשים כדי לטפל בצרכים של הנוסע.

ולכן כשאתם נוסעים לדוגמה בטיסה ישירה בלי מזוודה אלא רק עם כבודת יד, אתם הרבה פחות מזדקקים לשירותים של צוות שדה התעופה, וכל מה שנדרש מהם זה ביטחון (שאת זה אין סיכוי שיפספסו) וביקורת גבולות (שזה כמעט אוטומטי לחלוטין), אבל אם אתם גם מפקידים מזוודה בצ'ק אין לבטן המטוס, אתם כבר צריכים לסמוך על הצוות של שדה התעופה שישנע את המזוודה שלכם מדלפקי הצ'ק אין עד לבטן המטוס, ומכיוון שיש מחסור חמור באנשי הצוות, לכן הרבה מזוודות לא מספיקות להגיע בזמן לבטן המטוס, והטיסה יוצאת בלעדיהם.

חמור עוד יותר זה טיסה לא ישירה עם מזוודה, מכיוון ששם הצוות בשדה התעופה צריך לבצע שתי פעולות, הראשונה להוריד את המזוודה שלכם מהטיסה הראשונה, והשניה להעלות אותה לטיסה השניה, ושוב מכיוון שיש מחסור חמור באנשי הצוות, לכן יש סיכוי גדול שעד שהם יעבירו את המזוודה שלכם לטיסה השניה, המטוס השני כבר ימריא והמזוודה שלכם תישאר בשדה התעופה.

כל זה גורם כמובן לעיכוב בטיסות היוצאות, שנכון לעת כתיבת השורות הוא עומד על ממוצע בין שעה לשעה וחצי איחור לטיסה, מה ששוב גורם שלא יהיה מספיק זמן בשדה התעופה ששם מבצעים את העצירה, להעביר את המזוודה ממטוס אחד לשני, חוץ ממה שזה גורם לפספוס הטיסה השניה, ולעגמת נפש על איחורים ופספוסים אחרים במדינת היעד.

ואם נשאל את עצמנו איפה חברת התעופה בכל הסיפור, התשובה היא שהם כמובן מאשימים (ובצדק חלקי) את שדות התעופה, מכיוון שהם טוענים שחלק מהתשלום שהם משלמים לשדה התעופה (מה שנקרא מיסי נמל) זה על השירות הזאת של שינוע המזוודות לאורך כל המסלול של הנוסע, ואם כן לדבריהם כל הסיפור של המזוודות זה באחריות שדות התעופה וזה כמעט לא קשור אליהם, ותמיד כמו בכל דבר אנחנו הלקוחות נופלים באמצע, כשכל אחד מאשים את השני ואנחנו מקבלים שירות לקוי.

רק מה, בעבר רוב הטיסות יצאו פלוס מינוס בזמן, (וגם אם הטיסה הראשונה איחרה להגיע או) ואפילו אם המטוס המריא לפני שהמזוודה עלתה על המטוס, אז חברת התעופה היתה אחראית להטיס אותה בטיסה הבאה הקרובה ביותר ולשלוח את זה לבית הנוסע, אך מכיוון שהיום עקב העומס יש עשרות אלפי(!) מזוודות שלא עולות במטוס, אין באפשרות חברות התעופה לטפל בכל המזוודות, ושוב אנחנו הלקוחות נופלים קרבן, ויכולים לאבד לגמרי את המזוודה שלנו.

מה קורה בישראל? כמו בכל העולם רק קצת יותר גרוע, וזאת מכיוון שהישראלים יודעים יותר טוב מכולם להאשים אחרים ולהתחמק מאחריות, מה שקורה שאלפי מזוודות לא מגיעות ליעד.

אבל מה שהכי חמור ואת זה הרבה אנשים לא יודעים, שלמעשה רוב המזוודות בסופו של יום (אולי באיחור יום) כן מגיעות ליעד, וכמעט כולם שוכבות בשדה התעופה כאן ללא דורש, ואין כמעט שום דרך לאתר את המזוודה אלא אם כן נוסעים לשם ומחפשים, כמובן שמיד אחרי הנחיתה צוות הקרקע ממלאים טופס של איבוד מזוודה והם נותנים טלפון לברר, אבל מה לעשות שבגלל העומס אין מענה אנושי, אלא הודעה מוקלטת שיש לחפש באתר מסויים, והאתר הזה פשוט לא עובד!

גם אני הקטן הייתי לפני פחות משבוע בשדה התעופה כדי לחפש מזוודה לקרוב משפחה שכבר נחת שבוע לפני ועדיין לא קיבל את המזוודה, אחרי חיפושים של קרוב לשעה מצאתי את המזוודה (לבד, אין שום עזרה מהצוות...), ומה התברר, שהמזוודה כבר נחתה בישראל באותו יום של הטיסה (כמה שעות אחרי) ועד לאותו רגע אף אחד אפילו לא טרח לרשום שזה הגיע (עובדה, שהחברה האחראית לא ידעה אם זה הגיע או לא), וכמובן להתקשר אלינו כדי לעדכן, ואם לא הייתי אוסף את המזוודה בעצמי סביר להניח שעד עכשיו לא היינו מקבלים אותו!

ולמסקנת הדברים כמה עצות מועילות (נכון לעכשיו עד אחרי החגים בתשרי):
1. מי שיכול להסתדר בלי מזוודה זה עדיף מעל הכל.
2. גם מי שחייב לשלוח מזוודה שיקפיד להגיע לפחות 4-5 שעות לפני הטיסה, כי אז יש סיכויים גבוהים שיהיה מספיק זמן לצוות לשנע את המזוודה לבטן המטוס.
3. כשבוחרים טיסה עם עצירה (כגון לארה"ב או למזרח הרחוק), יש לבחור עצירה עם מינימום 4 שעות עצירה, כך שגם אם יהיה עיכוב לטיסה הראשונה (וגם אם לא), עדיין יהיה מספיק זמן לצוות של שדה התעופה בתחנת המעבר להעביר את המזוודות ממטוס אחד לשני.
4. למי שיכול, מאוד כדאי להוציא ביטוח על המזוודה (יש את של פספורטכארד), כך שגם במקרה שהמזוודה לא מגיעה בזמן, היא תחסוך לכם לפחות הרבה כסף ועוגמת נפש, כשאף אחד אחר לא יעזור לכם.

וכל הסיפורים שאתם מכירים עם פיצוי מחברות התעופה על איחור במזוודה הם נחלת העבר, ומנסיון אישי אין מה להסתמך עליהם עכשיו בנושא הזה, כי לא תראו מזה שקל.

וכמובן לזכור שהכל הכל מתחיל ונגמר בסייעתא דשמיא, ומה שצריך לעשות לפני הכל זה להתפלל לבורא עולם שהכל ילך כשורה ושלא נצא מופסדים מכל הסיפור, כי כל זה תלוי ברצונו הבלעדי, וכל מה שכתבתי הוא רק לעניין ההשתדלות.

מקווה שהועלתי.
אני חזרתי בשישי מניו יורק דרך טורקיה והמזוודה לא הגיעה
איפה בשדה התעופה אפשר לחפש מזוודות? יש שם שעות פתיחה? ממש ממש תודה!!!
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
כמה הערות שאני יודע ואדם רגיל לא רואה אותם בעיין,
הסיבות לאיחרים ולעיכובים זה לא רק המזוודות (שהיום בכלל התברר שהסבלים בנתבג נמצאם כרגע בשבתה איטלקית)
בתקופת הקורונה פוטרו כל הנמלים בעולם המון בעלי מקצוע,
ולא מדובר בסבלים או בטייסים
מדובר :
במושכי מטוסים
פקחי טיסה
בודקי מסלולים
מתדלקי מטוסים ועוד ועוד
כוח אדם כזה א"א להעסיק ללא הכשרה של כמה חודשים (לפחות)

אני יודע על כמה טיסות שתעכבו השבוע בגלל מחסור במתדלקים למרות שכל המטען היה על המטוס והוא היה מוכן להמראה
זה נכון, כתבתי אומנם שיש מחסור חמור בכל הכח אדם בשדה תעופה אבל לא התייחסתי לזה מדי הרבה כי זה לא היה קשור לשאלת פותח האשכול, השאלה שנשאלה כאן לא התייחסה לעניין האיחורים כמעט אלא לעניין איבוד המזוודות.
בחברות הלואו קוסט הבעיה גדולה יותר כי הם בעצמם מנסים לחסוך בהוצאות מה שגורם לעיכובים מעבר לחברות הסדירות (כמו נחיתה מרוחקת ונסיעה באוטובוסים במקום להתחבר לשרוול)
ברעיון את אמורה להיות צודקת, אבל תתפלאי לשמוע שבמציאות יש יותר איחורים בחברות הרגילות ממה שיש בחברות הלואו קוסט, והסיבה היא מכיוון שחברות הלואו קוסט מקפידות יותר שהטיסות תצא בזמן.
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
והסיבה היא מכיוון שחברות הלואו קוסט מקפידות יותר שהטיסות תצא בזמן.
איחור בתדלוק לא יעזור להקפדה שלהם,
ישבתי לפני כשבועיים מעל שעתיים בהמתנה לתדלוק..

היום אמר מי שאמר שלא נראה שיפור באופק לפחות עד לספטמבר בכל הנמלים בעולם
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
אני חזרתי בשישי מניו יורק דרך טורקיה והמזוודה לא הגיעה
איפה בשדה התעופה אפשר לחפש מזוודות? יש שם שעות פתיחה? ממש ממש תודה!!!
יש בגדול 2 חברות שמטפלים בזה, הראשון זה חברת 'לאופר' שהם אחראים בעיקר על חברות אירופאיות, והשני זה QAS שהם אחראים בעיקר על חברות התעופה של ארצות הברית.
במקרה שלך נראה לי שזה לאופר, והרגע בדקתי וראיתי שהאתר שלהם עובד, אז אם תצייני כאן את מספר הדו"ח שלך (כתוב באותיות גדולות במרכז הטופס), אוכל לבדוק לך איפה היא נמצאת (אם היא לא הגיעה אין טעם לנסוע לשדה התעופה).
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
איחור בתדלוק לא יעזור להקפדה שלהם,
ישבתי לפני כשבועיים מעל שעתיים בהמתנה לתדלוק..

היום אמר מי שאמר שלא נראה שיפור באופק לפחות עד לספטמבר בכל הנמלים בעולם
ועדיין אני טוען שהחברות הרגילות מאחרות יותר.
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
יש בגדול 2 חברות שמטפלים בזה, הראשון זה חברת 'לאופר' שהם אחראים בעיקר על חברות אירופאיות, והשני זה QAS שהם אחראים בעיקר על חברות התעופה של ארצות הברית.
במקרה שלך נראה לי שזה לאופר, והרגע בדקתי וראיתי שהאתר שלהם עובד, אז אם תצייני כאן את מספר הדו"ח שלך (כתוב באותיות גדולות במרכז הטופס), אוכל לבדוק לך איפה היא נמצאת (אם היא לא הגיעה אין טעם לנסוע לשדה התעופה).
פתחתי תלונה כשנחתתי בלאופר
מספר התביעה TLV TK36109
מספר המזוודה הוא0235706324 או TK 706324
ממש ממש תודה רבה!
 

גרפיקאית לשעבר

משתמש מקצוען
יכול להיות שזה ברור מאליו אבל בכל אופן אולי יעזור למישהו:
כמישהי שטסה לעיתים קרובות אני ממליצה שמי שחייב לטוס עם מזוודות- בדרך כלל גם אם המזוודה לא מגיעה ליעדה מיד היא כן מגיעה ב48 שעות שאחרי (מנסיון אישי שלי יכול להיות שאחרים יגידו אחרת) ולכן אל תשימו במזוודה משהו שלא תוכלו להסתדר בלעדיו ליום-יומיים (לדוגמא תרופות) אני תמיד שמה בגד אחד בכבודת היד. כמובן שגם דברי ערך מומלץ לשים בתיק היד (או לא להביא בכלל אם אפשר)
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
יש בגדול 2 חברות שמטפלים בזה, הראשון זה חברת 'לאופר' שהם אחראים בעיקר על חברות אירופאיות, והשני זה QAS שהם אחראים בעיקר על חברות התעופה של ארצות הברית.
במקרה שלך נראה לי שזה לאופר, והרגע בדקתי וראיתי שהאתר שלהם עובד, אז אם תצייני כאן את מספר הדו"ח שלך (כתוב באותיות גדולות במרכז הטופס), אוכל לבדוק לך איפה היא נמצאת (אם היא לא הגיעה אין טעם לנסוע לשדה התעופה).
חפרתי המון באינטרנט במהלך הימים האחרונים לא מצאתי איפה אפשר לבדוק לפי מספר תלונה וכדו'
זה איזה אתר חסוי לציבור?
 

תילתן

משתמש סופר מקצוען
יוקר המחיה |
במהלך החודש עברו בנתב"ג 1,814,373 נוסעים ב-12,990 טיסות בין-לאומיות ופנים ארציות. תנועת המטוסים הבין-לאומית עלתה ב-98.26% בהשוואה ליוני אשתקד.
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
חפרתי המון באינטרנט במהלך הימים האחרונים לא מצאתי איפה אפשר לבדוק לפי מספר תלונה וכדו'
זה איזה אתר חסוי לציבור?
הייתי צריך לצאת וחזרתי עכשיו.
בדקתי ושוב האתר שלהם לא עובד, עד עכשיו הוא אפילו לא נפתח לי, אבל עכשיו הוא נפתח ו... זה מוביל לדף שגיאה.
זה מה שהחלמאים שלנו עושים, נותנים לך דף ששם יש מספר טלפון, בטלפון אומרים שיש עומס אז אפשר לבדוק רק דרך האתר, והאתר עצמו לא עובד.
כתובת האתר היא: http://worldtracer.aero/
אני ממליץ לך לנסוע לשדה התעופה לבדוק אבל זה קצת פרוצדורה, אם את מעוניינת אני יכתוב לך בדיוק איך עושים את זה.
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
אני ממליץ לך לנסוע לשדה התעופה לבדוק אבל זה קצת פרוצדורה, אם את מעוניינת אני יכתוב לך בדיוק איך עושים את זה.
אני אשמח מאוד, אני רוצה לצאת עכשיו, השאלה אם פתוח 24 שעות? ומה ההליך?
תודה רבה על המאמצים!!
 

עוזר וימר

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
אני עשיתי את זה השבוע ביום שני, פתוח מ9 בבוקר עד 9 בערב, יש להגיע עם פתק התלונה ודרכון לגשת בטרמינל באיתור כבודה לעמדה והם נותנים להיכנס פנימה ולחפש לבד, אני נכנסתי 5 ימים אחרי הנחיתה וב"ה מצאתי
 

חיים של תורה

משתמש מקצוען
אני אשמח מאוד, אני רוצה לצאת עכשיו, השאלה אם פתוח 24 שעות? ומה ההליך?
תודה רבה על המאמצים!!
אוקי, לראשונה האתר נפתח לי עכשיו, וזה כותב לי על התיק שלך ש"המעקב נמשך נא לנסות מאוחר יותר", במילים אחרות אין לנו מידע על המזוודה שלך בינתיים...

אני יכתוב כאן את כל הפרוצדורה כדי שיהיה תועלת לעוד משתמשים.
בעקרון הם פתוחים כל יום מ10:00 בבוקר עד 16:00 אחה"צ, אבל ביררתי עכשיו ממש עם רשות שדות התעופה והם אמרו שזה פתוח 24/7.

יש להגיע לשדה התעופה עם הדרכון של הנוסע וטופס איתור הכבודה לקומה G (אולם מקבלי הפנים), בצד שמאל בסוף ליד הקיוסק יש עמדה קטנה של איתור כבודה, בכל חצי שעה בערך יש נציג של חברת לאופר שיוצא כדי לקבל את האנשים עם התלונות (לפעמים יש לשגע אותו שאתם יודעים שזה נמצא וזה קריטי בשבילכם וכו' וכו').

אחרי שיבדקו שאתם בעלי הדרכון יעבירו אתכם בידוק בטחוני לוודא שאתם לא הולכים לפוצץ את הטרמינל בגלל הכעס שלכם, ואז יקחו ממכם את הדרכון ויתנו לכם להיכנס פנימה כדי לחפש לבד, תחילה יש לחפש במסועים (אפשר להיעזר בצוות באיזה מסוע לחפש), ואם לא מוצאים יש לגשת לחדר הענק בצד שמאל (מול העמדה של איתור כבודה מבפנים) ולחפש שם, כדאי לעבור לאט לאט מזוודה מזוודה כי יש שם כמה אלפי(!) מזוודות.

אחרי שתמצאו (בעזרת השם) את המזוודה שלכם יש לגשת שוב לעמדה של לאופר כדי לעדכן אותם, והם יחתימו אתכם שם על לקיחת המזוודה ויחזירו לכם את הדרכון.

שימו לב! רק הנוסע בעצמו יכול להיכנס, אם זה מישהו אחר צריך ייפוי כח (אפשר בדף רגיל) שהנוסע מייפה את כוחו של המחפש (כולל שם ות"ז), ולבוא עם תעודת זהות של המחפש ודרכון של הנוסע.
 
נערך לאחרונה ב:

חיים של תורה

משתמש מקצוען
אני עשיתי את זה השבוע ביום שני, פתוח מ9 בבוקר עד 9 בערב, יש להגיע עם פתק התלונה ודרכון לגשת בטרמינל באיתור כבודה לעמדה והם נותנים להיכנס פנימה ולחפש לבד, אני נכנסתי 5 ימים אחרי הנחיתה וב"ה מצאתי
כנראה האריכו את זה עכשיו, כי עד לפני שבוע זה היה רק בין 10:00-16:00, ועכשיו בררתי ברשות שדות התעופה והם אמרו שאפשר להגיע 24/7.
 

bbh200

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
אוקי, לראשונה האתר נפתח לי עכשיו, וזה כותב לי על התיק שלך ש"המעקב נמשך נא לנסות מאוחר יותר", במילים אחרות אין לנו מידע על המזוודה שלך בינתיים...

אני יכתוב כאן את כל הפרוצדורה כדי שיהיה תועלת לעוד משתמשים.
בעקרון הם פתוחים כל יום מ10:00 בבוקר עד 16:00 אחה"צ, אבל ביררתי עכשיו ממש עם רשות שדות התעופה והם אמרו שזה פתוח 24/7.

יש להגיע לשדה התעופה עם הדרכון של הנוסע וטופס איתור הכבודה לקומה G (אולם מקבלי הפנים), בצד שמאל בסוף ליד הקיוסק יש עמדה קטנה של איתור כבודה, בכל חצי שעה בערך יש נציג של חברת לאופר שיוצא כדי לקבל את האנשים עם התלונות (לפעמים יש לשגע אותו שאתם יודעים שזה נמצא וזה קריטי בשבילכם וכו' וכו').

אחרי שיבדקו שאתם בעלי הדרכון יעבירו אתכם בידוק בטחוני לוודא שאתם לא הולכים לפוצץ את הטרמינל בגלל הכעס שלכם, ואז יקחו ממכם את הדרכון ויתנו לכם להיכנס פנימה כדי לחפש לבד, תחילה יש לחפש במסועים (אפשר להיעזר בצוות באיזה מסוע לחפש), ואם לא מוצאים יש לגשת לחדר הענק בצד שמאל (מול העמדה של איתור כבודה מבפנים) ולחפש שם, כדאי לעבור לאט לאט מזוודה מזוודה כי יש שם כמה אלפי(!) מזוודות.

אחרי שתמצאו (בעזרת השם) את המזוודה שלכם יש לגשת שוב לעמדה של לאופר כדי לעדכן אותם, והם יחתימו אתכם שם על לקיחת המזוודה ויחזירו לכם את הדרכון.

שימו לב! רק הנוסע בעצמו יכול להיכנס, אם זה מישהו אחר צריך ייפוי כח (אפשר בדף רגיל) שהנוסע מייפה את כוחו של המחפש (כולל שם ות"ז), ולבוא עם תעודת זהות של המחפש ודרכון של הנוסע.
וואו תודה רבה!
אסע לשם כעת
אדווח על התוצאות
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

השתקפות מרהיבה • אתגר 137

לוח מודעות

למעלה