אתגר אתגר כתיבה- ללכת לקצה.

ג'יחניק

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
למקום השלישי נבחר הקטע של @ג'יחניק - שני בחורים יוצאים לטיול, אחד מהם טרבלמייקר קבוע. התיאור אפיון יפה של הדמויות. את הלחץ והצורך בשליטה של המסודר והמתוקתק, ואת השלווה העמוקה שליווה את פיני במשך כל חייו הקצרים.. ובסוף גם את הכעס העצור שנשאר..
וואו, ממש מחמיא לי!
תודה רבה
 

כלי מיתר

משתמש פעיל
כתיבה ספרותית
ובמקום הראשון נבחר הקטע של @כלי מיתר. הקטע מכיל תיאור אמיץ ובועט של בגידה. היינו שם בחצר, בחדרו של הנוטה למות, וגם בלב של הגיבור. הבוגד לא היה רשע, אלא נער מבוהל ואח"כ קשיש חולה חסר אונים. הנבגד חי לצידו בתמימות עשרות שנים ופתאום מגלה את שוק חייו. הוא שונא, הוא כועס, הוא אוהב, תחושת הקונפליקט, המורכבות, סלט הרגשות הזה, היה אותנטי ומקסים!!
תודה רבה על הבחירה וגם על השיפוט המהמם, תיארת עומקים בסיפור שככותב לא הבחנתי בהם.
תודה גם לכולם על הפירגון.
מעודד ונותן כוח לכתוב עוד.
ואתגר הבא בקרוב...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמז

א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה