סיפור מן החיים. הסכיתו ושפטו:
היה היה מבצע של בירה נשר, לצלם את שולחן השבת המעוצב עם בירה נשר, לשלוח ולזכות בסופ"ש במלון. תחילה לא ענין אותי.בהמשך ראיתי שלפי הרמה יש לי סיכויים לזכות. אבל אם כבר- אז כבר.
השקעתי כסף בקנית אביזרי עיצוב לשולחן. הדפסות צבעוניות של ברכונים עם לוגו בירה נשר, הדמיה של פלחי לימון על כוסות- כמובן של בירה נשר, קניתי בקבוקים בגבהים שונים ויצרתי ממש "הרים וגבעות". הענין לקח שעות.
שלחתי את התמונה והנה למחרת מתפרסם "אנו מודים לכל המשתתפים במבצע, להלן הזוכים..."
שמתם לב לאבסורד?
הם לא הודיעו בשום מקום (בדוק במאה אחוז) שבוע קודם שיותר אין צורך להכין שכן לא יזכו יותר.
הם גרמו לי ובטוח לעוד הרבה לעבוד לחינם! מילא לעבוד אבל גם להשקיע כסף! וזמן! וכח!
האם הם מכוסים משפטית?
יש לציין כי:
היה כתוב רק "עפ"י התקנון הנמצא במשרדי החברה". לא כתוב מה בתקנון. לא איפה החברה. לי זה נשמע מדי רחוק בשביל לכסות אותם משפטית.
בפניה אליהם נתקלתי בזלזול מחפיר שהוא סיפור לעוד אשכול. אולי אעלה אותו פעם להראות לכם כמה פרסומאים מתיחסים יפה ומתחנפים רק למי שאפשר להרויח ממנו.
ולכן שאלתי הנוספת:
האם פרסומאי מקבל בנפשו מן שקר וגסות וחילוניות וזרות לערכים אמיתיים של יושר והגינות?
האם לא נשאר בעולם הפרסום קורטוב של אמת?
היה היה מבצע של בירה נשר, לצלם את שולחן השבת המעוצב עם בירה נשר, לשלוח ולזכות בסופ"ש במלון. תחילה לא ענין אותי.בהמשך ראיתי שלפי הרמה יש לי סיכויים לזכות. אבל אם כבר- אז כבר.
השקעתי כסף בקנית אביזרי עיצוב לשולחן. הדפסות צבעוניות של ברכונים עם לוגו בירה נשר, הדמיה של פלחי לימון על כוסות- כמובן של בירה נשר, קניתי בקבוקים בגבהים שונים ויצרתי ממש "הרים וגבעות". הענין לקח שעות.
שלחתי את התמונה והנה למחרת מתפרסם "אנו מודים לכל המשתתפים במבצע, להלן הזוכים..."
שמתם לב לאבסורד?
הם לא הודיעו בשום מקום (בדוק במאה אחוז) שבוע קודם שיותר אין צורך להכין שכן לא יזכו יותר.
הם גרמו לי ובטוח לעוד הרבה לעבוד לחינם! מילא לעבוד אבל גם להשקיע כסף! וזמן! וכח!
האם הם מכוסים משפטית?
יש לציין כי:
היה כתוב רק "עפ"י התקנון הנמצא במשרדי החברה". לא כתוב מה בתקנון. לא איפה החברה. לי זה נשמע מדי רחוק בשביל לכסות אותם משפטית.
בפניה אליהם נתקלתי בזלזול מחפיר שהוא סיפור לעוד אשכול. אולי אעלה אותו פעם להראות לכם כמה פרסומאים מתיחסים יפה ומתחנפים רק למי שאפשר להרויח ממנו.
ולכן שאלתי הנוספת:
האם פרסומאי מקבל בנפשו מן שקר וגסות וחילוניות וזרות לערכים אמיתיים של יושר והגינות?
האם לא נשאר בעולם הפרסום קורטוב של אמת?