בשירות 'הדובר': נוחעם ברזסקי בעימות ישיר מול דובר אגד

  • פותח הנושא קופירייט
  • פורסם בתאריך

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מישהו פה נהיה דובר של אגד? מעניין שהתגובות האלו לא קיבלו צלצול....., אה, כנראה שזה קול בודד וטוב שכך.
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
בעניו הנתונים שדובר אגד המוסמך מסר על 27 שלא משלמים. ועל אלפים----
זה כבר מראה לך את הרצינות. חילול השם הם כבר עשו. מי שמתבסס על נתונים לא מקשקש כל שניה נתונים אחרים.
ואם יש כמה אנשים "שמתגנבים" הרי שהמודעות האלה לא בדיוק ירתיע אותם.
אגד לכו הביתה תעשו שיעורי בית. בדרך תתקנו את כל הדוחות החריפים של מירון וכל השנה.
אולי גל אורן יעזרו לכם ויתנו לכם רעיונות רק קחו בחשבון שכיון שהעיתונים לא אוהבים לריב עם המנוים שלהם אז: כל קמפיין שלכם יבדק בשבעים עינים.

דרך אגב"
לפי דעתי צפויה ירידה כתוצאה עקיפה במכירת החלות והפחיות שתיה.
 

חילו

משתמש רשום
נכתב ע"י ip6;1052292:
מישהו פה נהיה דובר של אגד? מעניין שהתגובות האלו לא קיבלו צלצול....., אה, כנראה שזה קול בודד וטוב שכך.


היי היי היי
אבקש להירגע


מה קרה, הרסו לך את הסיבה להרגיש דחוי ומופלה ?


אני לא מ'דוברות אגד', העברתי כאן ביקורת בעצמי אבל אם אנחנו רוצים ש'אגד' לא תפצח בקמפיין ספונטני אלא קודם תנתח את הנתונים ותנסה להבין אותם, מותר גם לנו לנהוג באותה מידה.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י חילו;1052303:
היי היי היי
אבקש להירגע


מה קרה, הרסו לך את הסיבה להרגיש דחוי ומופלה ?


אני לא מ'דוברות אגד', העברתי כאן ביקורת בעצמי אבל אם אנחנו רוצים ש'אגד' לא תפצח בקמפיין ספונטני אלא תנתח את הנתונים קודם, מותר גם לנו לנהוג באותה מידה.

עדיין קול בודד, מזכיר את הסיפור על הנהג שנסע נגד הכיוון.......
 

רק עיצוב

משתמש פעיל
נכתב ע"י חילו;1052291:
זה נכון וכך כתבתי בעצמי ("באשמת 'אגד' שלא מספקת מספיק קווים, לפעמים המעבר נחסם ואנשים מנועים מלשלם בזמן")
זו התגובה הראויה ולא הכחשה גורפת וטמינת ראש בחול, ולכן דוקא אם נגיע למסקנה שכנראה זה נכון חלקית ונמפה את הסביות לכך נוכל לענותלהם כראוי. אבל האינסטינקט הראשוני של 'דופקים אותנו כי אנחנו חרדים' לא י/מוביל אותנו לשומקום.

ושוב בנוגע לחופשי, 'אגד' לא יודעת את הסיבות לפער בין הנוסעים לתשלום, אנחנו צריכים לעזור להם בנידון בהעלאת רעיונות והבנת הסיבות.
אין תפקידה של אגד לנסות לפצח את כל הרעיונות שעולים לאנשים בראש ומגוחך לבקש ממנה לפרסם פסקי הלכה...

אני חולק שקיים אצלנו תופעה כזאת אפי' במימדים קטנים! אבל

אני לא חולק שיש מצב (מזערי) שהפקח יכול למצוא אחד או שניים שלא שילמו, או לא שילמו עדיין, וזה עדיין לא אומר שהתופעה קיימת בממדים מסוימים, כי זה לא אותו תופעה של אנשים שלא יודעים שצריך לשלם, אלא זה תופעה שנמצאת בכל קו, תמיד יש כמה אחוזים לא כ"כ מן השורה, ואני לא חושב שיש כדאיות כלכלית לצאת בקמפיין כזה בכדי למגר את האחוזים האלו שבכל מקרה לא קשוב למה שאתה מנסה לרמז לו, ובפרט לא מצאתי סיבה לפנות לציבור החרדי בכדי למגר תופעה כללית בכל הארץ.

כשדובר אגד יוצא לתקשורת ואומר את מה שהוא אומר, אין לי שום לימוד זכות בשבילו ונשאר לי רק להסיק את המסקנה המצערת שיש כאן איזה שהוא אינטרס פוגעני.
 

חילו

משתמש רשום
נכתב ע"י ip6;1052306:
עדיין קול בודד, מזכיר את הסיפור על הנהג שנסע נגד הכיוון.......


חוסר יכולת לקבל ביקורת זו לא בהכרח תכונה יש להתגאות בה, היא לא מבטיחה לבעליה עתיד מזהיר, וכשמדובר בתחושת נרדפות עדרית המצב כבר נהיה ממש מסוכן - היא מונעת מאיתנו את הסיכוי להשתנות לטובה. וחבל.


התגובות החדגוניות כאן דווקא מעוררות ומדגישות את הבעיה שלנו: אנחנו אכן לא טועים בדרך כלל, אבל כשאנחנו כן טועים - כי אנחנו לא מלאכים - הסיכוי שלנו לגלות ולהבין את זה הוא קלוש עד בלתי אפשרי.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י חילו;1052324:
חוסר יכולת לקבל ביקורת זו לא בהכרח תכונה יש להתגאות בה, היא לא מבטיחה לבעליה עתיד מזהיר, וכשמדובר בתחושת נרדפות עדרית המצב כבר נהיה ממש מסוכן - היא מונעת מאיתנו את הסיכוי להשתנות לטובה. וחבל.

מעניין שכולם פה כמוני ורק אחד שוחה נגד הזרם, לשחות נגד הזרם ועוד להרגיש צודק זו גם לא תכונה שיש להתגאות בה.
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
חוסר יכולת לקבל ביקורת זו לא בהכרח תכונה יש להתגאות בה, היא לא מבטיחה לבעליה עתיד מזהיר, וכשמדובר בתחושת נרדפות עדרית המצב כבר נהיה ממש מסוכן - היא מונעת מאיתנו את הסיכוי להשתנות לטובה. וחבל.


התגובות החדגוניות כאן דווקא מעוררות ומדגישות את הבעיה שלנו: אנחנו אכן לא טועים בדרך כלל, אבל כשאנחנו כן טועים - כי אנחנו לא מלאכים - הסיכוי שלנו לגלות ולהבין את זה הוא קלוש עד בלתי אפשרי.

התשובות כאן ולא בהודעה שמעלי הכוונה. אלא באשכול, היו מפורטות ונבעו מחשיבה וניתוח.
כלל ידוע: במודעות ברחבי הארץ לא משנים כנ"ל לא בהשמצות.
ובנוסף: אנשים לא רציניים שמשנים במהלך שיחה של 2 דקות 4 פעמים נתונים, הם לא אמינים וכך גם הנתונים שהם מחזיקים.
לא. לא מדובר כאן בעדריות. מדובר פה במחאה רצינית נגד קמפיין מכפיש.
 

sh12

משתמש מקצוען
נכתב ע"י חילו;1052260:
ב. אם את לא ראית אני ראיתי גם ראיתי וכל מי ששאלתי אישר את זה במימדים קטנים. קרה גם לי בעצמי שלא הייתי מסוגלת לשלם כשעשרה גברים ממלאים את המעבר ולולא מאמץ מיוחד הכסף לא היה מגיע ליעדו. (התעקשתי גם בגלל הלכה וגם בגלל הביטוח שלי ושל ילדיי)

אז אם החלטתי שלעבור עם 2 או 3 ילדים את מרחק החצי אוטובוס תוך כדי נסיעה, שעוד 2 תחנות אני צריכה לרדת... והכל כדי להעביר את ה"מעבר" אני גזלנית???
הרי את התשלום לנסיעה שילמתי!!!
ועוד שפעמים רבות אין היכן לעמוד באוטובוס שלא לדבר על ללכת ולעבור עד לקידמת האוטובוס. רוצים שתמיד נשלם? שימו מכשיר לקריאת רב קו בדלת האחורית...
נכתב ע"י חילו;1052260:
אגב, אני מניתי רק כמה דוגמאות, מלבד אלו יש לדוגמה גם מי שחושבים שאם יש להם חופשי-חודשי הם פטורים מלהעביר אותו. זו טעות חמורה מבחינה הלכתית: החברה מרשה לך לעלות על האוטובוסים שלה בתנאי שתעביר את הכרטיס, כלל לא משנה מהן שיקוליה, יש חוזה בין הלקוח לאגד ואם צד אחד לא מקיים אותו ככתבו הרי הוא גזלן גמור.

היכן יש הוראה כזו?
לא פעם ולא פעמיים בשעות העומס הנהגים עצמם אומרים לנוסעים: "מי שיש לו חופשי שיכנס ולא יעביר במכשיר..."
גם נותנים לעלות עם חופשי בדלת האחורית!!!
מי שמכיר את צומת רמות-רכס בשעות הבוקר.

נכתב ע"י חילו;1052260:
יותר מבאוכלוסיה הכללית

ממש לא. כנוסעת כבדה וקבועה בתחבורה הציבורית פעמים בודדות היה שנתקלתי בפקח שמצא משהו שלא שילם.
ואני נוסעת בממוצע של 6 אוטובוסים ביום.

ואם יש בעיה, אפשר להגביר את הפיקוח!
עד היום יש כ5 פקחים על כל האוטובוסים בירושלים...
 

רק עיצוב

משתמש פעיל
נכתב ע"י חילו;1052303:
היי היי היי
אבקש להירגע


מה קרה, הרסו לך את הסיבה להרגיש דחוי ומופלה ?


אני לא מ'דוברות אגד', העברתי כאן ביקורת בעצמי אבל אם אנחנו רוצים ש'אגד' לא תפצח בקמפיין ספונטני אלא קודם תנתח את הנתונים ותנסה להבין אותם, מותר גם לנו לנהוג באותה מידה.

טוב אז כן, בדקנו לעומק לפני שהתחלנו להגיב כאן, לפחות כך הוא הסיפור איתי,

ניסיתי להזכר כמה פעמים יצא לי להיות נוכח בעת "תפיסת הגנבים" ולא יכולתי להיזכר בהרבה מקרים כאלו, אני כן זוכר שבתקופה האחרונה נפגשתי בהרבה מאוד פקחים באוטובוסים בממדים שלא ראיתי לפחות ב 10 שנים האחרונות, אבל שיימצא יהודי חרדי שלא שילם קרה אולי פעמיים שלושה מתוך עשרות אם לא מאות נסיעות, וגם במקרים האלה לא זכור לי שהיה שם כוונה של השתמטות אלא שכחה או שלא הסתדר עדיין מחמת עומס וכדו' (ורק מי שנוסע בקווים האלה יודע למה אני מתכוון)

לאחמ"כ דאגתי לשאול כל חבר שפגשתי, איך הוא רואה את התופעה הזאת, וקיבלתי תוצאות דומות, הגדלתי לעשות וניגשתי בשקט לאחד הנהגים שאני מכיר ושאלתי אותו על הענין, התשובה שלו היתה דומה מאוד למה שידעתי, (לא אמרתי לו מילה על הקמפיין לא לפני ולא אחרי, השארתי אותו מחוץ לתמונה). אז כן בדקתי די יסודי יש כאן מדגם די משקף, וזה עוד מבלי להתייחס למשתתפים הרבים שכתבו את עדויותיהם בענין, (דרך אגב פתחתי אשכול חדש שם ייעשה סקר בין המשתתפים על נושא זה)

עכשיו עוד נקודה למחשבה, בוא נגיד שהמצב הוא באמת בדיוק כפי שדובר אגד מצהיר "ממירון בואכה בואכה עד ערד, אלפי גנבים 27 מתוך 51 וכו' קומץ קטן אבל אלפים וכו' וכו' " (עפ"ל) אני עדיין יושב וחושב איך הקמפיין יעזור למגר את התופעה החמורה הזאת יש הסבר? מה חשב הפרסומאי הזה? איך זה ישפיע?

אדרבה תנו הסבר וננסה להבין,

שלא תבינו אותי לא נכון עדיין אני תמה מה גרם להם להוציא כ"כ הרבה כסף על קמפיין כ"כ נוראי, אולי הגיע שעת התשלום ל"גל-אורן" וב"אגד" הבחינו שלא ניצלו את מלוא תמורת התשלום, הלכו ובקשו קמפיין מהיר העיקר לנצל את התמורה, אולי...

בינתיים כל סיבה טובה שעולה נשמעת לי קונספירציה, אבל זה המצב, פשוט חסר היגיון.
 

sr

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
התלבטתי הרבה אם להגיב אבל החלטי לבסוף שכן
אני מגיעה מתחום העיתונות והיתה אצלינו בעיותן התלבטות רבה אם לפרסם את המודעה שנית.
לא אומר לכם מה התשובה בכדי שלא תזהו אותי אבל אומר לכם מספר פרטים חשובים שכדאי לקחת לתשומת לב
1. המנהל עשה סקר בקרב הפקידות במשרד. פקידות שנוסעות באוטובוסים עירונים ובינעירוניים כמעט מדי יום ביומו. רוב רובם של הפקידות אמרו שלצערם התופעה הזאת קיימת! ואגד צודקים. ישנם אנשים רבים שאינם משלמים. אמנם הם עושים זאת באלגנטיות או פשוט משכחה אבל לצערינו התופעה הזאת קיימת!
2. בציבור החרדי כל אדם חושב שהוא רב לעצמו ועושה חשבונות ודיני תורה לעצמו. בגלל שעמדתי אני לא צריך לשלם, או בגלל שהוטובוס איחר ואני הפסדתי זמן עבודה אגד צריך לשלם לי וכו'. רוב החשבונות האלו הם נוגדים את ההלכה! בעיקר מהסיבה שאמר דובר אגד למנהל אצלינו. שמי שסופג את הנזק על היעדר כסף בקופה הוא הנהג!!!! ולא אגד!!!!. כל נהג שמגיע למסוף וחסר כסף בקופה נקנס במאות שקלים!
3.לאגד יש נתונים מדויקים אודות האחוזים של אלו שאינם משלמים. ואת הנתונים האלו הם אמורים להציג בועדת הכלכלה בכנסת והחילול השם שיהיה שם יהיה בעייתי מאד מבחינתינו ובמיוחד בתקופה הזאת. הדבר הראשון שיהיה זה ביטול קוי המהדרין וכן הסבסוד שיש לחלק מהקוים כמו קו 402. וגם, האיסוף מהשכונות יתבטל. אני חושב שכמעט כל אחד שנוסע בקוים האלו מעדיף להתמודד עם הסיטואלציה כעת ולא עם הבעיות והתוצאות שיגרמו בעקבות חוסר התשלום של חלק מהנוסעים.
4. הקמפיין הזה אמנם יעודי לציבור החרדי אך שימו לב! מערבי או מחילוני שגונב או עושה דין לעצמו לא מסתכלים עליו ב-7 עיניים ודורשים ממנו לפי ההלכה למנוע חילול השם אך מחרדי כן. וזה מה שרבנים פסקו לאנשי גל אורן לפני שהם עלו עם הקמפיין לאויר. כל חרדי שעלה על כל קו ולא שילם בזמן משכחה או מכוונה, מחלל שם שמים, וגוזל מהנהג!
5. הקמפיין לדעתי לא הוצג בצורה טובה, היא גרמה לשינאה ולבוז לאגד. לדעת כל האחראים אצלינו, יש להציג זאת בצורה ברורה עם מעט יותר הסברים למרות שכתוב זאת בצורה ברורה בתוך המודעה: ישנם אנשים שאינם משלמים. לא דובר על כל הציבור אלא על חלקו וכן יש להשקיע בפקחים שיצרו התרעה כמו שקיימת ברכבת הקלה.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י sr;1052335:
התלבטתי הרבה אם להגיב אבל החלטי לבסוף שכן
אני מגיעה מתחום העיתונות והיתה אצלינו בעיותן התלבטות רבה אם לפרסם את המודעה שנית.
לא אומר לכם מה התשובה בכדי שלא תזהו אותי אבל אומר לכם מספר פרטים חשובים שכדאי לקחת לתשומת לב
1. המנהל עשה סקר בקרב הפקידות במשרד. פקידות שנוסעות באוטובוסים עירונים ובינעירוניים כמעט מדי יום ביומו. רוב רובם של הפקידות אמרו שלצערם התופעה הזאת קיימת! ואגד צודקים. ישנם אנשים רבים שאינם משלמים. אמנם הם עושים זאת באלגנטיות או פשוט משכחה אבל לצערינו התופעה הזאת קיימת!
2. בציבור החרדי כל אדם חושב שהוא רב לעצמו ועושה חשבונות ודיני תורה לעצמו. בגלל שעמדתי אני לא צריך לשלם, או בגלל שהוטובוס איחר ואני הפסדתי זמן עבודה אגד צריך לשלם לי וכו'. רוב החשבונות האלו הם נוגדים את ההלכה! בעיקר מהסיבה שאמר דובר אגד למנהל אצלינו. שמי שסופג את הנזק על היעדר כסף בקופה הוא הנהג!!!! ולא אגד!!!!. כל נהג שמגיע למסוף וחסר כסף בקופה נקנס במאות שקלים!
3.לאגד יש נתונים מדויקים אודות האחוזים של אלו שאינם משלמים. ואת הנתונים האלו הם אמורים להציג בועדת הכלכלה בכנסת והחילול השם שיהיה שם יהיה בעייתי מאד מבחינתינו ובמיוחד בתקופה הזאת. הדבר הראשון שיהיה זה ביטול קוי המהדרין וכן הסבסוד שיש לחלק מהקוים כמו קו 402. וגם, האיסוף מהשכונות יתבטל. אני חושב שכמעט כל אחד שנוסע בקוים האלו מעדיף להתמודד עם הסיטואלציה כעת ולא עם הבעיות והתוצאות שיגרמו בעקבות חוסר התשלום של חלק מהנוסעים.
4. הקמפיין הזה אמנם יעודי לציבור החרדי אך שימו לב! מערבי או מחילוני שגונב או עושה דין לעצמו לא מסתכלים עליו ב-7 עיניים ודורשים ממנו לפי ההלכה למנוע חילול השם אך מחרדי כן. וזה מה שרבנים פסקו לאנשי גל אורן לפני שהם עלו עם הקמפיין לאויר. כל חרדי שעלה על כל קו ולא שילם בזמן משכחה או מכוונה, מחלל שם שמים, וגוזל מהנהג!
5. הקמפיין לדעתי לא הוצג בצורה טובה, היא גרמה לשינאה ולבוז לאגד. לדעת כל האחראים אצלינו, יש להציג זאת בצורה ברורה עם מעט יותר הסברים למרות שכתוב זאת בצורה ברורה בתוך המודעה: ישנם אנשים שאינם משלמים. לא דובר על כל הציבור אלא על חלקו וכן יש להשקיע בפקחים שיצרו התרעה כמו שקיימת ברכבת הקלה.

שטויות במיץ עגבניות, אגד או גל אורן משלמים פה למישהו, אם התופעה היא בצורה שכל עובדי העיתון מכירים את התופעה איך זה שפה הרבה בקושי מכירים אותה?
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
לאגד יש נתונים מדויקים אודות האחוזים של אלו שאינם משלמים
מדובר אגד נשמע שהוא לא ממש יותדע מה הוא מדבר.
אבל לי יש גם כן נתונים ממש מדויקים על אגד ומחדליה
המנהל עשה סקר בקרב הפקידות במשרד.
הם ידעו כנראה איזו תשובה הוא רוצה לקבל.
התופעה הזאת קיימת!
כך לא מטפלים בתופעה.
שמי שסופג את הנזק על היעדר כסף בקופה הוא הנהג!!!! ולא אגד!!!!. כל נהג שמגיע למסוף וחסר כסף בקופה נקנס במאות שקלים!
איך הם יודעים כמה היו באוטובוס כדי לקנוס אותו? משפט לא הגיוני.
לאגד יש נתונים מדויקים אודות האחוזים של אלו שאינם משלמים. ואת הנתונים האלו הם אמורים להציג בועדת הכלכלה בכנסת והחילול השם שיהיה שם יהיה בעייתי מאד מבחינתינו ובמיוחד בתקופה הזאת.
אז הם הוסיפו עוד הקדמה לחילול השם.
הקמפיין הזה אמנם יעודי לציבור החרדי אך שימו לב! מערבי או מחילוני שגונב או עושה דין לעצמו לא מסתכלים עליו ב-7 עיניים ודורשים ממנו לפי ההלכה למנוע חילול השם אך מחרדי כן. וזה מה שרבנים פסקו לאנשי גל אורן לפני שהם עלו עם הקמפיין לאויר. כל חרדי שעלה על כל קו ולא שילם בזמן משכחה או מכוונה, מחלל שם שמים, וגוזל מהנהג!
אגד היא חברה עיסקית ואסור לה להפלות בין אדם לאדם.
יש להציג זאת בצורה ברורה עם מעט יותר הסברים למרות שכתוב זאת בצורה ברורה בתוך המודעה: ישנם אנשים שאינם משלמים. לא דובר על כל הציבור אלא על חלקו וכן יש להשקיע בפקחים שיצרו התרעה כמו שקיימת ברכבת הקלה.
הקמפיין כולו חייב רסטרט
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
אגד המלצה: תשקיעו בשירות. אנשים שמקבלים שירות מצוין נהנים לשלם תמורתו. אנשים שמקבלים שירות נוראי לא נהנים לשלם.
ואז יתכן שיש כמה בודדים מהשולים ואף אחד כאן לא נותן לזה גיבוי, שיתכן שמזלזלים בתשלום במידה ודחסו אותם עם 90 איש באוטובוס ללא מזגן.
אם יש לכם בעיה עם תסכול עצמי מאז שיש רכבת קלה, והוארך הכרטיס מעבר ל90 דקות תתמודדו עם זה לבד.
לא אגד. אמנם הצלחתם לשים אותנו זמנית בעמדת מגננה, אבל נתתם דחיפה רצינית לכל מי שירצה לתבוע אתכם על השירות הלקוי, לגשת לרב ולקבל היתר לתבוע אתכם בערכאות.
הם כנראה יודעים שם שהם מגיעים למקום הראשון בועדת הכלכלה בשירות לקוי, אז מכינים איזה תיק מענה----
במקום ליצור איזה מתחם חופשה לילדים בחסות אגד כמו שעושים אוסם וקוקה קולה, (אם כי רבים לא היו מגיעים מפני המשקעים שיש להם ממכם) אתם עסוקים בהשמצות.
זהו כולם הבינו שחסרה לכם תחרות.
 

ROT

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מישהו ראה מנהל עיתון או עורך עיתון נוסע פעם באוטבוס ?

אם יש מישהו שעובד בעיתון ומנסע לענות תגובה בשביל אגד הוא חצוף ועז פנים.

עם אגד יש להם קשר אחד "כסף כסף כסף".

במקום להתנצל ולהגיד טעינו לא בדקנו, אומרים לנו אתם גנבים, ואח"כ יסעו על רכבי פאר.

אחד מעורכי העיתונים אמר לי שהוא בהלם מעצמו שהוא הכניס את זה, אבל האו ביקש טובה שאני יסביר לו איך עובד בדיוק רב קו"
 

sr

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ip6;1052337:
שטויות במיץ עגבניות, אגד או גל אורן משלמים פה למישהו, אם התופעה היא בצורה שכל עובדי העיתון מכירים את התופעה איך זה שפה הרבה בקושי מכירים אותה?

גל אורן לא משלמים לי. אפשר להרגע.
הם משלמים לכל העיתונים ומהם וגם שאר המשרדי פרסום מגיעה הפרנסה
מציאות שרק המודיע לא פרסם את המודעה ושאר העיתונים לא יכלו לעמוד בפיתוי

הסקר המשרדי היה אמין ביותר למרות שאתם לא חייבים לקבל זאת (אני מכירה את מי שענה את התשובות)
הקמפיין אמנם פוגעני ואגד לא בסדר בשירות אבל לצערינו חייבים לעקור את התופעה הזאת מהשורש גם אם היא קיימת במימדים של אחוזים בודדים ולא בעשרות כטענת אגד.

ושוב, עיקר הבעיה היא כפי שכתבתי שרוב האנשים עושים זאת משכחה ולא בכונה תחילה או מתוך עשיית דין לעצמם שזו תופעה נרחבת ביותר בציבור החרדי (רק מהמנויים של העיתון אצלינו יש לי אפשרות לספר לכם עשרות סיפורים שאנשים חושבים משהו אחד אבל ההלכה סוברת אחרת לגמרי)
 

sr

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י ROT;1052347:
מישהו ראה מנהל עיתון או עורך עיתון נוסע פעם באוטבוס ?

אם יש מישהו שעובד בעיתון ומנסע לענות תגובה בשביל אגד הוא חצוף ועז פנים.

אם אגד יש להם קשר אחד "כסף כסף כסף".

במקום להתנצל ולהגיד טעינו לא בדקנו, אומרים לנו אתם גנבים, ואח"כ יסעו על רכבי פאר.


אני מכירה כמה מהעורכים אצלינו בעיתון שאין להם רכבים ונוסעים באוטובוס
בבקשה לא להכליל

ואני לא מנסה לענות תגובה בשם אגד
אני פשוט חושבת אחרת וזו זכותי
אגד לא בסדר זה כבר אמרתי אבל שאר הציבור מתכחש לעובדה שקיימת כזאת תופעה גם אם במימדים קטנים
וזה גורם לחילול השם! מניעת חילול השם זה דבר שנדרש מכל חרדי באשר הוא ולא מערבי או מתינוק שנשבה וזה מה שפריע לי

ושוב, שימו לב, תקראו את כל המודעה עד הסוף. היא לא מדברת על כלל הציבור אלא על חלקו. אז אם את/ה לא גנבת תדפדפו הלאה אבל אם יש כאלו שאולי בלחץ של העלייה לאוטובוס עם הילדים והמזוודות שחכו לשלם או עשו דין לעצמם זוהי רק תזכורת.

ואגב, יש לי חברה שנוסעת בקו ירושלים בית שמש וסבלה מאגד, קיבלה היתר מרב ותבעה אותם בבית משפט וזכתה.
 

חילו

משתמש רשום
ip6:כתב: "מעניין שכולם פה כמוני ורק אחד שוחה נגד הזרם, לשחות נגד הזרם ועוד להרגיש צודק זו גם לא תכונה שיש להתגאות בה. מזכיר את הסיפור על הנהג שנסע נגד הכיוון......."
חלק מה'כולם' הזה כולל אותי, העברתי כאן ביקורת ארוכה ומנומקת (קראי אותם לפני שאת מגיבה), צר לי שאת מנסה לקחת את דבריי באופן סלקטיבי ולהציג אותי כבעל עניין.

ובעניין הזרם, גם זרם גדול מתחיל בזרזיף קטן...
דוקא המשל עם הנהג שנוסע נגד הזרם וחושב שהוא בכיוון מזכירה לי אותך. מבחינתי, המשל היפה הזה בעצם אומר 'אם כולם עושים משהו, שווה להקדיש לכך תשומת לב ולא לבטל אותו בהינף יד'. האם המשל הזה אומר שהנהג בהכרח טועה? לא ולא! הרי יש סיכוי אחד למאה שהם הטועים ואתה הצודק, אבל זה שכולם עושים משהו מצדיק בדיקה, אז תעצור/י בצד ותבדוק/י טוב, כשתדע מה הסיבה שהם נוסעים הפוך אז תוכל לדעת האם אתה הטועה או שמא מה שהם עושים לא רלוונטי לגביך.
אפשר להעתיק את הנמשל לכאן: מותר לך לחשוב שאגד טועה ואתה צודק ! אבל כדי שתוכל לאמץ מסקנה זו ברוגע אתה חייב להבין קודם את הצד שלו כי אף אחד לא עושה דברים ללא סיבה. כשתשמע ותבין אותו תוכל לדעת אם הוא גם צודק.

אני לא טענתי ש'אגד' צודקת, טענתי שלזרוק קונספירציות לא מושלמות זה לא הגיוני ולא מסביר כלום. כל עוד אני לא אבין אותם לא אדע אם הם צודקים.

sh12 כתב: "אז אם החלטתי שלעבור עם 2 או 3 ילדים את מרחק החצי אוטובוס תוך כדי נסיעה, שעוד 2 תחנות אני צריכה לרדת... והכל כדי להעביר את ה"מעבר" אני גזלנית???
הרי את התשלום לנסיעה שילמתי!!!"
אם עשית כך את גזלנית אלא א"כ קיבלת אישור מפורש מהנהג.
להבנת העניין: נניח שאגד רוצה לדעת אם קו 60 הוא ריווחי או שעליה לבטלו, היא בודקת על פי נתוני הרב קו, כאשר את לא מעבירה אותו את מטעה אותה וגורמת לה הפסד בעקיפין.
מאידך, גם את מפסידה: אגד מתגברת את הקווים ע"פ כמות הנוסעים בקו, כאשר יש לה פחות רב קווים היא סבורה שהעומס נמוך יותר ואז האוטובוסים עמוסים ואז אחרים לא יכולים לשלם וחוזר חלילה....

בעניין הגברת הפיקוח, גם אני בעד כפי שכתבתי לעיל.



רק עיצוב כתב: "טוב אז כן, בדקנו לעומק לפני שהתחלנו להגיב כאן....אדרבה תנו הסבר וננסה להבין....בינתיים כל סיבה טובה שעולה נשמעת לי קונספירציה, אבל זה המצב, פשוט חסר היגיון.....אין לי שום לימוד זכות בשבילו ונשאר לי רק להסיק את המסקנה המצערת שיש כאן איזה שהוא אינטרס פוגעני"

רגע, שאני אבין, ניסית לבדוק האם הטענות אמת ונשארת בקושיה עצומה, מכח זה החלטת ש'אגד' רוצה לזרוק לפח כסף ו'להתחיל' עם לקוחותיה וגם אז תצוץ קושיה 'למה לה לעשות זאת?' ובכן, מדוע עדיפה לך הקושיה השנייה על פני הראשונה??? בעברית קוראים לזה 'המחליף פרה בחמור'

אין לי בעיה עם קונספירציה כאשר היא מושלמת ועונה על כל השאלות ו'מכסה' את כל הפגמים, קונספירציה כזו ללא פירוט מניע הגיוני היא מסקנה שלוקה בכשל לוגי. 'אינטרס פוגעני' גם דורש מניע.



סורי, אני רק מנסה ...:eek:
עפתי לישון

הריני מוחל....
 

רק עיצוב

משתמש פעיל
נכתב ע"י sr;1052335:
התלבטתי הרבה אם להגיב אבל החלטי לבסוף שכן
אני מגיעה מתחום העיתונות והיתה אצלינו בעיותן התלבטות רבה אם לפרסם את המודעה שנית.
לא אומר לכם מה התשובה בכדי שלא תזהו אותי אבל אומר לכם מספר פרטים חשובים שכדאי לקחת לתשומת לב
1. המנהל עשה סקר בקרב הפקידות במשרד. פקידות שנוסעות באוטובוסים עירונים ובינעירוניים כמעט מדי יום ביומו. רוב רובם של הפקידות אמרו שלצערם התופעה הזאת קיימת! ואגד צודקים. ישנם אנשים רבים שאינם משלמים. אמנם הם עושים זאת באלגנטיות או פשוט משכחה אבל לצערינו התופעה הזאת קיימת!
2. בציבור החרדי כל אדם חושב שהוא רב לעצמו ועושה חשבונות ודיני תורה לעצמו. בגלל שעמדתי אני לא צריך לשלם, או בגלל שהוטובוס איחר ואני הפסדתי זמן עבודה אגד צריך לשלם לי וכו'. רוב החשבונות האלו הם נוגדים את ההלכה! בעיקר מהסיבה שאמר דובר אגד למנהל אצלינו. שמי שסופג את הנזק על היעדר כסף בקופה הוא הנהג!!!! ולא אגד!!!!. כל נהג שמגיע למסוף וחסר כסף בקופה נקנס במאות שקלים!
3.לאגד יש נתונים מדויקים אודות האחוזים של אלו שאינם משלמים. ואת הנתונים האלו הם אמורים להציג בועדת הכלכלה בכנסת והחילול השם שיהיה שם יהיה בעייתי מאד מבחינתינו ובמיוחד בתקופה הזאת. הדבר הראשון שיהיה זה ביטול קוי המהדרין וכן הסבסוד שיש לחלק מהקוים כמו קו 402. וגם, האיסוף מהשכונות יתבטל. אני חושב שכמעט כל אחד שנוסע בקוים האלו מעדיף להתמודד עם הסיטואלציה כעת ולא עם הבעיות והתוצאות שיגרמו בעקבות חוסר התשלום של חלק מהנוסעים.
4. הקמפיין הזה אמנם יעודי לציבור החרדי אך שימו לב! מערבי או מחילוני שגונב או עושה דין לעצמו לא מסתכלים עליו ב-7 עיניים ודורשים ממנו לפי ההלכה למנוע חילול השם אך מחרדי כן. וזה מה שרבנים פסקו לאנשי גל אורן לפני שהם עלו עם הקמפיין לאויר. כל חרדי שעלה על כל קו ולא שילם בזמן משכחה או מכוונה, מחלל שם שמים, וגוזל מהנהג!
5. הקמפיין לדעתי לא הוצג בצורה טובה, היא גרמה לשינאה ולבוז לאגד. לדעת כל האחראים אצלינו, יש להציג זאת בצורה ברורה עם מעט יותר הסברים למרות שכתוב זאת בצורה ברורה בתוך המודעה: ישנם אנשים שאינם משלמים. לא דובר על כל הציבור אלא על חלקו וכן יש להשקיע בפקחים שיצרו התרעה כמו שקיימת ברכבת הקלה.

ראשית:
טוב עשיתם שהודעתם מהיכן תגובה זאת מגיעה.

שנית:
יש צורך לפרט בדיוק באיזה ממדים התופעה קיימת היות ומדובר אגד משתמע שיש אחוזים מאוד גבוהים, (כנראה שקומץ קטן זה 20-27 מתך 51 או שלא הבנתי מה הוא דובר).

שלישית:
בבקשה נתונים מדויקים, תציגו, יש מספרים עם שמות קדימה תוציאו, לפחות לבעלי העיתון שאמורים לפרסם את ההשמצה הזאת, לדעתי, גם אם הקמפיין היה מוצג בצורה טובה יותר היה על בעלי העיתון לבדוק את הנתונים לפני שהלך ופרסם על סמך "רבני" גל- אורן.

רביעית:
תנו לנו לעשות היכרות עם רבני גל- אורן, מעניין לשמוע את שמותיהם, יש שם את הרב פירון אולי במקרה, אולי רבני צהר... לצערינו יש מדי הרבה סוגי אנשים שנקראים רבנים בפי הציבור הכללי.

חמישית:
עוד לא קיבלתי הסבר הגיוני איך הקמפיין הנוכחי יגרום למשהו חוץ מהחילול ה' שזה כבר גרם ובגדול, בתוספת התגובה של דובר אגד, פלוס השמצה הכפשה זעם כעס וכו'

שישית:
בושה וחרפה שזה הדרך שהעיתון מצא בכדי להצדיק את קבלת המודעה לפרסום, אדרבה אם הם דואגים למנוע חילול ה' יותר גדול, והם גם מודים שהקמפיין לא הוצג נכונה, בבקשה תפסיקו את הקמפיין הזה בתשלום, ותתחילו בקמפיין משלכם בצורה של כתבות וכדו' בלי לקבל שוחד, בכדי למנוע את חילול ה' הגדול הנוראי, הרי אתם כאן בכדי לשרת את הציבור לא?

שביעית:
המצב בו הנוסעים נכנסים לאוטובוס ומתיישבים במקומותיהם ורק אח"כ ניגשים לשלם זה בא מתוצאה של אימון שיש לאגד בציבור החרדי, מציאות, בשום קו חילוני זה לא קיים!
אם כך, מעניין, אם כבר במשך שנה וחצי הם מגלים שיש כאן יותר גנבים מאשר בכל מגזר אחר (מהסיבות שציינתם) למה לא קיבלו החלטה גורפת להפסיק את הנוהל הזה??? אה אולי פחדו מהביקורת החרדית אז יצאו בקמפיין ידידותי מובהק בכדי להזכיר בצורה יפה שצריך לשלם, אני חושב שהעובדה שהנוהל הזה ממשיך עד לרגע זה היא הוכחה ברורה שאין ציבור אמין יותר מהציבור החרדי, גם בעיני אגד.

לסיכום:

ב"אגד" חייבים להפנים שאין מצב שאתה מחזיק לקוח בידיים ומכפיש אותו בצורה פוגענית כזאת בד בבד, ב"אגד" צריכים לקבל החלטה ברורה האם שווה לעבוד עם החרדים תוך שמירה על כבוד הלקוח, או האם לא שווה כי הם גונבים אותי, ואז עליהם לפנות למשרד התחבורה ולהודיע שיש להוציא מכרז חדש על כל הקווים החרדיים, אין מצב גם לקחת מהם כסף וגם לרגום אותם באבנים.
 

ישראל פרדס

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מעניין שרק במשרד העיתון כל העובדות היו עדות לתופעה ופה עשרות אם לא יותר מעידים שהתופעה היא בשולי השוליים, לאחרונה יש הרבה פקחים ואף פעם לא ראיתי פקח שתפס מישהו שלא שילם, אולי אני צריך לחפש אוטובוס שנוסעים בו עובדי העיתון??????

בכל מקרה מה שדובר אגד אמר 27 מתוך 51 מנותק לגמרי מהמציאות, נו באמת? הבן אדם הזוי, הרי אם זה היה כך כל אחד מאיתנו בכל אוטובוס שנסע היה צריך לראות את המקרה והרי זה לא כך ויעידו עשרות הניקים בפרוג, אלא אם כן בעיני אחד הניקים כאן גולשי פרוג שווים כקליפת השום לעומת העובדות המסורות בעיתון שבסך הכל רצו לרצות את הבוס כדי שיקבל כסף מגל אורן.....
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה