בבקבוק, קשה לפעמים להבחין אם הקושי להיפרד מהבקבוק הוא בגלל המציצה או בגלל הטעם של תכולת הבקבוק. אם היא שותה מטרנה / משהו מתוק, אז כדאי לדלל בהדרגה עם מים עד שעוברים למים באופן מוחלט, אח"כ קל יותר לגמול לגמרי מבקבוק עם מים בלבד (דומה לתהליך של גמילה ממוצץ). אם מגלים שהילד באמת צמא באמצע הלילה, אפשר לשאיר לו שתייה בכוס מיוחדת שהיא כמו תחליף לבקבוק.קופצת על האשכול-ילדה בת 4 עם בקבוק, אני רוצה לגמול בעיקר בגלל הלילה ששותה הרבה
אבל מצד שני אם אין לה בקבוק במהלך היום היא כמעט לא שותה בכוס הויא שותה כמה לגימות גם אם זה מיץ שהיא אוהבת ועכשיו מגיע הקיץ וחשוב לי שהיא תשתה הרבה
זה יושב על אותו רעיון שהילד יודע שאין את המוצץ במחבוא....המוצץ הוא דבר חשוב לילד זה מתסכל לזרוק אותו לפח/ לאש/ לאבדון.
בגיל קטן אפשר למנוע, יש כמה לילות קשים ואח"כ הילד שמח עם עצמו בבגרותו.
בגיל בוגר יותר לאחר סיכום עם המוכרת.
נכנסנו לחנות משחקים, הילד בחר מתנה (כוונו אותו לאזור הסכום המבוקש)
הגיש בתרועות חן את כל המוצצים למוכרת ויצא עם המשחק.
היה טקס ממש יפה...
בלילות הבאים המשחק עמד ליד מיטתו והוא ליטף אותו אט אט עד להירדמות.
זו לא עצה שלי - זה מקלינאית תקשורת.
עבד אצלי מספר פעמים.
(את אחת הבנות שאלו איפה המוצץ? תשובה: בצדקה.
(המוכר הראה לה שהוא מכניס את המוצץ לקופה, המשך - קופת צדקה, צדקה...)
רעיון מקורי ומיוחד!המוצץ הוא דבר חשוב לילד זה מתסכל לזרוק אותו לפח/ לאש/ לאבדון.
בגיל קטן אפשר למנוע, יש כמה לילות קשים ואח"כ הילד שמח עם עצמו בבגרותו.
בגיל בוגר יותר לאחר סיכום עם המוכרת.
נכנסנו לחנות משחקים, הילד בחר מתנה (כוונו אותו לאזור הסכום המבוקש)
הגיש בתרועות חן את כל המוצצים למוכרת ויצא עם המשחק.
היה טקס ממש יפה...
בלילות הבאים המשחק עמד ליד מיטתו והוא ליטף אותו אט אט עד להירדמות.
זו לא עצה שלי - זה מקלינאית תקשורת.
עבד אצלי מספר פעמים.
(את אחת הבנות שאלו איפה המוצץ? תשובה: בצדקה.
(המוכר הראה לה שהוא מכניס את המוצץ לקופה, המשך - קופת צדקה, צדקה...)
השויגער שלי גם נהגה כך, ולא בעצת קלינאית תקשורת, אצל אחד הילדים לאחר לילה או שתיים או בקש להחזיר את המשחק לחנות, ושהחנות תחזיר לו את המוצץ...המוצץ הוא דבר חשוב לילד זה מתסכל לזרוק אותו לפח/ לאש/ לאבדון.
בגיל קטן אפשר למנוע, יש כמה לילות קשים ואח"כ הילד שמח עם עצמו בבגרותו.
בגיל בוגר יותר לאחר סיכום עם המוכרת.
נכנסנו לחנות משחקים, הילד בחר מתנה (כוונו אותו לאזור הסכום המבוקש)
הגיש בתרועות חן את כל המוצצים למוכרת ויצא עם המשחק.
היה טקס ממש יפה...
בלילות הבאים המשחק עמד ליד מיטתו והוא ליטף אותו אט אט עד להירדמות.
זו לא עצה שלי - זה מקלינאית תקשורת.
עבד אצלי מספר פעמים.
(את אחת הבנות שאלו איפה המוצץ? תשובה: בצדקה.
(המוכר הראה לה שהוא מכניס את המוצץ לקופה, המשך - קופת צדקה, צדקה...)
אפשר לטפל בקושי בוויסות חושי בפה אצל מרפאה בעיסוק מתמחה בתחום, ויש גם קלינאיות תקשורת שמתמחות בזה. מומלץ לטפל כדי למנוע עיסוק בפה שמפריע לתפקוד.אצל הבת שלי ממש מרגיש לי מלחמה אבודה.
יום אחד נסעתי אתה מחוץ לעיר ובהסכמת שני הצדדים הוחל ט שמשאירים את המוצר בבית.
באמצע הנסיעה אני רואה אותה עם אצבע בפה.
גם כסיסת ציפורניים מהווים אצלה תחליף למוצץ.
נראה לי שחסרה לה תחושה חזקה בפה, יש מה לעשות?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמז
א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ: