התייעצות דולה- מישהו יכול לעשות לי סדר?

gazoz

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מה הלימודים הבסיסיים?
אילו שיטות? (שמות, וגרעין השיטה)
השווה והשונה...
בקיצור...
אשמח ממש.
 

gazoz

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מקפיצה, למי שכבר ישנה אתמול....
 

אות ומופת

משתמש פעיל
גזוז יקרה, ממליצה לך לדבר ישירות עם דולות.
אין תשובה קצרה לשאלה מה גרעין השיטה ומה הדומה והשונה,
יכולה לכתוב לך חלק מהשמות הגדולים של המורות לדולות:
שרה מנטל,
חנה בורר,
שרה משולמזון
מרילוס

הדומה בין כולם, הוא העובדה שאין היתכנות להיות דולה מקצועית רק על סמך קורס אחד.
יש הכרח להמשיך כל הזמן בהשתלמויות מקצועיות (שעולות הון...), ורצוי גם לעשות יותר מקורס אחד מתוך הבסיסיים, כי כל אחת נותנת דברים אחרים ודגשים אחרים.
רוב הדולות המנוסות לא עובדות עפ"י שיטה אחת מסויימת, אלא כל אחת מגבשת לעצמה שיטה מתוך כלל הכלים שלמדה, וכמובן לכל יולדת מתאים משהו אחר.

כמו כן, חשוב לדעת שלהכנס לשוק ולהגיע למצב של פרנסה מהמקצוע - זה לוקח הרבה זמן והרבה השקעה בשיווק. מי שמדמיינת שתעשה קורס דולות ותוך זמן קצר תתחיל להתפרנס מזה, עלולה להתאכזב מרות.

בהצלחה!
 

חני-לו

משתמש חדש
סליחה שאני מתערבת, אני יכולה לומר בבירור שלקחתי 4 דולות במהלך הלידות שלי וביררתי עם כולן היכן הן למדו (מתוך התעניינות). יש את אלו המפורסמות בציבור שלנו אבל הן ודאי לא היחידות ולא האמירה האחרונה. אני לא נכנסת כאן לשמות פרטיים אבל כדאי לדבר עם דולות מקצועיות וטובות שלמדו במקומות אחרים והם יגידו לך אילו מקומות שונים יש שמלמדים היטב ואלו מקומות זה המון שיווק ותכלס כלום. אני שאלתי 3 דולות מהשורה הראשונה בארץ - וכולם אמרו לי על מקומות אחרים וצורות לימוד אחרות לגמרי. לא רוצה להרחיב. תוכלי להתקשר לדולות כמו נעמי גוטליב מבית"ר, רותי הורוויץ מת"א, תהילה אליאב מהמרכז, חנה בורר ועוד.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה