מידע שימושי גזירת הרב קו

תמי אחת

משתמש סופר מקצוען
לא בהכרח, הרי אנשים שיוצאים באוטובוס גם חוזרים באוטובוס, לא?
מי אאמר שתוך 90 דקות?
ילדים נוסעים לשחק עם בני דודים, וחוזרים בערב. סתם דוג'.
ולא תמיד נוסעים את 2 הדרכים. אם זו עליה, ובחזור ירידה. אם כבר לא חם. לא חסרות סיבות
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
הנושא הוא שמחיר נסיעה בב"ב משתווה כמו מחיר נסיעה בכל גוש דן. הרבה אנשים לא מעוניינים לצאת מב"ב, רק לנסוע בתוך העיר, וזו עיר קטנה שאין שום הצדקה לגבות עליה מחיר נסיעה כמו ירושלים

אני לא חושבת שלזה התכוונה מי שכתבה את זה
 

חיוך

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
UX UI
D I G I T A L
זה לא היה בדיוק כפול.
הרעיון היה שחייבים לשלם ברב קו ואם אין לך אפשר לקנות מהנהג רב קו אנונימי טעון בנסיעה אחת ולשם עליו מחיר נסיעה + חמישה שקלים לרב קו
אוקי בסדר,
אבל אותו רב קו אנונימי אינו חד פעמי, ואפשר גם למכור אותו הלאה, ולהשתמש בהמשך.
זה לא נקרא לשלם כפול.
 

java

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
אוקי בסדר,
אבל אותו רב קו אנונימי אינו חד פעמי, ואפשר גם למכור אותו הלאה, ולהשתמש בהמשך.
זה לא נקרא לשלם כפול.
נכון.
לא אני אמרתי שזה היה לשלם כפול ואני לא מסכימה עם ההגדרה.
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אשמח אם תוכלו להגדיר למה?
מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.
מאחורי גזירת המעונות עומד הגיון כלכלי כלשהוא (עידוד יציאה לעבודה), שאכן קיים ספק האם האמצעי- הגזירות, ישרתו את המטרה- היציאה לעבודה, או להפך.
כלומר, למרות שגם הקודמות מפריעות לי (ובמיוחד גזירת המעונות,) למרות שגם הן נעשות בלי הרבה מחשבה, עוד יש הגיון קלוש מאחוריהן.
לעומת זאת,
מה ההגיון מאחורי ייקור התח"צ?
לשלוח אותנו להצטופף בכבישים עם יותר רכבים פרטיים?
אדרבה, היו צריכים לנסות פיילוט של קיצוץ מאסיבי במחירי תח"צ, השקעה כספית עצומה בנוחות הנסיעות ותגבור הקווים,
ולעומת זאת הטלת מיסי גודש כבדים, מיסים על תחבורה פרטית, ומס על רכישת רכב.
אולי ככה המצב בכבישים יהיה נורמלי יותר.
 
D

Deleted member 64624

אורח
מאחורי גזירות הח"פ והפטל עומד הגיון בריאותי/סביבתי כלשהוא.
מאחורי גזירת המעונות עומד הגיון כלכלי כלשהוא (עידוד יציאה לעבודה), שאכן קיים ספק האם האמצעי- הגזירות, ישרתו את המטרה- היציאה לעבודה, או להפך.
כלומר, למרות שגם הקודמות מפריעות לי (ובמיוחד גזירת המעונות,) למרות שגם הן נעשות בלי הרבה מחשבה, עוד יש הגיון קלוש מאחוריהן.
לעומת זאת,
מה ההגיון מאחורי ייקור התח"צ?
לשלוח אותנו להצטופף בכבישים עם יותר רכבים פרטיים?
אדרבה, היו צריכים לנסות פיילוט של קיצוץ מאסיבי במחירי תח"צ, השקעה כספית עצומה בנוחות הנסיעות ותגבור הקווים,
ולעומת זאת הטלת מיסי גודש כבדים, מיסים על תחבורה פרטית, ומס על רכישת רכב.
אולי ככה המצב בכבישים יהיה נורמלי יותר.
המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.
 

ציפי-ה

נשארתי סקרנית בהחלט...
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אפשר לעשות סטודנט
ולשלם כמה מאות שקלים על הקורס הפיקטיבי...


זאת הגזירה הכי לא הגיונית, הכי לא הוגנת, הכי חצופה.
אם אכן, הגזירה היא על רב קו ולא על אפליקציה,
אז מבחינתי, כמו שמשלמים יותר על אוכל כשר ועל בגדים צנועים
נתרגל שאנחנו משלמים על עצם השמיעה בקול חכמים
והשימוש בטלפון כשר.
 
נערך לאחרונה ב:

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
המטרה לטענתם היא לקחת את הכסף ולהגביר ולשפר את התחבורה הציבורית.
שוב,
התח"צ היא כל כך גרועה שאין סיבה לשלם עליה את המחיר הנוכחי, שלא לדבר על ייקור.
צריך להתחיל הפוך: לייקר את הנסיעה ברכבים פרטיים, משם לקחת כסף להשקעה בתח"צ, וכשהתח"צ תהיה מספיק טובה- לא יצטרכו לייקר אותה, ויוכלו להוזיל במעט את הרכבים הפרטיים. (תח"צ נוחה ונורמלית במדינות מתוקנות, חוסכת הסחבות עם הרכב, חוסכת תיקונים, טסטים, דלק וכו'... ולא רק פתרון לעניים.)
 

-LIGA

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
ההנחה תחול רק על הטענה דרך האפליקציה?
ומה עם מחשב ביתי? לא נחשב אפליקציה?
לא סליחה על הבורות, אבל אם זה הבעיה, אז אולי יש כאן טכנאי או מתכנת שיכול למצוא דרך להתקין את האפליקציות על המחשבים וכך נוכל גם להטעין דרך האפליקציה?
 

ח גרינברג

משתמש צעיר
ההנחה תחול רק על הטענה דרך האפליקציה?
ומה עם מחשב ביתי? לא נחשב אפליקציה?
לא סליחה על הבורות, אבל אם זה הבעיה, אז אולי יש כאן טכנאי או מתכנת שיכול למצוא דרך להתקין את האפליקציות על המחשבים וכך נוכל גם להטעין דרך האפליקציה?
לא
שאמרו על אפליקציה התכוונו שמי שמשלם דרך אפליקציה בלי רב קו ישאר לו ההנחה ומי שמתקף רב קו בכל מקרה ישלם מחיר מלא
 

הללי 8

משתמש צעיר
התחבורה הציבורית כל כך מזעזעת שאפילו בחינם לא שווה לעלות עליה כל שכן להעלות לה את המחיר!
 

הללי 8

משתמש צעיר
לפעמים אין ברירה
לא ענין של שווה או לא שווה
ברורר
אבל זה ממש לא הגיוני החוק הזה כי גם ככה התחבורה הציבורית במצב גרוע
ובמקום להוסיף מתקציב של משרד התחבורה לשפור האוטובוסים
משאירים אותם מוזנחים (נו באמת.. אף אחד לא חושב שהכסף הזה ישפר משהו...)
ועוד צריך לשלם על ה'תענוג' הזה יותר....
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
זה סוג של ניתוק. הם נוסעים ברכבים, אז הם לא יפגעו לעצמם בכיס.
אז מי ישלם את הגירעון? בשביל זה יש אזרחים במדינה.
זה האבסורד הגדול. שבעוד שחלק מהתקציב מבוסס על הנימוק של העברת משתמשים מרכבים פרטיים לתח"צ, חלקו האחר של התקציב מבוסס על הנימוק 'הסוף לסבסוד התח"צ'.
 

חיימשלי

משתמש פעיל
ברור שהחוק הזה לא הגיוני
בפרט שהוא גם נוגד את האינטרסים ליעול התח"צ וצמצום הרכבים הפרטיים
אבל מילא, א"א לצפות יותר מדי מהסכלים שיושבים שם בכנסת
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה