מידע שימושי בקרוב המתוק יהיה קצת מר

אהרן שטיימן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
מה אתם רוצים ?!
צריך לממן מאיפה שהוא את כל השרים וסגני השרים והחכי"ם החדשים שנכנסו בזכות הממשלה הזו !
שכחת גם את ה 53 מיליארד לעבאס שזה יותר מ פי חמש מכל המוסדות התורניים כולל אלו של הציונות הדתית... (מדובר על 53 לעשור כלומר 5.3 לשנה...)

והנה גזירה נוספת: המס שיקפיץ את חשבון החשמל | מסמך ממשלתי פנימי: תעריף החשמל יזנק ב-14 אגורות שהם כ-27%; גורמים בסביבת שר האוצר: המיליארדים שנגבה ישמשו לייצור חשמל "ירוק"
ומה עם הייקור בארנונה?

בקיצור החיים של כולנו הולכים להתייקר גם חילונים וגם חרדים

רק כשמדברים על פגיעה בחרדים בכל מה שקשור למוצרי צריכה, הסיבה שזה מוגדר כפגיעה בחרדים כיון שבסופו של דבר חרדים צורכים יותר מכל הדברים האלו עקב גודל המשפחות ב"ה.

גמני בעד וגם בעד המיסוי על הפלסטיק בדיוק בשביל זה יש מדיח

והסיבה שבמוצרים חד פעמיים הפגיעה בחרדים היא יותר גדולה כיון שבארוחה אחת במשפחה ממוצעת אם יצטרכו רק כלים רב פעמיים - הכמות של הכלים האלו היא פי כמה ממשפחה של בן בת וכלב ואז גם צריך הרבה מים בשביל לשטוף את כל הכלים וכמובן עבודה וטרחה... (לא לכולם או יותר נכון - לרובם - יש כסף ומקום בשביל מדיח כלים... וגם בשביל מדיח צריך קצת לנקות לפני...)
ואם מתייקר החשמל אז שוב המדיח יעלה עוד יותר כסף...

אולי השלב הבא זה ביטול מס מאביזרי כושר...
נחכה ונראה :rolleyes:
זהו שזה לא הולך לקרות
וגם לא סבסוד מוצרים בריאים שעולים פי שלש מהמוצרים שאינם כאלו
ולכן אם באמת רוצים לדאוג לבריאות של האנשים אפשר אולי ביד אחת להעלות מיסים על מוצרים לא בריאים ומצד שני לשים רגולציה או סבסוד על מוצרים בריאים
וברגע שזה לא מה שקורה זה רק מוכיח שהמטרה היא פגיעה באנשים ולא דאגה לשלומם ובריאותם
לפני שמתפתח פה שרשור על רדיפת הדת אזכיר שיש גם חילונים ששותים משקאות מתוקים...
אז נכון שזה נגדנו, אבל בסוף גם הם סובלים...:eek:

ושוב הפגיעה היא בעיקר בחרדים כי הם צורכים הרבה יותר מכל הדברים האלו וגם אצל החרדים יחשבו פעמיים לפני שמוצאים כזו הוצאה (הרי השתיה הזולה כגון קריסטל ודומיו הולכת יותר אצל החרדים מאשר אצל החילונים נכון? כלומר בציבור הכללי לא כל שקל שנים לפה או לשם יזיז להם כמו אצל החרדים ובעיקר אצל האברכים...)
 

אהרן שטיימן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה

דסי123

משתמש מקצוען
בשבוע האחרון עלה לכותרות מס השתייה שמקדם משרד האוצר, במסגרתו יוטלו מיסים משקאות מתוקים, לרבות כאלו אשר אינם מכילים סוכר, כדוגמת משקאות דיאט.

על פי נתוני סטורנקסט ולדברי קמעונאים, שוק המשקאות שעתידים לעבור מיסוי בחוק החדש, הוא בהיקף של כ-1.1 מליארד ליטר. לפי החישוב, חלוקה של 1.1. מיליארד ליטר על פני 2.6 מיליון משקי בית לפי נתון רשמי של הלמ"ס, משקפת צריכה של שישייה אחת של משקאות, לכל משק בית בשבוע.

בהינתן שהמס ייקר כל שישיית שתיה בממוצע בכ-11.8 שקלים היות והמס ינוע בין 7.5 שקלים ל-13.7, תלוי בכמות הסוכר, הרי שב-52 שבועות, כל משפחה תשלם בממוצע עוד 600 שקלים נוספים.

ישראל היום חשף השבוע כי גורמים בענף המיסוי טוענים כי "הצעת האוצר למיסוי משקאות יכולה לגרום להברחות מהרש"פ".

לדברי קמעונאי באחת מרשתות השיווק "מדובר בגזירה משוגעת לא פחות. באים ואומרים רק משקאות, ואפילו דיאט, אבל את כל השוקולדים והחטיפים, מפוצצי הסוכר, משאירים בחוץ. זה מוכיח שזה סתם מס שרירותי, וסתם בחרו משקאות. יכלו באותה מידה להגיד שזה רק על שוקולד".

עוד הוא הוסיף: "ברור לכל עם ישראל כי הממשלה צריכה להעלות מיסים כדי למלא את הגירעון. אבל למה לעבוד ככה על האזרחים? אני אומר שאם רוצים לפתור השמנה, שימסו את כל המזון המזיק שקבע משרד הבריאות ברפורמה הזאת וישקיעו בחזרה את כל הכסף בחינוך לתזונה בריאה. אחרת, אל תמכרו לנו שזה לטובת בריאות הציבור. טיפשים אנחנו לא".
 

אהרן שטיימן

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
28.7.2021 22:21

ח"כ יעקב אשר חושף כעת בדיון הדחוף שיזם על גזירת 'הכפלת המס על כלים חד-פעמיים' כי המיסוי הוא רק על ח"פ דק שנמצא בשימוש אצל משפחות מעוטות יכולת, בעוד על הח"פ העבה של המסעדות והמשפחות האמידות אין מיסוי. "את הממשלה הרעה והחד-פעמית הזו צריך לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה!".
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמב

א מַשְׂכִּיל לְדָוִד בִּהְיוֹתוֹ בַמְּעָרָה תְפִלָּה:ב קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶזְעָק קוֹלִי אֶל יְהוָה אֶתְחַנָּן:ג אֶשְׁפֹּךְ לְפָנָיו שִׂיחִי צָרָתִי לְפָנָיו אַגִּיד:ד בְּהִתְעַטֵּף עָלַי רוּחִי וְאַתָּה יָדַעְתָּ נְתִיבָתִי בְּאֹרַח זוּ אֲהַלֵּךְ טָמְנוּ פַח לִי:ה הַבֵּיט יָמִין וּרְאֵה וְאֵין לִי מַכִּיר אָבַד מָנוֹס מִמֶּנִּי אֵין דּוֹרֵשׁ לְנַפְשִׁי:ו זָעַקְתִּי אֵלֶיךָ יְהוָה אָמַרְתִּי אַתָּה מַחְסִי חֶלְקִי בְּאֶרֶץ הַחַיִּים:ז הַקְשִׁיבָה אֶל רִנָּתִי כִּי דַלּוֹתִי מְאֹד הַצִּילֵנִי מֵרֹדְפַי כִּי אָמְצוּ מִמֶּנִּי:ח הוֹצִיאָה מִמַּסְגֵּר נַפְשִׁי לְהוֹדוֹת אֶת שְׁמֶךָ בִּי יַכְתִּרוּ צַדִּיקִים כִּי תִגְמֹל עָלָי:
נקרא  39  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה