אתה מתכווין לחתונות מצומצמות (לא של 10 איש) אבל קטנות בהרבה מהרגיל עד היוםונוכל כבר בסוף אייר להשתתף בחתונות רגילותת
שהרי זה נושא האשכול, צמצום המוניות החתונות וצמצום הוצאותיהם הרבות והמעיקות
אתה מתכווין לחתונות מצומצמות (לא של 10 איש) אבל קטנות בהרבה מהרגיל עד היוםונוכל כבר בסוף אייר להשתתף בחתונות רגילותת
איפה יש הנחיות לגבי זה?ממש לא.
לעת עתה אין כל היתר לחגיגת בר מצווה ברבים.
אולי מותר בפורמט של תפילה?
באחת ממסיבות העיתונאים שערך רה"מ במהלכה התירו מניינים של 19 איש,איפה יש הנחיות לגבי זה?
אני שואלת איפה יש הנחיות לגבי בר מצוות,באחת ממסיבות העיתונאים שערך רה"מ במהלכה התירו מניינים של 19 איש,
חתונות ובריתות בשטח פתוח.
איפה יש הנחיות לגבי בר מצוות,
[/כמדומתני שמעתי מפיו: בר מצוות לא.
נימוק 'משכנע' להמשך שפיכות הדמים.לא קראתי כלל תגובות קודמות
אבל צריך לדעת שהסיפור לעשות "עסק" מחתונה זה ענין קדום מאד בכלל ישראל [למרות שהיו גם חתונות צנועות יותר, אבל צריך לזכור שהכל היה יחסי לרמת החיים וצורת ההנהגה היום יומית]
צריך לזכור שבסיום הש"ס אנחנו לא אומרים "שהשמחה במעונו", ואילו בחתונה כן...
יש חשש גדול שאם החתונות יהיו כמו ב"חלומות" כאן, היינו 20 איש באיזה סלון בלי תזמורת ובלי כל הבלאגן מסביב
אז כל העסק של חתונה יתפס כפחות רציני, כולל כל ההשלכות רקע שיכולות לצאת מזה...
צריך לדעת שהיום בחור או בחורה שמתחתנים, בגלל כל המתנות והעסק והאירוסין והחתונה..אז כולם יודעים ומרגישים שזה משהו מחייב, שא"א לסגור עליו היום ומחר להתחרט...[אולי אפילו זה הפך להיות עסק יותר מדי מחייב, גם במקומות שהיה ראוי שהעסק יתפרק.....ודי למבין...]
צריך לדעת שאין שום ראיה מחתונות הקורונה שהיו שמחות במיוחד...זה היה רק בגלל שזה היה סוג של תופעה חד פעמית..אם זה יהיה דבר בשגרה, אז אנשים יגיעו לזה כמו ליום הולדת ויתייחסו לזה בהתאם....
אולי אבל באמת הגיע הזמן שאנשים יפנימו שהם מגיעים לאירוע בסדר גודל רוחני אדיר, ויגיעו לחתונות עם כל הרגשות קודש לשמוח ולשמח [כמו שיש במגזרים מסויימים] ולא יגיעו בשביל המזל"ט לצאת ידי חובה ובשביל שהשכן לא יעלב..
התוקפנות שלך מייצרת אצלי אנטי למתווה הסודי. חבל על העבודה של גדולי המומחים שעמלים עליו.נימוק 'משכנע' להמשך שפיכות הדמים.
מי שעוסק עם הציבור יודע שחיי המחותנים הופכים בשלב מסויים לסיוט מתמשך.
טיעון די עלוב להצדיק את הסיוט הזה.
היה די ברור שיהיו שיתחילו עם נימוקים מן הסוג הזה כדי להשאיר את המצב על כנו.
גם די ברור שהמנמקים יהיו בעלי אינטרס בנידון.
נימוק 'משכנע' להמשך שפיכות הדמים.
מי שעוסק עם הציבור יודע שחיי המחותנים הופכים בשלב מסויים לסיוט מתמשך.
טיעון די עלוב להצדיק את הסיוט הזה.
היה די ברור שיהיו שיתחילו עם נימוקים מן הסוג הזה כדי להשאיר את המצב על כנו.
גם די ברור שהמנמקים יהיו בעלי אינטרס בנידון.
30,000 או 300,000 ? או אולי אפילו 600,000-800,000 ?אני לא חושב שחיי המחותנים הופכים לסיוט בגלל ה30,000 ש"ל לכאן או לכאן, יש הוצאות כבדות הרבה יותר שהורגות אותם...
יש דרך ממוצעת, בין אולם ענק עם 300 מנות לבין בית פשוט עם 20 מנות, כל ההקצנות לכאן או לכאן הורסים כל סיכוי שיהיה כאן מהפך אי פעם.יש חשש גדול שאם החתונות יהיו כמו ב"חלומות" כאן, היינו 20 איש באיזה סלון בלי תזמורת ובלי כל הבלאגן מסביב
מתנצל, באמת לא התכוונתי לתקוף.התוקפנות שלך מייצרת אצלי אנטי למתווה הסודי. חבל על העבודה של גדולי המומחים שעמלים עליו.
אם תוכל לפרט איך הגעת לסכום בו נקבת, ואלו הוצאות כבדות יותר יש - אשמח מאוד.אני לא חושב שחיי המחותנים הופכים לסיוט בגלל ה30,000 ש"ל לכאן או לכאן, יש הוצאות כבדות הרבה יותר שהורגות אותם...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: