האמת ממי שאמרה
משתמש חדש
ההבדל בין רכב מיושן למכשיר מדור קודם:
היעילות של רכבים ישנים, בכל הנוגע לייעודם המקורי (נסיעה), נמוכה. לעומתם, אחד השימושים העיקריים של הנייד (עדיין, נכון להיום...) זה היכולת לתקשר מכל מקום.
כמה נקודות.
1.
2.
3.
אה... מה אם זה?
אז בפעם הבאה שתתקעו באמצע השומקום עם מכשיר חדש (ומקולקל), שקולט דור 5 (אם הייתה אנטנה בקרבת מקום). או כשתשוחחו בטלפון הקווי (ואם כבר: אז ההוא עם החוט המסתלסל...):
לפחות תזכרו שאתם מתקדמים, יש לכם קליטה דור 5, ומכשיר מהשנה האחרונה.
היעילות של רכבים ישנים, בכל הנוגע לייעודם המקורי (נסיעה), נמוכה. לעומתם, אחד השימושים העיקריים של הנייד (עדיין, נכון להיום...) זה היכולת לתקשר מכל מקום.
כמה נקודות.
1.
מקווה ששמרתם את הטלפון הקווי בבוידעם. אנחנו לקראת חוויה נוסטלגית...אנטנת דור 2 בתדר נמוך כמו 850mz נקלטת היטב בתוך הבית לעומת אנטנת דור 3 בתדר גבוה כמו 2100 שנקלטת בעיקר ברחוב
2.
זה אולי משפר מעט את איכות השמע, אבל נוגע בעיקר למהירות הגלישה.אבל מצד שני מאפשרים העברת כמות אדירה של מידע.
3.
אה... מה אם זה?
4.ואנחנו מדברים על צורך בהרבה הרבה יותר אנטנות משיש כיום ולא ברור אם חברות הסלולר יקימו אותם כאשר במשך התרשלו בהקמת אנטנות מסיבות טכניות וכלכליות
אחרי כמה מכשירים, צעירים ויפים, שמתו בקציו"ש. (רק הנוקיה מ-2015 עדיין כוחו במותניו.) אני ממש לא רגוע. יש לי הרגשה שהחדשים יהיו גרועים יותר.הסגירה הסופית רק בסוף 2025 (לכאורה)
ומתחילת 2024 אסור למכור דור 3
כך שמי שיש לו דור 3 יכול להרגע...
אז בפעם הבאה שתתקעו באמצע השומקום עם מכשיר חדש (ומקולקל), שקולט דור 5 (אם הייתה אנטנה בקרבת מקום). או כשתשוחחו בטלפון הקווי (ואם כבר: אז ההוא עם החוט המסתלסל...):
לפחות תזכרו שאתם מתקדמים, יש לכם קליטה דור 5, ומכשיר מהשנה האחרונה.
נערך לאחרונה ב: