נכתב ע"י איציק כרמי;2407668:
תרשום לעצמך כלל ברזל בכל מה שקשור להסברים, מפי אחד המומחים (עניו ידוע)
לא מאכילים קריאייטיב בכפית. נקודה.
על אחת כמה וכמה במקרה דנן, בו הפסיק הורס את הדאבל מינינג ומוציא את העוקץ.
לתומי חשבתי שהפסיק רק מחדד, ובלעדיו, צריך לגרד את הפדחת כדי להבין.
(ובמקום שהקורא יחשוב 5 שניות, שיחשוב 2 שניות, זה עדיין לא נקרא להאכיל בכפית...)
אני לא יכול להתאפק מלשאול - אבל אני חייב.
אם ככה אתה אומר, ואתה חושב הויז'ואל שלך לא הורס את הפרסום... כל מה שבנית שם בטקסט מתחספס בתמונה. זה לא להאכיל עם כפית, זה להאכיל עם מצקת.
אל תקח אותי אישי או משהו חלילה, אני מעריץ שלך, אבל פשוט אני חושב אחרת (יותר מדי מניפולציה בתמונות בפרסומת, זה דוחה בעיני).
---
במחשבה שניה, אולי באמת כדאי להוריד את הפיסוק, וכשיטתך. כי למעשה יש עוד אפשרות לפסק:
חופשה בהזדמנות, שלא תחזור
או
חופשה - בהזדמנות שלא תחזור.