נספח לאתגר גורל • נספח לאתגר 103

ר-צינית

משתמש מקצוען
יוצרי ai
חייבת לציין שהבינה משוכנעת שגבר מגיל 40+ זקנו לבן כשלג ופניו קמוטות כבין 70+
הביטו ביצירות וראו.
פלא.
חייבת לציין את העובדה שניסיתי לכתוב בפרומפט מגוון גילאים כדי לקבל דמות בגיל 50.
לא עבד, כמובן.
היא נתנה לי בחורים צעירים וחסרי עול. עד שבאזור גיל 35-40 נפלה עליהם זיקנה והם הצמיחו זקן לבן לתפארת וארשת פנים סבתאית.
 

עובדת מהבית

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
חייבת לציין את העובדה שניסיתי לכתוב בפרומפט מגוון גילאים כדי לקבל דמות בגיל 50.
לא עבד, כמובן.
היא נתנה לי בחורים צעירים וחסרי עול. עד שבאזור גיל 35-40 נפלה עליהם זיקנה והם הצמיחו זקן לבן לתפארת וארשת פנים סבתאית.
משבר גיל החמישים כנראה
 

מנהל ai

מנהל פורום ai
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
כשאני חושבת על זה שוב, את צודקת. הבעיה שאין לי לב למחוק לאנשים יצירות שעמלו עליהם (כן, גם עם עיוותי אצבעות😅)

אולי בגלל שיש די הרבה הגבלות באתגר הזה, קצת קשה למלא את כולן במדוייק. במקרים שיש הגבלה אחת או שתיים, כמו סגנון נניח, הרבה יותר קל לגלות אי עמידה על הכללים ולמחוק. במקרה הזה, שפלטת צבעים לא הוגדרה על ידי ככלל החשוב ביותר, יותר נוח להעלים עין. בכל מקרה, אולי לאתגרים הבאים ייקבע כלל שיצירה שלא עומדת בכללים בשלמות, תמחק? @מנהל ai
נכתב כבר בעבר, יצירות עם עיוותים, לא נעימות לעין, או שאינן מקצועיות באופן מובהק, נמחקות מיד, הם בכלל לא מתאימים להשתתפות באתגר, עוד לפני כללי האתגר הספציפי, צריך לעמוד במינימום של רמת יצירה.
לגבי יצירות העומדות בהנחיות האתגר, כשיש כלל אחד ברור ומובהק, יותר קל לי כמנהל לאכוף אותו. פה שיש מספר כללים שונים, ולכל תמונה הנחיות שונות, יותר קשה לאכוף, ואני בהחלט מסתמך על הגולשים שידרגו את היצירות המקצועיות ושעמדו בהנחיות והגורל שלהם. בכל מקרה זה פחות נורא מבחינתי להיות באשכול אתגר מקצועי מאשר תמונה מעוותת.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה