עזרה במסגרת ארגון טפסים, האם צריך לשמור דפי פירוט חשבון בנק? כרטיסי אשראי? קופות גמל?

זוג מיוחד

משתמש חדש
אני לא שמרתי פרוט חשבון בנק
כשהייתי צריכה עלה לי עמלה 9.5 ש"ח לעמוד
בגלל שזה היה יותר מחצי שנה אחורה
מומלץ מאוד לשמור
 

מאסטר באקסל

משתמש מקצוען
לדעתי השאלה היא כמה נגיש לך האתר של הבנק והדרייב. כי אם נגיש אני לא רואה סיבה לשמור, פעם הבאה שתצטרכי, זה יהיה על טווח תאריכים אחר.
מה שכן תוכלי לעשות, זה לשמור בדרייב (או בכל מקום שישמר למשך זמן) גיבויים של מה שהבנק לא שומר, למשל אם הבנק מביא רק שנתיים אחורה, תוצאי פעם בשנתיים ותשמרי.
ובכללי אני לא רואה טעם לשמור דפים מודפסים, זה מסבך 3 פעמים, פעם ראשונה להדפיס, פעם שניה לשמור דפים, ופעם שלישית לסרוק ולשלוח.
פשוט מראש תשמרי את זה דיגיטלי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה