שאלה גודל קנבס בפוטושופ

  • פותח הנושא lab
  • פורסם בתאריך

lab

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
האם יש הבדל על איזה גודל קנבס מציירים פוטושופ?
כלומר, האם יהיה לי יותר קשה לצבוע על דף A4 מאשר A6 לדוגמה?
צריך יותר לדייק בפרטים? המברשת משתנה?
לכאורה הרי אפשר לשחק אם ה size/flow/smoothing אז מה ההבדל?
 
נערך לאחרונה ב:

רייזי בירנבוים

קופילוביץ לשעבר, מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
D I G I T A L
אני חושבת שיש הבדל, לא רק בתוצאה הסופית שתצא בגודל קטן יותר ואם תרצו להגדיל - יהיה מפוקסל, אלא גם בתהליך העבודה - הפיקסלים נשארים באותו גדול ולכן כל תזוזה תפיע על חלק גדול יותר.

אני מדברת בתור גרפיקאית - לא ציירת.
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
בעיני לצייר פחות גדול מאיי4 זה לא כדאי. ורצוי רזולוציה של 300 ppi (נראה לי שזה ראשי תיבות פיקסלים לאינץ) כי אחרת זה לא טוב לא לweb ולא להדפסה. ורצוי לדעת מראש מה המידות כי כשמקטינים ובעיקר כשמגדילים האיכות משתנה.

אם אני מציירת ציור סתם לכיף ולא יודעת עדיין מה המידות שאצטרך אם ארצה לפתח למוצר אני עושה על a3 600ppi וככה יכולה לתמרן אם משנה מידות אחרכ. אם יודעת מראש שזה להדפסה ולא צריך יותר מa4 אז משאירה על מידה זו ב300 ppi.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה