מדיני ביקור נתניהו בארה"ב ונאומו בקונגרס.

mickey mouse

משתמש מקצוען
בכיר בפמליית ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (שני) כי נראה שהפגישה המתוכננת עם הנשיא האמריקני ג’ו ביידן לא תתקיים מחר כמתוכנן. “אנחנו עדיין ממתינים לתשובת הבית הלבן”, ציין אותו בכיר, כך מדווח העיתונאי ברק רביד.

לדברי אותו בכיר, קיום הפגישה עומד בספק בשל הידבקותו של הנשיא בקורונה בסוף השבוע האחרון. מוקדם יותר היום הודיע רופאו האישי של הנשיא כי תסמיני הקורונה של הנשיא כמעט וחלפו לחלוטין. “כל המדדים שלו תקינים לחלוטין, והוא ממשיך לבצע את כל חובותיו הנשיאותיות”, מסר הרופא.
 

mickey mouse

משתמש מקצוען
באתר פוליטיקו דווח היום כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש להיפגש עם נשיא ארה”ב לשעבר, דונלד טראמפ, במהלך שהותו בארצות הברית. עפ”י הדיווח, הצוותים של נתניהו וטראמפ קיימו מגעים בימים האחרונים לפגישה. עוד נאמר בדיווח כי טראמפ עדיין לא הסכים לאשר את הפגישה, אבל גם לא דחה את הרעיון על הסף.

לפי פוליטיקו, אם אכן תתקיים לבסוף פגישה היא צפוייה להתקיים בפלורידה לאחר העצרת של טראמפ בצפון קרוליינה.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
איתמר אייכנר מתוך מטוס כנף ציון:
במהלך הטיסה היה אינטרנט חלקי מאוד שאפשר רק שליחת הודעות וואטסאפ בלי תמונות או קבצים. לעומת זאת, לראש הממשלה ואנשיו היה אינטרנט מהיר רוב הטיסה. מיד עם כניסתו למטוס נתניהו התחיל לעבוד וחנך לראשונה את חדר הדיונים המפואר בקדמת המטוס.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
עוד מאיתמר אייכנר:
את האוכל לטיסה שהיה בסדר גמור מביאים מחברת קייטרינג שמכינה אוכל גלאט כשר. אם תהיתם, ראש הממשלה והפמליה הבכירה קיבלו אוכל טוב יותר של מחלקת עסקים. לפני ההמראה הקברניט בירך בהתרגשות את ראש הממשלה ורעייתו ואיחל להם הצלחה במשימה ההיסטורית שלהם בוושינגטון. כל מילה הייתה מדודה.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
נאסר להזכיר את שמותיהם של אנשי צוות המטוס:
הדיילים, הטייסים ואנשי התעשייה האווירית שמלווים את הטיסות. נאסר גם לצלם את פניהם. כל האנשים הללו גם הוחתמו על הסכמי סודיות. כנראה במערכת הבטחון חוששים שאם זהותם תיחשף, גורמים עויינים ינסו להגיע אליהם.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
מוריה אסרף:
נכון לעכשיו היום, יום שלישי, אין לנתניהו פגישות מתכוננות בשל דחיית הפגישה עם הנשיא. רה״מ צפוי לעבור על נאומו ולסיים לכתוב אותו. מחר - הנאום בקונגרס. בחמישי - ככהנ הפגישה עם הנשיא ביידן. יתכן שתתקיים גם פגישה עם טראמפ. מיקומה ותזמונה לא נקבע. זה עשוי להשפיע גם על חזרת נתניהו ארצה לפני השבת.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
הוושינגשטון פוסט מדווח:
סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס, סירבה להזמנה לנהל את ישיבת הסנאט בזמן שראש הממשלה נתניהו, ינאם בפני כינוס משותף של שני בתי הקונגרס מחר.
 

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
טל שניידר:
לפי הדיווח בפוליטיקו, טראמפ יתפנה להיפגש עם נתניהו רק אחרי שיסיים את העצרת ביום חמישי בלילה, כלומר פגישה בשישי בבוקר בפלורידה. אם זה יקרה, נתניהו לא יוכל להמריא חזרה לישראל לפני שבת, ויצטרך להישאר בארה״ב עד צאת השבת.
 

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
׳ווינט׳: מטה משפחות החטופים גינה את המתקפות נגד החטופה שחולצה נועה ארגמני, ונגד אביה, אחרי שהחליטו לקחת חלק במשלחת של רה״מ.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
נאום נתניהו בקונגרס: אחרי האריס - גם ג׳יי די וונס, מועמד טראמפ לסגן נשיא הודיע כי לא יגיע לנאום רה״מ הישראלי בשל התחייבויותיו לקמפיין
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
גורם בפמליית ראש הממשלה ל׳כאן 11׳:

"נתניהו יציג בנאומו בקונגרס את צדקתה של ישראל, את מאבקנו לשחרר את כל החטופים ולהשיג ניצחון מוחלט על החמאס. כמו כן הוא יציג בנאומו את האתגר הניצב בפני ישראל, מדינות האזור וארה"ב מציר הרשע של איראן - ויציג דרך חדשה כיצד להתמודד עם אתגר זה".
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה