נו ומה הוא אמר שהוא חולק הרב דרעי ותו לא (שהרי לא הגיוני שהוא דיבר ספציפי עליו) או שרק כך היה משמע מדבריו
וכן אין צורך להביא את כל השמות מספיק שתביא רק 25-30
הוא חלק על ההנחות יסוד בפסי”ר.
וכן על ההנחה שמכונה זה בהכרח תער דאו’
כשתלמד את הסוגיא תבין.
ברור שבשיחה בלימוד אני לא מברר האם הוא נגדו או בעדו.
ישנן מס’ הנחות יסוד בהם צריך להסכים וממילא האם הדין הוא דאו’ או דרבנן.
הא’ האם התורה אסרה רק תער או כל דבר שנוהג כתער והמסתעף מהנידון והאם רבנן גזרו הא אטו הא.
והאם פסי”ר במס’ פעולות שכא”א להצביע שא’ מהן בבירור עשתה את האיסור.
ובזה רבו החולקים.
זה מסתעף לשבת וכו’ ועוד יש הרבה מה להאריך בנושא איך הבדיקה מתבצעת ומה השינויים בין האנשים וכו וכו
ולכן אני לא מצטט שמות ובטח לא כתגובה לתשובה קנטרנית