מי אאמר שתוך 90 דקות?לא בהכרח, הרי אנשים שיוצאים באוטובוס גם חוזרים באוטובוס, לא?
ילדים נוסעים לשחק עם בני דודים, וחוזרים בערב. סתם דוג'.
ולא תמיד נוסעים את 2 הדרכים. אם זו עליה, ובחזור ירידה. אם כבר לא חם. לא חסרות סיבות
מי אאמר שתוך 90 דקות?לא בהכרח, הרי אנשים שיוצאים באוטובוס גם חוזרים באוטובוס, לא?
הנושא הוא שמחיר נסיעה בב"ב משתווה כמו מחיר נסיעה בכל גוש דן. הרבה אנשים לא מעוניינים לצאת מב"ב, רק לנסוע בתוך העיר, וזו עיר קטנה שאין שום הצדקה לגבות עליה מחיר נסיעה כמו ירושלים
אוקי בסדר,זה לא היה בדיוק כפול.
הרעיון היה שחייבים לשלם ברב קו ואם אין לך אפשר לקנות מהנהג רב קו אנונימי טעון בנסיעה אחת ולשם עליו מחיר נסיעה + חמישה שקלים לרב קו
נכון.אוקי בסדר,
אבל אותו רב קו אנונימי אינו חד פעמי, ואפשר גם למכור אותו הלאה, ולהשתמש בהמשך.
זה לא נקרא לשלם כפול.
בכל אופן,
מבין כל ה"גזירות" החדשות,
זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.אשמח אם תוכלו להגדיר למה?
כי מי שאין לו רכב משלם אותה ומי שיש לו רכב פטור ממנה!!!!??????בכל אופן,
מבין כל ה"גזירות" החדשות,
זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
לא פטור. אגרת גודש.כי מי שאין לו רכב משלם אותה ומי שיש לו רכב פטור ממנה!!!!??????
המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.
מאחורי גזירת המעונות עומד הגיון כלכלי כלשהוא (עידוד יציאה לעבודה), שאכן קיים ספק האם האמצעי- הגזירות, ישרתו את המטרה- היציאה לעבודה, או להפך.
כלומר, למרות שגם הקודמות מפריעות לי (ובמיוחד גזירת המעונות,) למרות שגם הן נעשות בלי הרבה מחשבה, עוד יש הגיון קלוש מאחוריהן.
לעומת זאת,
מה ההגיון מאחורי ייקור התח"צ?
לשלוח אותנו להצטופף בכבישים עם יותר רכבים פרטיים?
אדרבה, היו צריכים לנסות פיילוט של קיצוץ מאסיבי במחירי תח"צ, השקעה כספית עצומה בנוחות הנסיעות ותגבור הקווים,
ולעומת זאת הטלת מיסי גודש כבדים, מיסים על תחבורה פרטית, ומס על רכישת רכב.
אולי ככה המצב בכבישים יהיה נורמלי יותר.
ולשלם כמה מאות שקלים על הקורס הפיקטיבי...אפשר לעשות סטודנט
אם אכן, הגזירה היא על רב קו ולא על אפליקציה,זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
שוב,המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.
לאההנחה תחול רק על הטענה דרך האפליקציה?
ומה עם מחשב ביתי? לא נחשב אפליקציה?
לא סליחה על הבורות, אבל אם זה הבעיה, אז אולי יש כאן טכנאי או מתכנת שיכול למצוא דרך להתקין את האפליקציות על המחשבים וכך נוכל גם להטעין דרך האפליקציה?
לפעמים אין ברירההתחבורה הציבורית כל כך מזעזעת שאפילו בחינם לא שווה לעלות עליה כל שכן להעלות לה את המחיר!
ברוררלפעמים אין ברירה
לא ענין של שווה או לא שווה
זה האבסורד הגדול. שבעוד שחלק מהתקציב מבוסס על הנימוק של העברת משתמשים מרכבים פרטיים לתח"צ, חלקו האחר של התקציב מבוסס על הנימוק 'הסוף לסבסוד התח"צ'.זה סוג של ניתוק. הם נוסעים ברכבים, אז הם לא יפגעו לעצמם בכיס.
אז מי ישלם את הגירעון? בשביל זה יש אזרחים במדינה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: