עכשיו היא הסתיימהכבר ב2022 התחילה החקירה.
זה לא חדש
בעלי קבוצת ההשקעות בסדנו חשוד בהונאה בהיקף עשרות מיליוני ש'
www.globes.co.il
בהתחלה ראו שהם מושכים מתיק לתיק
עכשיו בסיום טוענים שזה פונזי
עכשיו היא הסתיימהכבר ב2022 התחילה החקירה.
זה לא חדש
בעלי קבוצת ההשקעות בסדנו חשוד בהונאה בהיקף עשרות מיליוני ש'
www.globes.co.il
מתי הפעם הראשונה?כבר פעם שניה שלקוחות נפלו בפח
כנראה אתרא, לא?מתי הפעם הראשונה?
הגמח המרכזי זה לא השקעה זה ממעשרותאגב אני חושב אותו דבר על הגמח המרכזי בסוף הכל נע על כניסות חדשות ותמיד מגיע הרגע שבו אתה לא עומד בעומס ההוצאות כי בבסוף יש את הפיק ושם אתה קורס והגמח המרכזי הוא באמת גמח לאילי נדלן ודי לחכימא
הכסף שם לא יושב לריק ..
אגב אני חושב אותו דבר על הגמח המרכזי בסוף הכל נע על כניסות חדשות ותמיד מגיע הרגע שבו אתה לא עומד בעומס ההוצאות כי בבסוף יש את הפיק ושם אתה קורס והגמח המרכזי הוא באמת גמח לאילי נדלן ודי לחכימא
הכסף שם לא יושב לריק ..
בבקשה לא להעביר נושא,מבחינתי אין הבדל בין קופת העיר לגמח המרכזי שניהם זה תרומה רק בקופת העיר זה מגיע לנזקקים
הגמ"ח המרכזי נותן הלוואות, שבתורם הם חוזרות לקופת הגמ"ח, אין רווחים ואין צורך בפונזי.אגב אני חושב אותו דבר על הגמח המרכזי בסוף הכל נע על כניסות חדשות ותמיד מגיע הרגע שבו אתה לא עומד בעומס ההוצאות כי בבסוף יש את הפיק ושם אתה קורס והגמח המרכזי הוא באמת גמח לאילי נדלן ודי לחכימא
הכסף שם לא יושב לריק ..
אין עדיין כתב אישום, כך שאי אפשר לכתוב 'כתב האישום הוא על הונאת פונזי' אבל אני מבין מדבריך, שלרשות לני"ע יש חשד של הונאת פונזי, וכך נראה גם מאיזה כתבה שפורסמה, אבל מהכתבה הראשונה שפורסמה כאן באתר, יותר נראה שמדובר בנסיון נפל להקים חברת הזנק.כתב האישום הוא על הונאת פונזי.
ציטוט מעורכי הדין של בסדנו עצמם במכתב שיצא היום למנהלי בסדנו [שהמנהלים פרסמו כאילו לפשוט טלפיהם לומר כשרים אנחנו]:
החקירה עוסקת בחשדות הבאים וכו' "שימוש בכספי משקיעים לתשלום תשואות/ריביות של משקיעים אחרים"
אכן,אגב, לאחרונה הם פרסמו גם השקעות לנשים חרדיות (כמובן על ארוחה טובה) שזה לדעתי היה צריך להדליק את כל הנורות האדומות למי שעדיין לא נדלק לו
א] הוא נותן (ולפחות נתן) גם הלוואות לקבוצות רכישה (ליזם למארגן או כל שם וחניכה שלו) יש להניח שבזה יש סיכון מסויים ויש להניח שהגמ"ח מתמחר זאת.הגמ"ח המרכזי נותן הלוואות, שבתורם הם חוזרות לקופת הגמ"ח,
ד] אתה משער מניח או יודע ? בטבעו של עולם אנשים וגופים שעוסקים בהרבה כסף ולא משנה המטרה משתדלים שיהיה רווחים (למעט דברים נדירים והם טעונים הוכחה).אין רווחים
ו] כמה שנים עברו ? והם הפסיקו או פחתו לפרסם בהתאם ?כעשרים שנה אחרי פתיחת הגמ"ח גם אין כבר צורך במשקיעים חדשים.
נו באמת...רק אציין שאני שמח שיש פה מישהו שעוד זוכר מה זה לשון הרע.
אופס, עשיתי ספויילר.
.......
תפתח אשכול נפרד - על הגמ"ח,א] הוא נותן (ולפחות נתן) גם הלוואות לקבוצות רכישה (ליזם למארגן או כל שם וחניכה שלו) יש להניח שבזה יש סיכון מסויים ויש להניח שהגמ"ח מתמחר זאת.
ב] אולי יש עוד דברים שהוא עושה (או משקיע או מהמר או אחר) עם הכסף (הציבורי, לא מהקופה הקטנה של הרווחים שאולי נצברו לבעלות הגבאים)
ג] איני דן האם זה הוגן ראוי או מוצדק לעשות את הנ"ל אלא אני תוהה האם הציבור מודע היכן מושקע כספו ?
ד] אתה משער מניח או יודע ? בטבעו של עולם אנשים וגופים שעוסקים בהרבה כסף ולא משנה המטרה משתדלים שיהיה רווחים (למעט דברים נדירים והם טעונים הוכחה).
ה] לאחרונה יש גוף נוסף בשם אושר בכבוד או משהו כזה שהוא סוג של תחרות בגוף הנ"ל. אני מניח שרווחים הם סיבה לתחרות (כנראה יש עוד סיבות אבל זו סיבה סבירה ומספקת).
ו] כמה שנים עברו ? והם הפסיקו או פחתו לפרסם בהתאם ?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: