במוסף 'התעשייה' של המבשר: שטרייכמן חושפים את הסוד הידוע ...

  • פותח הנושא קופירייט
  • פורסם בתאריך
ק

קופירייט

אורח
משרד הפרסום NHB של נוחעם ידידינו, שחשף בקמפיין מבריק ביותר את 'הסוד' של ייצור השטריימלאך (...) הכניס, כנראה, לתזזית את ייצרני השטריימלאך שהחליטו לגלות את הסוד כמעט עד הסוף.
במוסף מיוחד שהוציא היום עיתון המבשר 'התעשיה' 'חושפים' חברת השטריימלאך שטריכמן את המתכון הסודי לייצור שטריימל, התמונות הנלוות בכתבה די זהות לתמונות של מיללער, אבל תהליך הייצור כתוב בצורה הרבה יותר מפורטת.

אז אם אתה יצרן שטריימלאך, וחושב על קמפיין פרסומי, חשוב שת: חוץ מסרט וידיאו שמתאר את כל התהליך, הכל כבר נחשף.
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
דפדף הלאה...

אהרן גרינצווייג בהמשך החוברת ממשיך לחשוף עוד נתונים + תמונות על מהלך ייצור השטריימלך. סוף סוף ניפצו עוד מין 'אליל' סודי ומסווג.

איך אמרו פעם? "אויס קאפעלוטש מאכער"?
 
ק

קופירייט

אורח
נכתב ע"י גרף;533776:
דפדף הלאה...

אהרן גרינצווייג בהמשך החוברת ממשיך לחשוף עוד נתונים + תמונות על מהלך ייצור השטריימלך. ?

או אה... לא שמתי לב שגם 'גולד שטריימלאך' הצטרפו לחגיגה...
 

גרף

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
א סוד אין בראד...
 

מוטי54

משתמש רשום
האמת שאני גם רציתי להצטרף לחגיגת משרד הפרסום החדש של 'נוחעם'.
אמנם אני עדיין לא קופרייטינגר מצליח אבל אני אומר שבדומה לנוחעם שמגלה את הסודות של לקוחותיו אני לא יגלה בשום אופן את המתכון הסודי שלי, ואני את שלי שמרתי.
 

קברניט

משתמש צעיר
נכתב ע"י קופירייט;533738:
משרד הפרסום NHB של נוחעם ידידינו, שחשף בקמפיין מבריק ביותר את 'הסוד' של ייצור השטריימלאך (...) הכניס, כנראה, לתזזית את ייצרני השטריימלאך שהחליטו לגלות את הסוד כמעט עד הסוף.

בהנחה שאינך אי"ק [ולכאורה זה אכן כך. ידידינו אי"ק יותר מדי חכם בשביל פתיחת הודעות ממין אלו, ויותר מדי אינטליגנט בשביל להחזיק בשני ניקים...], ההודעות שלך כבר גובלות בהגזמה, על גבול ה - - - [עדיין אני מחפש את ההגדרה המדויקת]

גם אם אתה רוצה מאוד להחמיא לידידנו ר' אי"ק, תמיד קח בחשבון שהתלהבות מרובה מדי רק גורעת ומבליטה בסוש"ד את מה שלא מלהיב במיוחד.

התלהבות בסגנון של "משרד הפרסום NHB", "חשף בקמפיין מבריק ביותר", "הכניס לתזזית את יצרני השטריימלך שהחליטו וכו'" - לא עושה טוב לאף אחד, בוודאי שלא לידידך.

אף אחד כאן לא אהבל. מוסף מאגזיני ברמה כזו שיוצא באמצע השבוע הזה, הוי אומר שהכתבות שלו נכתבו כבר לפני שבוע וחצי עד שלושה, והרעיון הבסיסי כבר נהגה לפני חודש וחצי עד שלושה.

הקמפיין של מיללער שיצא בשבוע שעבר לא הביא בעקבותיו אף לא אחת משתי הכתבות האמורות.

אם כבר, הכתבות האלו היו יכולות לגרום רק איזשהו נזק לקמפיין מיללער, שהתהדר בחשיפת הסוד, בעוד שלמעשה הוא לא היה אמיץ דיו כדי לחשוף את מה שחשפו שני היצרנים המתחרים במוסף של המבשר, שלמזלם יצא לאור יום אחרי סיום היריד...

אין פה משהו אישי, לא נגדך, ובוודאי שלא נגד אי"קנו. רק כאשר משהו או מישהו נסחף קצת וכשזה קורה כשהאצבעות שלי מחפשות לכתוב כבר על משהו שלא קשורות לעבודה ולא למתנות לאביונים, זה מה שיוצא...
 

park

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נו באמת עוד 3 חברות שמפרסמות בלי שום תיאום "סוד" שנשמר שנים!
באמת?

בטוח שאפשר להכניס איזה כתבת אקספרס.
אבל אם באמת זאת התשובה זאת תשובה גרועה מאוד אתה גילית את הסוד אני אגלה יותר איזה מין הגיון יש בדבר חוץ מגול עצמי??
 

דואר

משתמש צעיר
אולי תחכימו את אלה שלא רואים את המבשר בכל יום, ותעלו סריקה...
 

תרצה

משתמש מקצוען
התיאוריה של קברניט במקרה זה נכונה.
אמנם אין לי בדרך כלל קשר להמבשר מבלבד היותי מנויה, אך במקרה זה, שלא אפרט את נסיבותיו, ידוע לי כי הכתבה על שטריכמן עמדה מוכנה עוד טרם שנחשף הקמפיין של מיללער... מה שנקרא צירוף מקרים קצת מביך, אבל כנראה שבהמבשר סמכו על האנטלגנציה של אנשים מסוגו של קברניט
 

מiכר

משתמש צעיר
אולי הם קלטו את הטיזר והזדרזו להכין את הכתבות...
 
ק

קופירייט

אורח
ר'מרדכי, תתחדש על השם החדש, יש כבוד.
תודה לך שנתת לי את ההזדמנות להבהיר כמה נקודות, ועל הדרך לחשוף סוד גדול בנוגע לאיש קטן, שנחשף באשכול זה לראשונה :) קרא בסבלנות.

נכתב ע"י קברניט;533906:
בהנחה שאינך אי"ק [ולכאורה זה אכן כך. ידידינו אי"ק יותר מדי חכם בשביל פתיחת הודעות ממין אלו, ויותר מדי אינטליגנט בשביל להחזיק בשני ניקים...], ההודעות שלך כבר גובלות בהגזמה, על גבול ה - - - [עדיין אני מחפש את ההגדרה המדויקת]
גם אם אתה רוצה מאוד להחמיא לידידנו ר' אי"ק, תמיד קח בחשבון שהתלהבות מרובה מדי רק גורעת ומבליטה בסוש"ד את מה שלא מלהיב במיוחד.

א. לנוחעם אין שום קשר עסקי אתי, וכ"ש לא לניק שלי.
ב. אתה צודק שהתלהבות מרובה מדי באמת נראית לא טוב (אני יעזור לך למצוא את ההגדרה: חנפנות, לקקנות, יחצנו"ת), אבל גם אם זה כך נראה כשאתה לא מכיר את כותב ההודעה המתלהבת זה רק נראה, המציאות יכולה להיות שונה... כמו במקרה שלי.
אני לא כותב ומסתובב בשום פורום נוסף חוץ מפרוג, כאן אני כותב, משחרר, משפריץ את כל מה שאני רואה לנכון לכתוב, (וחבל שכאן זה רק בנושאי פרסום ועיצוב) וכדאי לשתף בהם את ידידי חברי הפורום, ועפ"י רוב זה קורה בדברים שאני מתלהב מהם... ולפעמים מאוד מתלהב...
לכן אני רואה כזכות לגיטימית של כל אי מי מחברי פרוג שהודעותי לא מוצאת חן בעיניו, להביע את דעתו המנוגדת בצורה חופשית, וזו בעצם גם המטרה של הפורום.
אתה יכול לעבור על אשכולות שונים שפתחתי בעבר הקשורים להרשל'ה, לפונטביט לפריד או מסטרפונט.
למשרד הפרסום מימד, לקוטיינר, לערך מוסף או ליהושע ואברומי נויבירט,
פעם זה סתם קרייאטיב של חבר, ופעם זה מיתוג חב"ד, השעה התשיעית או מדריך של אחד מחברי הפורום. ועוד אשכולות רבים דומים.
הצד השוה שבכולם מבחינתי:
נושאים מעניינים שיכולים לעורר ענין או להביא תועלת לחברי הפורום. ובגלל שעפ"י רוב זה נושאים שאני מתלהב מהם או על אנשים שאני בקשר ידידותי אתם אז גולש קצת עודף פרגון ומי שלא מכיר אותי ואת האינטרסים שלי יפרש את זה כיחצנו"ת, נו נו... מה אעשה:confused:

נכתב ע"י קברניט;533906:
התלהבות בסגנון של "משרד הפרסום NHB", "חשף בקמפיין מבריק ביותר", "הכניס לתזזית את יצרני השטריימלך שהחליטו וכו'" - לא עושה טוב לאף אחד, בוודאי שלא לידידך.

וכאן אני רוצה לחשוף את הסוד הגדול: נחום ברזעסקי משלים בימים אלו הקמת משרד פרסום חרדי חדש בבעלותו שיקרא NHB עם צוות מובחר ומנצח. פרטים נוספים תראה בעיתונות של סופה"ש. (ושוב הבהרה: אין לי שום קשר למשרד שלו)

נכתב ע"י קברניט;533906:
אף אחד כאן לא אהבל. מוסף מאגזיני ברמה כזו שיוצא באמצע השבוע הזה, הוי אומר שהכתבות שלו נכתבו כבר לפני שבוע וחצי עד שלושה, והרעיון הבסיסי כבר נהגה לפני חודש וחצי עד שלושה.

הקמפיין של מיללער שיצא בשבוע שעבר לא הביא בעקבותיו אף לא אחת משתי הכתבות האמורות.

היום כשהחזקתי את העיתון ביד אמרתי לעצמי או שבאמת הכתבה מתוכננת לפני חודשים ארוכים, ופשוט שיחק למיללער המזל (= סיעתא דשמיא) ויותר מזה, יתכן שהמוסף הזה תוכנן לפסח והוקדם בעקבות שטרייכמן
או שפשוט שטרייכמן ראו את הקמפיין (המבריק, כבר אמרנו? :)) נכנסו ללחץ והחליט לגלות את הסוד עד הסוף, מחשבה שהתחזקה יותר בעקבות הדמיון בין סגנון התמונות (והמפה הלבנה שעל השולחן...) ועוד יותר שגרף העיר את עיני שבאותו מגזין יש כתבה נוספת ה'מגלה טפח מסודות המקצוע'...
על דבר אחד שנינו נסכים: גם אם הכתבה תוכננה מראש כמו שטוענת 'תרצה' היא השתנתה מקצה אל קצה בעקבות מיללער.


נכתב ע"י קברניט;533906:
הקמפיין של מיללער שיצא בשבוע שעבר לא הביא בעקבותיו אף לא אחת משתי הכתבות האמורות.

אם כבר, הכתבות האלו היו יכולות לגרום רק איזשהו נזק לקמפיין מיללער, שהתהדר בחשיפת הסוד, בעוד שלמעשה הוא לא היה אמיץ דיו כדי לחשוף את מה שחשפו שני היצרנים המתחרים במוסף של המבשר, שלמזלם יצא לאור יום אחרי סיום היריד...

לענ"ד נזק לתדמית של מיללער הם ודאי לא עשו. זכות ראשונים שמורה למיללער בנושא חשיפת הסוד, ולא משנה כמה הם חשפו באמת.

זהו לבינתיים, התעייפתי...
 

קברניט

משתמש צעיר
אוי וויי, לא התכוונתי לפתח דו-שיח כבד כזה...

ובקצרצרצרה: החלפתי ניק כי לא היה לי. 'מרדכי' היה ניק שאול מחבר.

ח"ו שחשדתיך בלקקנות וכדו'. ולא שזה איסור. דיברתי רק על ההתלהבות שהיתה נראית מוגזמת על גבול המלאכותיות.

בלי להיכנס לדיונים כבדים, לא נ"ל שהכתבות במוסף המבשר נכתבו או נערכו מחדש לאור קמפיין מיללער. המוסף נראה מושקע ומתוכנן זמן רב מראש.

ותמשיך להיות חיובי ומחמיא [אבל ת'יודע, בגבולות הריאליזם...]
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אני עדיין לא הבנתי את הרעיון שעומד מאחוריי הקמפיין של מיללער וגם מה שקראתי פה ששטרייכמן פרסמו כעין זה
האם לכל מוצר טוב שיודעים תהליך הייצור של המוצר והאם זה צריך להליב את הלקוח יותר
אולי אני יגזים קצת בדוגמאות שאכתוב ולאי"ק סליחה
אם אנשים היו יודעים ממה מיוצר נקניק /כדורי פלאפל ומה התהליך היצוור של המוצר האם היו קונים אותו? 80 אחוז היו מקבלים בחילות רק מלהסתכל על זה
אני רואה בפרסומות כמין אלו רק דבר אחד שטיפת מוח לבן אדם שיקנה את המוצר בלי לבדוק אם הוא באמת צריך את זה או לא
ושוב סליחה אם הגזמתי בתיאורי
 

איש קטן

משתמש צעיר
ה' עדי, שאת הקמפיין הנוכחי של מיללער הגיתי בס"ד מיד עם סיום היריד השלישי, בחודש אדר אשתקד. הרעיון המקורי היה אף נועז בהרבה, כאשר תכננו אז לשלוח בדיוור ישיר לכל בית בישראל זנב קטן מבסיס השטריימל, ודרך זה לעניין את הלקוחות הפונטציאליים בסוד ייצור השטריימל, באסטרטגיה שגרסה שזה מה שיגרום לתהות 'אז למה בעצם המחיר הגבוה'. רעיון משלוח הזנבות עמד בעינה חודשים רבים, עד אשר התברר סופית שזו הרפתקאה יקרה מידי מבחינה כלכלית, וירדנו מזה.

לא ידעתי מקיומן של כתבות שני המתחרים, ומדבר המוסף המיוחד, עד להיום בבוקר, בו קראתי אותם ככל האדם, בלא מעט שאלות פתוחות ותהייה רבה.

תרגישו חופשי לשקוע בים הקונספירציות לדון ולדוש כאוות נפשכם, ואנוכי את נפשי הצלתי.
 

אלי ויסברג

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י אלגנט;534188:
אני עדיין לא הבנתי את הרעיון שעומד מאחוריי הקמפיין של מיללער וגמה שקראתי פה קמפיין דומה של שטרייכמאן
האם לכל מוצר טוב שיודעים תהליך הייצור של המוצר והאם זה צריך להליב את הלקוח יותר
אולי אני יגזים קצת בדוגמאות שאכתוב ולאי"ק סליחה
אם נשים היו יודעים ממה מיוצר נקניק /כדורי פלאפל ומה התהליך היצוור של המוצר האם היו קונים אותו? 80 אחוז היו מקבלים בחילות רק מלהסתכל על זה
אני רואה בפרסומות כמין אלו רק דבר אחד שטיפת מוח לבן אדם שיקנה את המוצר בלי לבדוק אם הוא באמת צריכים זה או לא
ושוב סליחה אם הגזמתי בתיאורי

או! או! פה ההצלחה.

ובלי לפגוע או להתכוון למשהו ספציפי:

הסוד היבש נחשף...
תמיד ידענו כי טיטולי פמפאגיס הם בעלי כושר ספיגה מוגבר. אך השבוע נחשף הסוד האמיתי המלווה ייצור הטיטולים וממקם אותם לטיטולים בעלי יכולת השאיבה הפינומינלית שמפתה עקרות בית להשתמש בטיטול כסמרטוט רב פעמי.
לאחר ייצור הטיטול מכותנה סינית רכה שמגדלת פמפאגיס ביערות העד של ערב הסעודית, משולבת טכניקה מדעית רבת מחקרים המסתמכת על חוק הנימיות, על פי שיטותיה מספיגים את הטיטול עד לרוויה מלאה. וכך אורזים אותו ומרגע נתון זה הוא לא יכול יותר להגיע לרוויה, מאחר והוא כבר 100% רווי. מכאן מוכרח לוגית כי ביכולתו לספוג.
פטנט מרשים זה שפיתחה פמפאגיס, מאפשר תהליך ירוק לחלוטין בו בשלב ההספגה מנצלים את יכולות ספיגת הבסיס ומייבשים בו ביצות בעמקי ההימלאיה, וגם מפתחים חיים ביולוגיים בעצי סעודיה. אגב, התהליך נקרא ירוק על שם כספי ההמונים שממהרים לעמדת הטיטולים בקרן המכולת של צבי.

והנה לנו קשקוש שמעורר עניין. הצלחת? עשית את זה.
 

נוכחות לעסקים

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עריכה תורנית
D I G I T A L
את מידת הצלחה אני ישאיר למנהיל מיללער או לצאת לרחוב ולראות אברכים שלא בדיוק יודעים לומר לך על מה ועל למה הם קנו עכשיו שטריימל חדש
אבל זה לא קשור להרעיון בלחשוף את תהליך הייצור של המוצר שאתה רוצה למכור
האם המודעות שיש לכל אחד שלחם מיוצר בחיטה וכל ילד בחיידר כשלומד ל"ט מלאכות יודע בדיוק תהליך היצור של הלחם תורם משהו להצריכה שלנו ללחם
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י קופירייט;534082:
אני לא כותב ומסתובב בשום פורום נוסף חוץ מפרוג, כאן אני כותב, משחרר, משפריץ את כל מה שאני רואה לנכון לכתוב, (וחבל שכאן זה רק בנושאי פרסום ועיצוב) וכדאי לשתף בהם את ידידי חברי הפורום, ועפ"י רוב זה קורה בדברים שאני מתלהב מהם... ולפעמים מאוד מתלהב...
הצד השוה שבכולם מבחינתי:
נושאים מעניינים שיכולים לעורר ענין או להביא תועלת לחברי הפורום. ובגלל שעפ"י רוב זה נושאים שאני מתלהב מהם או על אנשים שאני בקשר ידידותי אתם אז גולש קצת עודף פרגון ומי שלא מכיר אותי ואת האינטרסים שלי יפרש את זה כיחצנו"ת, נו נו... מה אעשה:confused:

על 'בחדרי' שמעת?
אם לא, תוכל לקבל את הכתובת באישי.

:)
 

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י קופירייט;534082:
וכאן אני רוצה לחשוף את הסוד הגדול: נחום ברזעסקי משלים בימים אלו הקמת משרד פרסום חרדי חדש בבעלותו שיקרא NHB עם צוות מובחר ומנצח. פרטים נוספים תראה בעיתונות של סופה"ש. (ושוב הבהרה: אין לי שום קשר למשרד שלו)

וכאן אני רוצה 'לחשוף' עוד 'סוד גדול': נחום מתחיל לכתוב מדור בענייני פרסום בעיתון 'בקהילה'.
 

קברניט

משתמש צעיר
נכתב ע"י איש קטן;534199:
ה' עדי, שאת הקמפיין הנוכחי של מיללער הגיתי בס"ד מיד עם סיום היריד השלישי, בחודש אדר אשתקד. הרעיון המקורי היה אף נועז בהרבה, כאשר תכננו אז לשלוח בדיוור ישיר לכל בית בישראל זנב קטן מבסיס השטריימל, ודרך זה לעניין את הלקוחות הפונטציאליים בסוד ייצור השטריימל, באסטרטגיה שגרסה שזה מה שיגרום לתהות 'אז למה בעצם המחיר הגבוה'. רעיון משלוח הזנבות עמד בעינה חודשים רבים, עד אשר התברר סופית שזו הרפתקאה יקרה מידי מבחינה כלכלית, וירדנו מזה.

לא ידעתי מקיומן של כתבות שני המתחרים, ומדבר המוסף המיוחד, עד להיום בבוקר, בו קראתי אותם ככל האדם, בלא מעט שאלות פתוחות ותהייה רבה.

תרגישו חופשי לשקוע בים הקונספירציות לדון ולדוש כאוות נפשכם, ואנוכי את נפשי הצלתי.

שתי נקודות.

1. מי בכלל דיבר ממך?... אתה בכלל לא היית כאן בין המואשמים בדבר קונספירציה כזו או אחרת. א"כ - היו כאן שהאשימו אחרים בדברים כאלו. ואתה את נפשך הצלנו עוד לפני שאתה רצית זאת...

2. מה שסיפרת שהכנת קמפיין שלישי כשסיימת את השני - זו באמת נקודה מעניינת מאוד, שאני כבר עשיתי זאת לפחות פעמיים [ולא ידעתי עד עכשיו שזו תופעה אצל עוד אנשים]. כאשר סיימתי להריץ קמפיין, וכל ראשי היה כמה ימים בתוך זה, אז כבר בסיומו של הקמפיין - הראש שלי היה מפוצץ עם רעיונות לקמפיין של השנה הבאה. מיהרתי ורשמתי הכל לפרטי פרטים, ובסיבוב הבא, אחרי שנה, היו לי רעיונות כמעט מן המוכן, בלי כל צורך להכנס ולהתחבר שוב לכל הענין.

אז הנה טיפ לפרסומאים ולקופירייטרים: הכינו שני קמפיינים בעבודה אחת. תהפכו את זה לנוהל. זה יחסוך לכם הרבה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה