יהדות התורה קיבלה 40% בבחירות האחרונות לפי החשבון שלך דגל שוה ל10 % ז"א שהיחס דגל אגודה זה 75-25עפת רחוווווק הציבור החסידי קרוב ל30% מהעי
אם יש יחס כזה זה הפוך
יהדות התורה קיבלה 40% בבחירות האחרונות לפי החשבון שלך דגל שוה ל10 % ז"א שהיחס דגל אגודה זה 75-25עפת רחוווווק הציבור החסידי קרוב ל30% מהעי
ממתי צריך 50%?אלעד און ליין: סקר דרמטי נערך בסוף השבוע על ראשות העיר אלעד
חברת 'פילוחים אותנטיים' ערכה את הסקר בקרב 713 מתושבי העיר בז"ב, מציגה נתונים דרמטיים.
בתרחיש הראשון נבדק התמודדות ראש בראש, בין ישראל פרוש לבין יהודה בוטבול. בתרחיש זו נבחנו 2 אופציות. אחת שדגל התורה תומכת בפרוש ומפירה את ההסכם, והשניה שדגל אכן תקיים את ההסכם ותומכת בבוטבול. ופרוש נתמך ע"י אגודת ישראל. באופציה הראשונה מתברר שאף אחד מהמועמדים אינו חוצה את רף ה50 % בדרך לניצחון. 41% מכלל הנשאלים יתמכו בפרוש לעומת 47% שיתמכו בבוטבול. 12% לא יודעים או עדיין לא גיבשו דעה.
באופציה השניה בו דגל התורה תומכת בבוטבול כאן כבר יש 69% תמיכה בבוטבול ורק 24% השיבו כי יתמכו בפרוש, 7% לא יודעים או עדיין לא גיבשו דעה.
אופציה בה דגל גם מתמודדת לראשות במקרה זה התוצאות כדלהלן, בוטבול 45% פרוש 21% אבי שטרן (דגל) 18% אבי דיין 6% צברי 3%, לא יודעים או לא גיבשו עמדה 7%.
סקר מפלגות למועצה בתרחיש שיכהנו 17 מנדטים למועצת העיר, התוצאות כדלהלן:
ש"ס 8 מנדטים, אגודה 3, דגל 3, דיין 1, דת"ל 1, חלה 1, עץ וצברי לא עוברות את אחוז החסימה
סיבוב שני מספיק 40 %ממתי צריך 50%?
40% זה הרף שצריך לחצות
שהכתב המכובד יעשה שיעורי בית לפני שהוא מפרסם משהו.
מה פתאום,בראשון צריך 50%
אם יש רק 2 מתמודדים בסיבוב הראשוןמה פתאום,
מספיק 40% בסיבוב ראשון, בשני צריך 50% בגלל העובדה הפשוטה שיש רק שתי מתמודדים...
בכל אופן קצת מופרך לומר שיהו רק שתי מתמודדים...אם יש רק 2 מתמודדים בסיבוב הראשון
זוכה מי שחוצה את ה50%
ע"ע בית שמש 2018
זו לא הוכחה, כיא אחד המועמדים גם ניצח במספר הקולות וגם עבר את ה50%,אם יש רק 2 מתמודדים בסיבוב הראשון
זוכה מי שחוצה את ה50%
ע"ע בית שמש 2018
שים לב שמדובר על 66% שבזה אגודה מאד חלשה בבי"ש בעיקריהדות התורה קיבלה 40% בבחירות האחרונות לפי החשבון שלך דגל שוה ל10 % ז"א שהיחס דגל אגודה זה 75-25
אם יש יחס כזה זה הפוך
מי שלא מצביע בארצי לא מצביע גם בבחירות לרשויות המקומיות, לא?בעוד שבבחירות המקומיות יש התגייסות מסוג אחר
לא בדיוק...מי שלא מצביע בארצי לא מצביע גם גם בבחירות לרשויות המקומיות, לא?
(קנאים מרמה ב')
בכלל לא בטוח ,להפךואין ספק שהציבור החסידי גדול יותר מהאחרים
אז תסביר את הסיפור של ההקצאות, איך זה ייתכן שהציבור הליטאי גדול יותר מהחסידי והם לא הצליחו להתארגן ליותר מ7 בקשות וזאת רק אחרי קמפיין ממושך בעיתון הבית ובסוף הם עצרו הכלבכלל לא בטוח ,להפך
לפני 2 מערכות כשהלכו בנפרד (לפני רוב רמה ג' שברובה המוחץ דגל) היה 4 לאגודה 3 לדגל
בינתיים זה השתנה מאד לטובת דגל כל השאלה בכמה
והבחירות הקרבות כנראה יוכיחו
ולפני בניית רמה ד' שרובה המוחץ אגודה וגם חלק ה'(לפני רוב רמה ג' שברובה המוחץ דגל)
מי אמר?רמה ד' רובה המוחץ אגודה
בדיקה אישית של אברכים לפני ועדת ההקצאות עקב טענות דגלמי אמר?
אולי זה לא המקום אבל עם כבר...אז תסביר את הסיפור של ההקצאות, איך זה ייתכן שהציבור הליטאי גדול יותר מהחסידי והם לא הצליחו להתארגן ליותר מ7 בקשות וזאת רק אחרי קמפיין ממושך בעיתון הבית ובסוף הם עצרו הכל
ממש לא, מלכתחילה היו כמה אפשרויות של גדלי שטח וכל גודל הצריך כמות חתימות אחרתכמות הקומבינות ושינוי המשחק תוך כדי הליכה (דוג' קטנה בתחילה נדרש 60 חתימות ובסוף ירד ל25 חתימות )
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: