נכתב ע"י cv;2344053:מרתק. מלא תיאורים חיים,
בסגנון אחר ושונה.
איפיון דמויות מעולה לצד ניסוחים מהוקצעים, יחד עם תיאורים צבעוניים על גזענות חסרת בושה, אבל מעורב באקשן, ויחסים בין אנשים וקהילות יוצרים קטע אומנותי ברמה.
ו...יש מצב שמישהו מתרגם קצת?
אייניקעל?? בולקעס??
נכתב ע"י cv;2344053:מרתק. מלא תיאורים חיים,
בסגנון אחר ושונה.
איפיון דמויות מעולה לצד ניסוחים מהוקצעים, יחד עם תיאורים צבעוניים על גזענות חסרת בושה, אבל מעורב באקשן, ויחסים בין אנשים וקהילות יוצרים קטע אומנותי ברמה.
ו...יש מצב שמישהו מתרגם קצת?
אייניקעל?? בולקעס??
נכתב ע"י מרציפן;2344401:ובכן מצו"ב מילון עזר:
אומיין - אמן בעגה ההונגרית/ חסידית
אייניקעל - מילולי - נכד, כשהכוונה על נכד של האדמו"ר
פופציק - חמישים
פציינטים - מטופלים
קליינטים - לקוחות
בולקעס - לחמניות
נישט גיפערלאך - לא נורא [במשמעות חזקה יותר]
רויטע בעקאלאך - לחיים אדומות
די לוויה פון הרב החסיד וועל ארויס געיין וכו' הלוויתו של ... תצא וכו'
אקשן - אי אפשר להסביר. משו כמו מה שקורה אחרי ההכרזה "יאללה בלגן"
כיפור - יום כיפור במזרחית. [שבת בשפה זו הופך ל"יום שבת"].
ליצמן דרעי פירר דונאלד טראמפ - מקלקלים את כל החן המתוק של הסיפור.
שטינקע פאקאלאך - חבילות מלוכלכות [לשון הרעס'??]
פרענקאלאך - מילה שיש לה תרגום אחד בעל הרבה משמעויות וככל שאתה יותר גזען המשמעות עמוקה יותר. [המקבילה (הפחות מוצלחת) שלה היא בוז'בוז']
קקטוס - סופר [בין היתר] עסיסי, שככל שאתה קורא את סיפוריו שוב ושוב אתה מקבל בהם יותר ויותר טעם. מי ייתן והיה מפרגן לנו יותר טורים [לתשומת...]
נכתב ע"י קקטוס;2337641:לא יהיה פרק ב'
נכתב ע"י רחלים;2346505:הסיפור חמוד, כתוב בצורה מעניינת מאד.
בתור פרענקאלאך, לא היה לי נעים לקרוא את המילה פרענקאלאך.
כל כך לא יפה.
נכתב ע"י nechamizak;2347182:על הדרך היא מעמידה את אוליז במקומה האמיתי עד שלראשונה נעתקות המילים מפיה...
נכתב ע"י Ushaya;2347355:לא ילך. גזענים נשארים כאלו גם אחרי חוויות קשות יותר. זה רק גורם להם להרגיש עוד יותר צודקים בעליונות על מישהו אחר...
והסיפור יפיפה דווקא בגלל החלקים האותנטיים האלה שהם כל כך לא פוליטקלי קורקט.
נכתב ע"י nechamizak;2347401:אני באמת תוהה אם הלא פוליטקלי קורקט הוא אותנטי או טרנדי בתחפושת אותנטית, בלי קשר לזה שהסיפור יפה.
נראה לי שהכוונה לפרוץ מוסכמות שהן לכאורה מיושנות- של הכתיבה הזהירה.נכתב ע"י בב;2347835:טרנדי? בכתיבה?
נכתב ע"י nechamizak;2347401:אני באמת תוהה אם הלא פוליטקלי קורקט הוא אותנטי או טרנדי בתחפושת אותנטית, בלי קשר לזה שהסיפור יפה.
נכתב ע"י נוי;2348027:נראה לי שהכוונה לפרוץ מוסכמות שהן לכאורה מיושנות- של הכתיבה הזהירה.
אני מבינה מאוד את המקום של הצורך הגדול לפרוץ.
בגלל שמהצד השני מחניקים כל שמץ של ביטוי רענן בטיעונים צדקניים שמגיעים ממקום פחדני לרצות את הביקורתניים החסודים.
הבעיה היא שבפריצה עלולים לאבד את הזהירות שכן חשובה בכתיבה פומבית.
אז נכון, אוליז הייתה אומרת:"פרענקאלאך", אבל שיקוף אותנטי, לטעמי ולדעתי לא צריך להיות בכל מחיר.
נכתב ע"י מימי זו;2348129:לגבי האותנטיות: אותנטיות לא הייתה מכתיבה אמרה בגזענות גלויה ללא שמץ של הסתרה או צידוק עצמי.
היא פשוט הייתה מניחה את עצמה וחסל.
כך שההסבר של נוי רלוונטי.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: