גדול או קטן

על המסך

משתמש חדש
שלום לכולם ושבוע טוב,

לקוח שלי - בעלים של מקומון בא' מערי הארץ - מעוניין לקדם את העיתון מבחינה שיווקית ורווחית, והשאלה היא - הכיצד, ומהי הדרך הנכונה והכדאית.
כמובן שאני אחראית לספק את התשובה לשאלה הזו, אלא שכאן אציג את הלבטים שנתקלתי בהם.

להלן קצת רקע: העיתון הוא חינמי, מחולק בסופ"ש בעיר חילונית - דתית, כולל חדשות, מדורים וכו' וכמובן פרסומים, אלא שהוא בגודל A5, כפי שידוע בוודאי לרובכם - זהו הגודל המקובל במקומונים בכל ערי הארץ, ובראשם הוא המקומון הנפוץ 'גל גפן' בגודל כזה, ורק בציבור החרדי השתרשה מוסכמה שאם אתה 'קטן' אתה לא 'גדול'.
למותר לציין, כי הוצאות רבות כרוכות בכך, בסביבות ה-10,000 ש"ח לחודש, והשאלה היא כמובן: האם השקעה זו נכונה וכדאית מבחינה שיווקית, ובאמת ישכנע מפרסמים רבים נוספים להשקיע בעיתון אם לאו.

אשמח לשמוע נימוקים מפורטים, כמו גם רעיינות ו'עייצס' נוספים איך לשכנע מפרסמים נוספים - לפרסם אצלינו בעיתון.

רוב תודות לכולם, ושבוע מבורך:)
 

מן מהוופלים

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
הוא בעיקר צריך להוכיח לבעלי העסקים את הכוח קניה שמתהווה מהפרסום במקומון שלו. ולחשוב על סיבות מסוימות [או ליצור אותן אם הם עדיין לא קיימות], למה אצלו משתלם לפרסם.
ו'משתלם' היינו, הן מבחינת הכח קניה שזה יביא, והן מבחינת הטבות והנחות למפרסם, על כל פנים בתקופה הקרובה שהוא רוצה למנף את המקומון.
אם הוא יעשה זאת, על אף שהעלות שלו תהיה גבוהה, מסתמן שההשקעה תהיה רווחית לטווח ארוך.
וכמובן שהצלחה של מקומון תלויה גם גרפיקה מושכת עין.
 

על המסך

משתמש חדש
הנושא כאן אינו ליצור בידול מהמתחרים, כך שלקוחות יפנו דווקא אליו, אלא השאלה היא עקרונית - האם הגישה המקובלת במגזרינו שעיתון מכובד הוא דווקא גדול, נכונה גם כלפי מפרסמים במגזר הכללי, אם לאו.

רוב תודות ויום נפלא:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה