ר'מרדכי, תתחדש על השם החדש, יש כבוד.
תודה לך שנתת לי את ההזדמנות להבהיר כמה נקודות, ועל הדרך לחשוף סוד גדול בנוגע לאיש קטן, שנחשף באשכול זה לראשונה
קרא בסבלנות.
נכתב ע"י קברניט;533906:
בהנחה שאינך אי"ק [ולכאורה זה אכן כך. ידידינו אי"ק יותר מדי חכם בשביל פתיחת הודעות ממין אלו, ויותר מדי אינטליגנט בשביל להחזיק בשני ניקים...], ההודעות שלך כבר גובלות בהגזמה, על גבול ה - - - [עדיין אני מחפש את ההגדרה המדויקת]
גם אם אתה רוצה מאוד להחמיא לידידנו ר' אי"ק, תמיד קח בחשבון שהתלהבות מרובה מדי רק גורעת ומבליטה בסוש"ד את מה שלא מלהיב במיוחד.
א. לנוחעם אין שום קשר עסקי אתי, וכ"ש לא לניק שלי.
ב. אתה צודק שהתלהבות מרובה מדי באמת נראית לא טוב (אני יעזור לך למצוא את ההגדרה: חנפנות, לקקנות, יחצנו"ת), אבל גם אם זה כך נראה כשאתה לא מכיר את כותב ההודעה המתלהבת זה רק נראה, המציאות יכולה להיות שונה... כמו במקרה שלי.
אני לא כותב ומסתובב בשום פורום נוסף חוץ מפרוג, כאן אני כותב, משחרר, משפריץ את כל מה שאני רואה לנכון לכתוב, (וחבל שכאן זה רק בנושאי פרסום ועיצוב) וכדאי לשתף בהם את ידידי חברי הפורום, ועפ"י רוב זה קורה בדברים שאני מתלהב מהם... ולפעמים מאוד מתלהב...
לכן אני רואה כזכות לגיטימית של כל אי מי מחברי פרוג שהודעותי לא מוצאת חן בעיניו, להביע את דעתו המנוגדת בצורה חופשית, וזו בעצם גם המטרה של הפורום.
אתה יכול לעבור על אשכולות שונים שפתחתי בעבר הקשורים ל
הרשל'ה, ל
פונטביט ל
פריד או
מסטרפונט.
למשרד הפרסום
מימד, ל
קוטיינר, ל
ערך מוסף או ל
יהושע ואברומי נויבירט,
פעם זה סתם
קרייאטיב של חבר, ופעם זה
מיתוג חב"ד,
השעה התשיעית או מדריך של
אחד מחברי הפורום. ועוד אשכולות רבים דומים.
הצד השוה שבכולם מבחינתי:
נושאים מעניינים שיכולים לעורר ענין או להביא תועלת לחברי הפורום. ובגלל שעפ"י רוב זה נושאים שאני מתלהב מהם או על אנשים שאני בקשר ידידותי אתם אז גולש קצת עודף פרגון ומי שלא מכיר אותי ואת האינטרסים שלי יפרש את זה כיחצנו"ת, נו נו... מה אעשה
נכתב ע"י קברניט;533906:
התלהבות בסגנון של "משרד הפרסום NHB", "חשף בקמפיין מבריק ביותר", "הכניס לתזזית את יצרני השטריימלך שהחליטו וכו'" - לא עושה טוב לאף אחד, בוודאי שלא לידידך.
וכאן אני רוצה לחשוף את הסוד הגדול: נחום ברזעסקי משלים בימים אלו הקמת משרד פרסום חרדי חדש בבעלותו שיקרא NHB עם צוות מובחר ומנצח. פרטים נוספים תראה בעיתונות של סופה"ש. (ושוב הבהרה: אין לי שום קשר למשרד שלו)
נכתב ע"י קברניט;533906:
אף אחד כאן לא אהבל. מוסף מאגזיני ברמה כזו שיוצא באמצע השבוע הזה, הוי אומר שהכתבות שלו נכתבו כבר לפני שבוע וחצי עד שלושה, והרעיון הבסיסי כבר נהגה לפני חודש וחצי עד שלושה.
הקמפיין של מיללער שיצא בשבוע שעבר לא הביא בעקבותיו אף לא אחת משתי הכתבות האמורות.
היום כשהחזקתי את העיתון ביד אמרתי לעצמי או שבאמת הכתבה מתוכננת לפני חודשים ארוכים, ופשוט שיחק למיללער המזל (= סיעתא דשמיא) ויותר מזה, יתכן שהמוסף הזה תוכנן לפסח והוקדם בעקבות שטרייכמן
או שפשוט שטרייכמן ראו את הקמפיין (המבריק, כבר אמרנו?
) נכנסו ללחץ והחליט לגלות את הסוד עד הסוף, מחשבה שהתחזקה יותר בעקבות הדמיון בין סגנון התמונות (והמפה הלבנה שעל השולחן...) ועוד יותר שגרף העיר את עיני שבאותו מגזין יש כתבה נוספת ה'מגלה טפח מסודות המקצוע'...
על דבר אחד שנינו נסכים: גם אם הכתבה תוכננה מראש כמו שטוענת 'תרצה' היא השתנתה מקצה אל קצה בעקבות מיללער.
נכתב ע"י קברניט;533906:
הקמפיין של מיללער שיצא בשבוע שעבר לא הביא בעקבותיו אף לא אחת משתי הכתבות האמורות.
אם כבר, הכתבות האלו היו יכולות לגרום רק איזשהו נזק לקמפיין מיללער, שהתהדר בחשיפת הסוד, בעוד שלמעשה הוא לא היה אמיץ דיו כדי לחשוף את מה שחשפו שני היצרנים המתחרים במוסף של המבשר, שלמזלם יצא לאור יום אחרי סיום היריד...
לענ"ד נזק לתדמית של מיללער הם ודאי לא עשו. זכות ראשונים שמורה למיללער בנושא חשיפת הסוד, ולא משנה כמה הם חשפו באמת.
זהו לבינתיים, התעייפתי...