מדיני ביקור נתניהו בארה"ב ונאומו בקונגרס.

איש השדה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יו״ר הסנאט צ׳אק שומר בראיון ל-CBS על אי לחיצת היד לבנימין נתניהו בשבוע שעבר:
״הלכתי לנאום הזה כי מערכת היחסים בין ישראל לאמריקה מוצקה ורציתי להראות את זה . יחד עם זאת, כפי שכולם יודעים, יש לי חילוקי דעות חמורים עם הדרך שבה בנימין נתניהו מנהל את המדיניות הזו״.
 

התותח מאמזון

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
צעירי נעם במפגן תמיכה בנעה ארגמני:

עם ישראל מצדיע לך, חזקי ואמצי

הבוקר המתינו צעירים רבים בכניסה לנתב''ג וקיבלו את פניה של נעה ארמני עם חזרתה ארצה מנסיעתה המשותפת עם רוה''מ נתניהו.

מצעירי נעם שארגנו את האירוע נמסר: הגיע הזמן שכולם ידעו שעם ישראל רוצה ניצחון ומגבה את ראש ממשלת ישראל להוביל את המערכה להכרעה.

נעה ארגמני גילתה אומץ לב ואחריות לאומית כאשר למרות כל מחאות השמאל הקיצוני נסעה וחיזקה את עמדתה של ממשלת ישראל להביא להכרעת המערכה ולשחרור החטופים.

סגן השר אבי מעוז אמר השבוע בקול רם את כל מה שכולם יודעים - החטופים נחטפו על ידי השמאל הקיצוני.

כל הכבוד לנעה ארגמני שלא נתנה יד לכך!
 

מאירלה

משתמש מקצוען
ג'יימס פאקר ישב עם ביבי, שרה ויאיר לארוחת ערב פרטית
בריאיון לעיתון אוסטרלי, סיפר המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר על הזמנתו לנאום נתניהו בקונגרס וחידוש הקשר ביניהם אחרי 8 שנים
המיליארד האוסטרלי ג'יימס פאקר אמר בריאיון לעיתון The Nightly האוסטרלי כי הידידות שלו עם ראש הממשלה נתניהו "חזקה מתמיד". פאקר, שמוזכר בתיק 1000 (פרשת המתנות) אישר לעיתון שהשתתף בארוחת ערב פרטית בוושינגטון עם נתניהו, אשתו ובנו יאיר.
פאקר הביע בעבר תקווה שהוא יוכל לחדש את ידידותו עם נתניהו, וזה התרחש בוושינגטון הבירה בשבוע שעבר, כאשר נתניהו נאם בקונגרס.
בריאיון בלעדי ל-The Nightly, אישר פאקר כי הוא השתתף בארוחת ערב פרטית עם ראש הממשלה ואשתו ובנו הבכור יאיר.
"כן, הייתי שבת עם ראש הממשלה, שרה, יאיר וכמה מחבריהם, זה היה ערב מיוחד והחברות בינינו חזקה מתמיד", אמר. פאקר היה גם אורח כבוד מפתיע בנאומו של מר נתניהו בפני הקונגרס.
זו הפעם הראשונה שהם נפגשים מזה שמונה שנים לאחר שהומלץ לנתניהו להפסיק לבלות עם המיליארדר האוסטרלי לאחר חקירה על מתנות שקיבל מפאקר. המשפט בפרשת המתנות עדיין מתנהל לאחר שנדחה בגלל המגיפה ומלחמתה של ישראל בחמאס. פאקר אינו מואשם בעבירה כלשהי.
מוקדם יותר השנה, הוא אמר ל-The Nightly בראיון כי הוא מקווה לחדש את ידידותו עם נתניהו. בזמנו הוא הטיל ספק שביבי יישאר ראש ממשלה.
"ברור שהוא חלק מהאשמה בכשלי הביטחון שהתרחשו", אמר פאקר לגבי פיגועי 7 באוקטובר. "אני בספק אם הוא יהיה ראש ממשלה בעוד שנה, אבל אני מקווה לחדש את הידידות שלי איתו בעתיד".
בחדרי חרדים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צז

א יי מָלָךְ תָּגֵל הָאָרֶץ יִשְׂמְחוּ אִיִּים רַבִּים:ב עָנָן וַעֲרָפֶל סְבִיבָיו צֶדֶק וּמִשְׁפָּט מְכוֹן כִּסְאוֹ:ג אֵשׁ לְפָנָיו תֵּלֵךְ וּתְלַהֵט סָבִיב צָרָיו:ד הֵאִירוּ בְרָקָיו תֵּבֵל רָאֲתָה וַתָּחֵל הָאָרֶץ:ה הָרִים כַּדּוֹנַג נָמַסּוּ מִלִּפְנֵי יי מִלִּפְנֵי אֲדוֹן כָּל הָאָרֶץ:ו הִגִּידוּ הַשָּׁמַיִם צִדְקוֹ וְרָאוּ כָל הָעַמִּים כְּבוֹדוֹ:ז יֵבֹשׁוּ כָּל עֹבְדֵי פֶסֶל הַמִּתְהַלְלִים בָּאֱלִילִים הִשְׁתַּחֲווּ לוֹ כָּל אֱלֹהִים:ח שָׁמְעָה וַתִּשְׂמַח צִיּוֹן וַתָּגֵלְנָה בְּנוֹת יְהוּדָה לְמַעַן מִשְׁפָּטֶיךָ יי:ט כִּי אַתָּה יי עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ מְאֹד נַעֲלֵיתָ עַל כָּל אֱלֹהִים:י אֹהֲבֵי יי שִׂנְאוּ רָע שֹׁמֵר נַפְשׁוֹת חֲסִידָיו מִיַּד רְשָׁעִים יַצִּילֵם:יא אוֹר זָרֻעַ לַצַּדִּיק וּלְיִשְׁרֵי לֵב שִׂמְחָה:יב שִׂמְחוּ צַדִּיקִים בַּיהוָה וְהוֹדוּ לְזֵכֶר קָדְשׁוֹ:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה