אז מותר מחשבים???ואז, בלילה , זה הזמן שבנות לומדות (ממש לא כולם!) תארים וכו, במחשב.
אי אפשר להיות שם עם פלאפון אפ’ דפוק ומסתבר שכ״ש לא עם מחשבושמעתי שאין אפשרות להיות שם עם פאלפון ומחשב, זה נכון?
זכור לי בהחלט שראיתי בנות יושבות עם מחשבים ניידים בחדרים ולומדות, אולי זה היה מחשבים של הסמינר, לא בטוחה.... (מדברת על הישן )אז מותר מחשבים???
ואם אפשר לשאול
את בעצמך למדת שם??
ועוד משהו - אם תצליחי להגדיר לי באיזה סגנון פחות או יותר הבנות מתלבשות ומה סגנון המשפחות שמגיעות מהם הבנות?
לא נכוןממה שידוע לי לא מקבלים היום ישראליות לישן,רק לחדש.
נכוןגייטסהד
לא יודע אבל זכור לי שזה היה יקרומה המחיר???
גם לא יודעת להגיד במדויק, אבל זוכרת שהיה יקר.איזה גלאים פחות או יותר
ומה המחיר???
ועוד משהו חשוב
יש אפשרות לעבוד קצת ולהרויח כסף מהצד??
אחותי נכנסה לשם השנה והיא אחרי כיתה יב’איזה גלאים פחות או יותר
על אף שמדובר בבדיחה, עלי לציין שהבדיחה אינה מתאימה לאופי הסמינר הזה. אני דווקא שמעתי אותה על סמינר אופקים.בשעתו היו אומרים על גייטסהד הישן ככה:
בשנה הראשונה הם רוצות בעל שיביא פרנסה
בשנה השניה הם כבר רוצות בעל שישב וילמד
בשנה השלישית הם רוצות בעל שיבא פרנסה כדי שהן תוכלנה לשבת וללמוד
הידע שלי מסתמך על 8 בנות משפחה (כולל אשתי) שלמדו בסמינר גייטסהד הישן.
ראשית כל, את לימודי הקודש מלמדים רבנים ולא מורות, כך שההבדל הוא שמים וארץ. ובמחשבה שניה - אין הבדל, אלא אין קשר ביניהם...
הרבנים הינם תלמידי חכמים, ואחד מהם - המלמד הלכות - הוא הגאון רבי פסח אליהו פאלק שליט"א (בעל שו"ת מחזה אליהו, לבושה של תורה, עוז והדר לבושה (כן, כן, הספר המפורסם על צניעות), ועוד).
הסמינר נותן השקפה אמיתית ברמה גבוהה מאוד בכל הנוגע ליהדות, ולא השקפה "סיסמתית" (או איך שתקראו לזה. כלומר, "סיסמאות", והיינו כל מיני מיתוסים נפוצים וכו'). הרבנים יורדים לשורש ולמקורות כל דבר, ומסבירים את העניין בטוב טעם ע"פ התורה בהשקפה חרדית ליטאית.
אין שאלה השקפתית / באמונה / וכדו' שאסור לשאול. הכל פתוח על השולחן!
הדבר האחרון שצריך לדאוג לגביו הוא עניין ההשקפה. ובעצם בכלל לא צריך לדאוג לגביו...
אין בסמינר תקנון לבוש. אמנם למעשה כולן לבושות ע"פ ההלכה, קודם כל - כי הם לומדות את ההלכות (בניגוד לרובם ככולם של הסמינרים בארץ שלא לומדים את ההלכות אלא את התקנון...), וכמובן - כי זה פשוט לא מקובל בקרב הבנות.
ראיתי שכתבו כאן שהסמינר הישן הוא ממש "פרומר" יחסית לחו"ל. אינני יודע אם הכותבת מכירה את הסמינר (אני חושב שלא, כי הבנתי מדבריה שהיא סבורה שמותר פלאפונים, והאמת היא שאסור), ואם היא מכירה את החוצניקים והסמינרים בחו"ל, אבל במחילה, הדבר ממש לא נכון. מצד אחד יש שם בנות שלבושות בצורה די מודרנית. ומצד שני, יש שם גם בנות מבני ברק שהם פרומעריות למדי.
כפי שכתבתי, אסור שם פלאפונים (מאלף סיבות ברורות). הבנות מדברות בטלפונים ציבוריים.
את הסמינר החדש אני לא מכיר, אבל הבנתי שהוא סמינר מודרני. (בניגוד למה שכתבו כאן, למיטב הבנתי הסמינר הישן הוא סטנדרטי, והסמינר החדש הוא מודרני. ואני ואשתי באים ממקור חוצניק, ואיננו פרומער'ס אלא סטנדרטיים לגמרי (נו, כמובן שקשה להגדיר את זה בפורום זה), כך שאני מדבר מכיוון כזה).
אני לא מחווה דעה אודות רמת הלימוד וההשקפה בסמינר.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קז
א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי: